ja, precies. heb je een bron toevallig kw4kje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:21 schreef Captainp00face het volgende:
Er werd ook gesproken over 580 Sli
quote:More then 8Gb of RAM is not only useless for consumer applications and games; on most mainboards it will introduce substantial capacitive instabilities and voltage sag, making it a worse then useless liability...
lijkt mij niet dat dat klopt... hoezo zou veel geheugen je voltage beinvloeden, dat is wellicht alleen bij heel slecht ontwikkelde moederborden zo, dat "capacitive instabilities" snap ik niet echt..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:33 schreef rumiii het volgende:
Ik las daar dat als je over de 8GB aan geheugen gaat het zelfs nadelig kan zijn?
[..]
Meer dan 8GB is per definitie nadelig. Voor je portemonnee. Je betaalt namelijk voor iets waar je niets aan hebt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:33 schreef rumiii het volgende:
Ik las daar dat als je over de 8GB aan geheugen gaat het zelfs nadelig kan zijn?
[..]
in dit geval geef ik je idd helemaal gelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Meer dan 8GB is per definitie nadelig. Voor je portemonnee. Je betaalt namelijk voor iets waar je niets aan hebt.
Ga eens op een renderfarm kijken (al hebben die andere software natuurlijk, maar toch)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:33 schreef rumiii het volgende:
[..]
Mhh de 570 GTX is even duur, iets minder RAM, ok, maar wel veel beter dan de HD6970.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:51 schreef Kw4Kje het volgende:
Ja hoor, maar niet op max out als je op een hoge resolutie speelt. Verder mooie setup.
Die van mij gaat worden.
Intel I7-2600k
8GB Kingston Hyper X 1600Mhz
Asus HD6970 DirectCU II
Asus P8Z68-V Pro
Veel beter zeker niet, temminste niet op stock. De GTX 570 en de HD6970 presteren nagenoeg gelijk. Het is maar net welke games je speelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:51 schreef Mday het volgende:
[..]
Mhh de 570 GTX is even duur, iets minder RAM, ok, maar wel veel beter dan de HD6970.
http://benchmarkreviews.c(...)limit=1&limitstart=7
waarom die?
Tja dat is maar welke benchmark je vertrouw, op andere sites, als tom's hardware, die ik meer vertrouw, zijn ze nagenoeg gelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:18 schreef Mday het volgende:
hey, je hebt gelijk, alleen de Bad Company 2 speelt ie veel beter af dan de HD6970. grappig.
Bovenin, rechts, hartje, aantappen. Kut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Karasta het volgende:
Lol ik kijk FOK op me iphone en heb geen zin moeilijk te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |