quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:43 schreef Trollscience het volgende:
Dit is het bewijs dat iemand hier AP's kloon is, het kan niet dat hij uitgerekend nu komt binnenvallen. Geef jezelf aan!
Ik eis een Hege topic van APquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom zou hij klonen? Hij kan veel beter op zijn eigen account blijven.
kut noob...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:50 schreef Trollscience het volgende:
Ik weet nu wie het is. Het is goed zo.
Dm kan je toch nog gewoon gebruikenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Voorwaarden voor mijn terugkeer op FOK!:
-Unban voor PM
-Unban voor fotoboek
Worden deze eisen binnen 24 niet ingewilligd dan ben ik genoodzaakt weer met FOK! te stoppen.
Met vriendelijke groeten,
AdvancedPower
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
-Unban voor PM
-Unban voor fotoboek
Worden deze eisen binnen 24 niet ingewilligd dan ben ik genoodzaakt weer met FOK! te stoppen.
AdvancedPower
Open eerst maar een Hege topic want het schaatsseizoen gaat ook weer bijna beginnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
-Unban voor PM
-Unban voor fotoboek
AdvancedPower
Waar is je oude ava?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
-Unban voor PM
-Unban voor fotoboek
AdvancedPower
Ok!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile[quote]
[b]Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef banapples het volgende:
[..]
Open eerst maar een Hege topic want het schaatsseizoen gaat ook weer bijna beginnen.
quote:
Maar wel de moeite nemen om er een plaatje over op te zoeken om die dan hier te postenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |