Dat maakt 2quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:43 schreef Skull-splitter het volgende:
My bad, ik blijf raid 0 met 1 verwarren.
ik heb hier een vertex 60GB schijfje als boot..quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen idee. Nieuwe ssd-pciE gaan tot 3,2 TB. dat is allemaal spul voor servers.
Ik draai lekker een Vertex III 128gb als boot. Heerlijk vlot
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Opslag wil ik gaan overzetten op een NAS over een tijdje...
de beetje betaalbare NAS'en zijn te klein/bieden te weinig uitbreid mogelijkheden voor mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Opslag wil ik gaan overzetten op een NAS over een tijdje...
klik dat zou moeten lukken toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:09 schreef Skull-splitter het volgende:
True that. Zelfbouw is wel een optie. Maar vaak zijn die betaalbare opties te beperkt en ondersteunen geen grote losse HD's.
Een dualbay die gewoon 2TB schijven slikt zou al aardig lekker zijn.
Na-aper!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier een vertex 60GB schijfje als boot..
opslag doe ik op 4x2TB in raid 5 en 5x1TB in raid 5 in een andere pc
hoeveel gieg neemt Win 7 eigenlijk in...quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:30 schreef Devv het volgende:
SSD is inderdaad nog veel te duur om het als opslag te gaan gebruiken.
in het begin iets van 10-15GB (installatie is iets groter door tijdelijke bestanden) dacht ik, gaandeweg wordt dat wel meer...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef Mday het volgende:
[..]
hoeveel gieg neemt Win 7 eigenlijk in...
even gekeken op een vers geinstalleerde virtuele pc:quote:
ik kan mij prima redden met windows + standaard programma's op 60GB, en dan staat photoshop ook op Cquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, leuk, maar windows en alle standaard programma's trekken hier iets van 50 GB, gooi je er photoshop en dergelijke bij dan kom je met een 90GB schijf net aan, 120 voor de zekerheid?
Wel je documenten en downloads op een andere schijf zetten en je swapfile een vaste grootte geven.
yeah dat lijkt me een goede. niet te duur maar nog net genoeg plek voor een 10GB+ BF3 install.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, leuk, maar windows en alle standaard programma's trekken hier iets van 50 GB, gooi je er photoshop en dergelijke bij dan kom je met een 90GB schijf net aan, 120 voor de zekerheid?
Wel je documenten en downloads op een andere schijf zetten en je swapfile een vaste grootte geven.
Wat voor computer heb je nu? Heb je bijvoorbeeld ook een systeemkast en een voeding nodig of heb je dat al liggen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:24 schreef _Michael het volgende:
Hoi, ik vraag het hier maar, ik zoek een simpele pc die games als MW2/MW3 (zal wel ongeveer hetzelfde zijn) met mooie graphics kan draaien, het moet geen superdure pc zijn, iets rond de 700 euro? Geen idee of dit gaat lukken, heb er ook 0 verstand van, maar iemand een tip ofzo voor mij?
Ik heb hier zelf nog een Acer Aspire E360 staan, een oude dus, ik heb geen idee of ik daar nog wat van kan gebruiken, en zelf in elkaar zetten lukt wel, ik ken wel wat computer-handige mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor computer heb je nu? Heb je bijvoorbeeld ook een systeemkast en een voeding nodig of heb je dat al liggen?
Voor 700 euro is zeker wel wat knaps te bouwen. Wil je hem zelf in elkaar zetten of een kant en klare computer kopen?
Die games draaien als een tierelier op middelmatige specs, dus voor pakweg 700 euro zit je wel goed met bijhorende bak op tweakers.net's best buy guide.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:24 schreef _Michael het volgende:
Hoi, ik vraag het hier maar, ik zoek een simpele pc die games als MW2/MW3 (zal wel ongeveer hetzelfde zijn) met mooie graphics kan draaien, het moet geen superdure pc zijn, iets rond de 700 euro? Geen idee of dit gaat lukken, heb er ook 0 verstand van, maar iemand een tip ofzo voor mij?
Dan zou ik inderdaad zoals Skull-splitter voorstelde even kijken op tweakers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef _Michael het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf nog een Acer Aspire E360 staan, een oude dus, ik heb geen idee of ik daar nog wat van kan gebruiken, en zelf in elkaar zetten lukt wel, ik ken wel wat computer-handige mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |