Waar staat dat?quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:44 schreef Bartoli het volgende:
whhahaha en jij meent zeker dat Boonen dat ook kan
Inderdaad. Boonen wint ook semi-klassiekers, Van Poppel enkel ritjes.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:17 schreef Arcee het volgende:
Om Boonen nou met Van Poppel te vergelijken.
Nou, nee dus. Boonen is nog jong genoeg om zich te bewijzen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:22 schreef Bartoli het volgende:
dat staat nergens Arcee maar dat idee heb ik
Museeuw niet te vergeten, en Eddy Planckaertquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Zabel is meer de kant van Kelly, Jalabert en Bontempi opgegaan. Van pure sprinter naar klassieke renner met een goede sprint. Ik waardeer zo'n soort renners meer.
Ivo
Maar het gaat mij hier alleen om pure sprintkracht en dan is Van Poppel dus wat mij betreft de beste.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:04 schreef Wombcat het volgende:
Beste sprinter aller tijden: ik denk dat dat toch wel gaat tussen Kelly en Zabel, omdat die ook meer konden dan alleen maar sprinten.
Jalabert hoort zeker in het reitje Kelly en Zabel thuis. Voor mij zelfs iets beter dan Kelly en Zabel, Jalabert had op het eind van zijn carriëre lekker veel 'panache'.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:04 schreef Wombcat het volgende:
Beste sprinter aller tijden: ik denk dat dat toch wel gaat tussen Kelly en Zabel, omdat die ook meer konden dan alleen maar sprinten. Beiden hebben diverse klassiekers gewonnen (Kelly wat meer dan Zabel) en wonnen meerdere keren de groene trui in de tour.
Net als Van Poppel altijd was.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:35 schreef mitt het volgende:
ha Arcee, je bent me voor
quote:Ook Boy van Poppel kan sprinten
**Boy van Poppel heeft in de Ronde van
Missouri zijn eerste profzege in de
wacht gesleept.De 20-jarige zoon van de
vermaarde klassesprinter Jean-Paul van
Poppel was in de rit van St.James naar
Jefferson City (176 km) de snelste in,
hoe kan het ook anders,de massasprint.
De winst van de jonge Rabo-renner kreeg
nog eens extra cachet doordat hij de
Brit Cavendish de eerste spurtnederlaag
sinds tijden toebracht.De klasbak werd
slechts vierde."Ik raakte ingesloten",
was zijn verweer.
Van Poppel,wiens Belgische ploeggenoot
Michael van Stayen tweede werd,kon het
niet geloven."Ik dacht steeds dat ze me
zouden passeren,maar ik bleef eerste."
Bij Ciolek had het niets met geluk te maken op die leeftijd hoor, bewees ie meermaals. Jammer dat het dit seizoen altijd net niet was, vond het enorm jammmer dat Dean z'n sprint verpestte op de Champsquote:Op zondag 14 september 2008 11:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand die kan sprinten wint natuurlijk wel sneller een wedstrijdje dan een andere renner natuurlijk. (tenminste als je al snel bent en alles zit eens mee kan het ook al zomaar op je 19e of 20e in een profkoers)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |