Het is de ontvanger van Klikaanklikuit die kapot gaat....ik heb de trafo, daaraan zitten 2 stopcontacten, 1 is leeg, de andere de stekker van de verlichting. Die haal ik er dus uit en doe daar de ontvanger in, vervolgens stekker erin. Instellen gaat goed, maar zodra ik dan op de afstandsbediening klik: licht aan. Doet de ontvanger van klikaanklikuit niets meer. Het rode lampje brand niet meer zeg maar....met de trafo van inlite is dus niets aan de hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef exlurker het volgende:
Deze transformator heeft verschillende functies die alleen kunnen werken als de transformator continu spanning heeft, dus met een klik aan/ klik uit zal het niet gaan.
Dat hij door deze schakelaar stuk is gegaan kan bijna niet,of er moeten er nog meer dingen fout zijn gegaan.
Ik zou het eerst nog eens proberen zonder iets tussen trafo en wandcontactdoos en zorg dat alles op de transformator goed is in gesteld
de trafo is dus niet kapotquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:09 schreef exode het volgende:
[..]
Het is de ontvanger van Klikaanklikuit die kapot gaat....ik heb de trafo, daaraan zitten 2 stopcontacten, 1 is leeg, de andere de stekker van de verlichting. Die haal ik er dus uit en doe daar de ontvanger in, vervolgens stekker erin. Instellen gaat goed, maar zodra ik dan op de afstandsbediening klik: licht aan. Doet de ontvanger van klikaanklikuit niets meer. Het rode lampje brand niet meer zeg maar....met de trafo van inlite is dus niets aan de hand.
Ik heb nu al 2 ontvangers kapot 'gemaakt' en volgens klikaanklikuit is het door te hoge spanning. Ik ga er niet weer 1 kopen om het uit te proberen
De trafo stond beide keren overigens uit bij aansluiten en instellen. daarna op on....
Het laatstequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef Doutzen het volgende:
Je sluit het op de volgende manier aan: stopcontact > klikaanuitontvanger > transformator > buitenverlichting Of stopcontact > trafo > klikaanuitontvanger > verlichting?
Wat ik op de website van klikaanuit zie is dat zij apparatuur leveren voor 230 volt. Als je zo'n apparaat op de uitgang van een transformator aansluit kan het problemen opleveren (ander voltage etc.).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |