Nee, dat hoor je me niet zeggen. Je vroeg je af of het 100 euro waard was als je toch al boven de 60FPS zat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:57 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Want? Sli heeft meer last van FPS drops?
Je kan de standaard koeler vervangen door een aftermarket-koeler. Maar die functioneren vaak of niet heel veel beter of zijn echt overdreven groot (3/4 slots voor 1 gpu vereist). Wat het dan weer onmoggelijk maakt crossfire/sli te draaien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet met pasta erop kan plakken maar kan je niks monteren wat de koeling bevordert ?
Ik weet niet zeker of ik dit al eerder gevraagd heb, maar ga je die 2600k overklokken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:27 schreef rumiii het volgende:
bedankt voor je antwoord
Vraag me af of 850W voedin genoeg zal zijn voor een 2600k plus twee 580's
Iemand een idee?
Ik ga hem inderdaad overklokken, en dat laatste denk ik niet, maar waarom niet overklokken als je een 2600K haalt ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:30 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik dit al eerder gevraagd heb, maar ga je die 2600k overklokken?
De stock settings bottlenecked 2 580's niet, toch?
dat loop ik nu ook al sinds begin van deze reeks te verkondigen. Als je 2 jaar verder bent kun je je SLI-opstelling laten wegblazen door één nieuwe kaart te kopen van 300-400 euro. je wint vrij weinig met single-screen SLI imho.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom willen zoveel mensen multi-GPU wanneer dit nog niet direct noodzakelijk is?
Gamen jullie op meerdere schermen o,i.d?
Dit is een goeie post.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:36 schreef Mday het volgende:
[..]
dat loop ik nu ook al sinds begin van deze reeks te verkondigen. Als je 2 jaar verder bent kun je je SLI-opstelling laten wegblazen door één nieuwe kaart te kopen van 300-400 euro. je wint vrij weinig met single-screen SLI imho.
Drom, weggegooid geld voor 20% winst in de meeste gevallenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:36 schreef Mday het volgende:
[..]
dat loop ik nu ook al sinds begin van deze reeks te verkondigen. Als je 2 jaar verder bent kun je je SLI-opstelling laten wegblazen door één nieuwe kaart te kopen van 300-400200-300 euro. je wint vrij weinig met single-screen SLI imho.
Een K serie heeft een betere iGPU (HD3000 ipv HD2000). Voor die paar centen extra imho zeker waard.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:31 schreef rumiii het volgende:
Ik ga hem inderdaad overklokken, en dat laatste denk ik niet, maar waarom niet overklokken als je een 2600K haalt ?
cpu socket? afhankelijk van de fabrikant..quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef rumiii het volgende:
Zullen die videokaarten over twee jaar op pci 3.0 draaien of is er dan iets nieuws?
En hoelang gaat een socket eigenlijk mee?
Voor welke toepassing zou je die grafische rekenkracht nodig moeten hebben?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef Auti het volgende:
Ik gebruik videokaarten niet alleen voor gaming. Dan is die extra power wel bruikbaar.
[..]
Ja. En dan is die dual GPU echt ideaalquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Gamen jullie op meerdere schermen o,i.d?
Encrypties kraken, videos converten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor welke toepassing zou je die grafische rekenkracht nodig moeten hebben?
Allemaal CPU/Memafhankelijk...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan kan je volgens mij beter in een krachtige CPU en geheugen investeren.
Lol, euh nee.. GPU is echt veel krachtiger in dat soort berekeningen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan kan je volgens mij beter in een krachtige CPU en geheugen investeren.
Voor het kraken van encryptie heb je anders niet perse een krachtige GPU nodig...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Lol, euh nee.. GPU is echt veel krachtiger in dat soort berekeningen.
Daarnaast draait het allemaal mee.
Ben je bekend met CUDA?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor het kraken van encryptie heb je anders niet perse een krachtige GPU nodig...
De AMD 7000 serie die ergens in eind dit jaar moet gaan komen, krijgt PCI-E 3.0.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
PCI-E 3.0 verwacht ik eigenlijk niet zo heel snel, de bandbreedte van 2.x wordt al nauwelijks benut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |