waar doet je dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
Heb je je instellingen wel op Nederlands staan?
En de meest logische oplossing heeft hij dus al geprobeert, dus doe even normaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef 2dope het volgende:
Dit is het meest voorkomende 'computerprobleem' op aarde.
Gebruik google ofzo.
Dat het meest logische noemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En de meest logische oplossing heeft hij dus al geprobeert, dus doe even normaal
Ik denk dat dat inderdaad hier het euvel is. Shift 2 is op Engels Internationaal een apestaartje, en in Nederlands is het een dubbele quote: "quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
Heb je je instellingen wel op Nederlands staan?
Hoe wil je control + shift wel noemen dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat het meest logische noemen![]()
Helder licht.
Hoe ik ze wil noemen? Waar heb je het over man. Shift + 2 is op QWERTY-toetsenborden het @-teken, mits toetsenbordinstellingen op taal NL en layout US-international.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe wil je control + shift wel noemen dan?
Ja maar niet iedereen is zo'n onwijs groot genie als jij. Niet iedereen weet zulke dingen meteen. Beetje treurig om dan iemand af te gaan zeikenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe ik ze wil noemen? Waar heb je het over man. Shift + 2 is op QWERTY-toetsenborden het @-teken, mits toetsenbordinstellingen op taal NL en layout US-international.
Als het aanhalingstekens worden, staat waarschijnlijk de layout op NL of de taal op EN.
ctrl+shift is een beperkte non-oplossing, gewoon je foutieve keyboard layout uit je taalbalk tyfen.
http://imageshack.us/photo/my-images/82/keyboarduc9.jpg (copy/paste deze link)
Misschien moet je gewoon even teruglezen. Ik ben de enige op Jahr00n na die een juiste (en uitgebreide) oplossing aandraagt - welke overigens ook na 5 seconden google gebruiken te vinden is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen is zo'n onwijs groot genie als jij. Niet iedereen weet zulke dingen meteen. Beetje treurig om dan iemand af te gaan zeiken
Oh ik heb prima teruggelezen hoor. Je gaf misschien een oplossing, maar wel eerst met een paar sneren van tevoren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon even teruglezen. Ik ben de enige op Jahr00n na die een juiste (en uitgebreide) oplossing aandraagt - welke overigens ook na 5 seconden google gebruiken te vinden is.
AfzeikenWaar dan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef 2dope het volgende:
Dit is het meest voorkomende 'computerprobleem' op aarde.
Gebruik google ofzo.
Naja het zal wel aan mij liggen...maar ik vind zulke reacties nogal onnodig als iemand gewoon normaal om hulp vraagt. Dit subforum is toch ook o.a om hulp te vragen of niet ?quote:
Boo-hoo. TS is geholpen. U mad?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh ik heb prima teruggelezen hoor. Je gaf misschien een oplossing, maar wel eerst met een paar sneren van tevoren.
Naja het zal wel aan mij liggen...maar ik vind zulke reacties nogal onnodig als iemand gewoon normaal om hulp vraagt. Dit subforum is toch ook o.a om hulp te vragen of niet ?
Enige goeie antwoord in deze draad.quote:
Mijn school heeft gekozen voor PC's in plaats van Mac.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Enige goeie antwoord in deze draad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |