RABAT (ANP) - De Marokkaanse autoriteiten hebben in samenwerking met de geheime diensten van Nederland, België, Frankrijk en Duitsland 'gevaarlijke' Marokkaanse moslimfundamentalisten in die landen in kaart gebracht. Dit meldt het Marokkaanse weekblad Demain Magazine zondag.
Volgens het 'geheime rapport' zijn er in die landen vijfhonderd Marokkaanse fundamentalisten gevonden van wie er veertig zijn gerubriceerd als 'gevaarlijk'.
De Marokkaanse autoriteiten hebben diverse criteria gehanteerd om te bepalen of een fundamentalist gevaarlijk is en mogelijk aanslagen wil plegen, aldus Demain Magazine. Daartoe behoren reizen naar conflictgebieden zoals Afghanistan en Tsjetsjenië, het bezoeken van 'radicale' moskeeën of het houden van (goedkeurende) toespraken over de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit jaar blijven alle extremisten in Europa
quote:Definieer 'welke reden dan ook'.
Op maandag 01 juli 2002 00:08 schreef mixologist het volgende:
dat zijn dus de marokkanen die gevaaarlijk zijn omdat ze terroristische aanslagen willen plegen? wie gaat de rest van de marokkanen in kaart brengen als zijnde gevaarlijk om welke reden dan ook?
quote:Lijkt me duidelijk, racistische redenen. Volgens sommige mensen zijn namelijk alle Marokkanen per definitie een bedreiging voor onze maatschappij. Vooral de groep die gewoon werkt en zich fatsoenlijk gedraagt, want die maakt dat 'echte Nederlanders' het gevaar niet ziet.
Op maandag 01 juli 2002 00:19 schreef shmoopy het volgende:[..]
Definieer 'welke reden dan ook'.
quote:Een hoop daarvan zitten op Maroc.nl denk ik
Op zondag 30 juni 2002 23:48 schreef Chadi het volgende:Volgens het 'geheime rapport' zijn er in die landen vijfhonderd Marokkaanse fundamentalisten gevonden van wie er veertig zijn gerubriceerd als 'gevaarlijk'.
quote:En Nederlanders, Belgen, Fransen, Denen, Duitsers, Turken etc.
Op maandag 01 juli 2002 00:08 schreef mixologist het volgende:
dat zijn dus de marokkanen die gevaaarlijk zijn omdat ze terroristische aanslagen willen plegen? wie gaat de rest van de marokkanen in kaart brengen als zijnde gevaarlijk om welke reden dan ook?
quote:maar 40 gevaarlijk?
Op zondag 30 juni 2002 23:48 schreef Chadi het volgende:Volgens het 'geheime rapport' zijn er in die landen vijfhonderd Marokkaanse fundamentalisten gevonden van wie er veertig zijn gerubriceerd als 'gevaarlijk'.
[Dit bericht is gewijzigd door HenkieSpankie op 01-07-2002 07:18]
quote:Nee, die zijn alleen maar lastig voor ons en hebben weinig of geen invloed op het imago van Marokko...
Op maandag 01 juli 2002 06:56 schreef Strolie75 het volgende:
Vallen hieronder ook de Marokkanen die je met z'n twintigen in elkaar slaan, je van je laptop beroven of je vriendin in het zwembad aanranden?
quote:Heel verstandig. Weet je al hoeveelste jij staat?
Op zondag 30 juni 2002 23:48 schreef Chadi het volgende:
'Rabat brengt gevaarlijke Marokkanen in kaart'
quote:Jah ik sta Nr 1
Op maandag 01 juli 2002 10:45 schreef Tikorev het volgende:[..]
Heel verstandig. Weet je al hoeveelste jij staat?
quote:jah meelopers
Op maandag 01 juli 2002 11:19 schreef deGVR het volgende:
Zijn er ongevaarlijke fundamentalisten?
quote:Wat doen die dan? Een pizzeria binnenrennen met nep-explosieven omgebonden?
Op maandag 01 juli 2002 11:23 schreef Chadi het volgende:
jah meelopers
quote:99% van de Nazi's in de Tweede Wereldoorlog bestond uit meelopers.
Op maandag 01 juli 2002 11:23 schreef Chadi het volgende:
jah meelopers
quote:Naah die geven ze andere klusjes. Bestellen gewoon een Pizza of broodje gezond voor ze.
Op maandag 01 juli 2002 11:24 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Wat doen die dan? Een pizzeria binnenrennen met nep-explosieven omgebonden?
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:00 schreef Chadi het volgende:[..]
Jah ik sta Nr 1
Daarom ga ik mezelf binnenkort van het leven beroven en samen met mij 20 andere gasten zoals jij
. Ja ik blaas mezelf op in een TBS kliniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |