Ingame merk je ook niet of je framerate 60 fps is of 150. Toch is de pc die de 150 aflevert superieurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is leuk als je geilt op de hoogste 3DMark-score, maar ingame merk je er echt geen kloot van.
Wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ingame merk je ook niet of je framerate 60 fps is of 150.
Meh, dual-gpu's, ik zie het nog steeds niet zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:55 schreef jpjedi het volgende:
ga maar weer sparen jongens, nieuwe kaart:
http://www.somua.com/?sujet=19831/
GSTX 595 SLI
Ja ik begrijp dat het niet te vergelijken is met een goede set, maar ik ben ook wel nieuwschierig.. echt duur is het niet en het is wel prettig dat het een kant en klaar gesloten systeem is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:25 schreef jpjedi het volgende:
kreeg hem voor mooi prijsje mee bij cdromland en wil het wel eens proberen. We moeten realistisch blijven, deze sets zijn niet te vergelijken met de echte waterkoel sets maar ik wil het wel een kans geven. Ik ga hem testen tov de nieuwe Zalman Performa luchtkoeler en dan beslis ik.
Ik zal de resultaten wel posten hier. ik ga eerst draaien met luchtkoeling.
Tweakers heeft trouwens net een mooie review gepost van de Z68 chipset:
http://tweakers.net/revie(...)e-vernieuwingen.html
Het is gewoon een 590 on steroids, geen nieuwe architectuur oid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meh, dual-gpu's, ik zie het nog steeds niet zitten.
Een dual-GPU komt eigenlijk alleen goed tot zijn recht als je meerdere schermen hebt. Met een enkel scherm is het pure overkill.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meh, dual-gpu's, ik zie het nog steeds niet zitten.
Daar kan je hele discussies over voeren en er is altijd wel iemand die beweert het verschil te zien, ík zie het iig niet en ik heb ook nog nooit iemand in de praktijk gezien die het wel kan.quote:
Verschil tussen 60 en 150 merk je wel. Verschil tussen 60 en 61 niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ingame merk je ook niet of je framerate 60 fps is of 150. Toch is de pc die de 150 aflevert superieur.
Tien euro uitgeven aan iets wat ik niet merk? Geef ik het liever uit aan iets dat ik wel merk, kratje bier ofzo.quote:De prestatieverschillen mogen bij 1333 of 1600 misschien maar een paar procent zijn, als het prijsverschil voor laten we zeggen 8 gigabyte 10 eu is, zou ik het persoonlijk gewoon doen.
Het is ook niet veel hoor. Ik snap het idee ook wel. Maar ik geef mijn geld toch liever nuttiger uitquote:Eventjes het geheugen van Corsair uit de tweakerspricewatch gepakt. Prijsverschil is zo bizar klein dat ik geen reden kan bedenken niet voor de 1600mhz modules te gaan.
http://tweakers.net/price(...)dH-3__947dtSyxJRS-gE
Mja, het blijft toch iets voor de echte enthousiasteling. Ieder zijn lolletje, voor mij kleven er vooralsnog veel te veel nadelen aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Een dual-GPU komt eigenlijk alleen goed tot zijn recht als je meerdere schermen hebt. Met een enkel scherm is het pure overkill.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken, is de hoge prijs. Voor de rest heb je alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, het blijft toch iets voor de echte enthousiasteling. Ieder zijn lolletje, voor mij kleven er vooralsnog veel te veel nadelen aan
Nogmaals: ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Verschil tussen 60 en 150 merk je wel. Verschil tussen 60 en 61 niet.
[..]
Voor die 2 euro kan ik geen krat bier kopenquote:Tien euro uitgeven aan iets wat ik niet merk? Geef ik het liever uit aan iets dat ik wel merk, kratje bier ofzo.
[..]
Het is ook niet veel hoor. Ik snap het idee ook wel. Maar ik geef mijn geld toch liever nuttiger uit.
Nou ja, kan dat jij het niet merkt, maar ik wel. En ik ken genoeg anderen. Beeld draait veel soepeler rond bij 150fps dan bij 60fps als je je muis snel beweegt in een FPS.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nogmaals: ik geloof er geen reet van.![]()
en dan nog moeten de spellen dual of triple screen ondersteunen, die zijn ook op 1 hand te tellen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Een dual-GPU komt eigenlijk alleen goed tot zijn recht als je meerdere schermen hebt. Met een enkel scherm is het pure overkill.
Extra stroomverbruik, neemt veel ruimte in in je kast, lawaai, hitte. Het werkt allemaal wat minder vlekkeloos dan singelgpu's als ik het zo her en der lees. Tis gewoon niks voor mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef Devv het volgende:
[..]
Het enige nadeel wat ik kan bedenken, is de hoge prijs. Voor de rest heb je alleen maar voordelen.
Dat is inderdaad wel jammer, maar het aanbod wordt wel steeds groter. Voor minder fervente gamers is dat aanbod meer dan genoeg. Ik heb bijvoorbeeld speciaal voor GTA IV en Assassins Creed een dual-GPU videokaart gekocht. Verder gebruik ik die dual-GPU ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan nog moeten de spellen dual of triple screen ondersteunen, die zijn ook op 1 hand te tellen..
Ja, ze schelen op de meeste onderdelen die ik heb uitgekozen en dat scheelt uiteindelijk echt een paar tientjes. Alleen de levertijd is 1-3 werkdagen maar dat is het wel waard. Schijnt verder ook een prima shop te zijn dus dat durf ik verder wel aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef rumiii het volgende:
thanks, een van de goedkoopste dat je daar haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |