Niet te missen! Ik heb het idee dat ik je ooit al eens eerder gezien hebquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef haakon het volgende:
Check m'n FB maar, dan herken je me wel, alhoewel er wel meer FOK!kers zullen staan
SPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je de auto niet eerst naar Claudia brengen en dan met hun naar het terrein?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan je de auto eigenlijk de hele nacht op het grasveld laten staan en zondag een keer ophalen? Anders moet ik nuchter blijven
Als dat zou kunnen wel, maar ik weet niet hoe hun gaan en of ze nog 2 plekken vrij hebben, jij wel? Ze nemen allebei niet opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Kun je de auto niet eerst naar Claudia brengen en dan met hun naar het terrein?
Zelfde probleem, ik wil Geck-o eigenlijk wel zien maar Monoloc ook na die berichten uit het Techno topic!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
14:00 - 15:00 Geck-o (heel misschien naar Monoloc, maar het is zo ver lopen)
Het is wel een kwartier lopen he van de loudness naar reactor, dus mocht ik me geck-o vervelen besluit ik naar monoloc te lopen, en anders blijf ik bij Geck-O.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zelfde probleem, ik wil Geck-o eigenlijk wel zien maar Monoloc ook na die berichten uit het Techno topic!Misschien aan het einde even vlug langswippen want ik geloof dat Monoloc een kwartier later eindigt dan die gekkert.
ik kan me nog een avond herinneren in de matrixx dat jij pakweg 843 keer mijn naam gevraagd hebt..dus op zich zou je mij ook wel moeten kennen nu..toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef haakon het volgende:
Ik ken alleen deeltjesversneller, t-force, krullie, da-ripper, mind.illusion, 16meter en koepert volgens mij.
Hij draait zelfs een half uur drie kwartier langer zie ik nu, dus dat moet dan sowieso wel lukken. Helaas geen TNT dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het is wel een kwartier lopen he van de loudness naar reactor, dus mocht ik me geck-o vervelen besluit ik naar monoloc te lopen, en anders blijf ik bij Geck-O.
De kans is groter dat ik monoloc nog een keer tegen kom op een feestje dan dat ik op een feest kom waar Geck-O draait
Dan zullen wij elkaar minimaal 2 of 3 keer tegen komen ook al kennen wij elkaar niet hehe. Ik start iig morgen bij Geck-Oquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
12:30 - 14:00 Titan
14:00 - 15:00 Geck-o (heel misschien naar Monoloc, maar het is zo ver lopen)
15:00 - 16:30 Chris One
15:30 - 17:00 Super Marco May
17:30 - 18:30 Tuneboy
18:30 - 20:00 Zenith
20:00 - 21:30 Promo 20:00 - 21:30 Alpha² of iets anders...
21:30 - 23:00 100% Deepack
Zoiets wilde ik doen, maar plannen wijzigen, en wie mij wil zien zoekt me maar op ^^
De meeste van jullie herkennen mij inmiddels wel.
Wat was je naam ook alweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik kan me nog een avond herinneren in de matrixx dat jij pakweg 843 keer mijn naam gevraagd hebt..dus op zich zou je mij ook wel moeten kennen nu..toch?
Linksvoor! Jwt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:11 schreef StM het volgende:
[..]
Dan zullen wij elkaar minimaal 2 of 3 keer tegen komen ook al kennen wij elkaar niet hehe. Ik start iig morgen bij Geck-O
Hmm nu je het zegt, iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Huig driemaal is dus geen scheepsrecht?
@ DV, ow dat is goed te doen, als ik ga dan laat ik het je zeker weten
@STM hebben wij vorig jaar tijdens activator neit staan praten? Jij bent vrij lang toch?
Het was dus NIET de Titan remix, nog veel vetter dan die remix (die ik wel vet, maar minder dan orgineel vind)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
@eldani dat is de Titan remixdie is zo dik
Maar het origineel is natuurlijk ook heilig
Pff, ik ken iemand die bijna 8x zo lang breed is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef StM het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt, iddIk ben 2.06m hehe
A unit for expressing the intensity of soundquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee wat echt? Wanneer begint dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |