quote:Een gemiddelde aflevering van 'Ik Vertrek' van RTL:
Je hebt de familie Toky, ze zijn 3 keer, ja al 3 keer, in Frankrijk op vakantie geweest en vinden het daar echt heel mooi. Meneer Toky is recentelijk ontslagen en Mevrouw Toky heeft een alcoholprobleem. Om de problemen die de maatschappij op hun zadelt, want het is nooit hun eigen schuld, te ontwijken gaan ze verhuizen naar Frankrijk. De kinderen hoeven niet mee, want die zitten allemaal voor meerdere jaren in de gevangenis, vanwege kleine delicten zoals verkrachting en moord.
Enfin, de familie Toky wil dus verhuizen naar Frankrijk. Zij denken dat iedereen er Nederlands spreekt en het allemaal heel gezellig is. (Blijkbaar nam niemand ooit even de moeite om hun te vertellen dat mensen alleen Nederlands spreken in Frankrijk in de toeristengebieden.) Ze besluiten om te een oud pand te kopen in een gehucht in de bergen waar nog nooit iemand van heeft gehoord. Nadat ze met tranen afscheidt hebben genomen van hun familie en vrienden in Nederland, die trouwens 10 minuten na hun vertrek al de BBQ aanzette voor het feest, vertrekken ze richting Frankrijk.
Alles verloopt voorspoedig en ze arriveren in Frankrijk. Ze komen aan bij het pand, wat eigenlijk een ruïne blijkt te zijn. Ze besluiten om vannacht maar in de auto te slapen, want het pand staat op instortte.
De volgende morgen besluit Meneer en Mevrouw Toky naar het gemeentehuis te gaan om zichzelf in te schrijven bij de gemeente. Vrolijk roept Meneer Toky vanaf de deur naar de receptioniste: 'Hallo, wij komen ons inschrijven.' waarop de receptioniste in gebroken Engels antwoord dat ze hem niet verstaat. Meneer Toky gaat ook Engels praten en na ongeveer 10 uur bezig geweest te zijn met het woordenboek staan ze eindelijk ingeschreven. Helemaal blij vertrekken ze naar het pand.
Daar aangekomen besluiten ze een snackbar te zoeken voor een lekkere frikandel., want ieder Frans dorp en gemeente heeft een snackbar volgens hun. Ze zijn helemaal bedroefd en vooral verrast als ze nergens een snackbar vinden, dus halen ze maar een stokbrood en eten dat droog op. Ze besluiten weer in de auto te slapen.
Zodra de ochtend aanbreekt worden Meneer en Mevrouw Toky wakker. Ze besluiten om van het pand een Bed & Breakfast te maken. Vol goede moed gaan ze naar de lokale aannemer. In zijn beste Engels, wat niet al te best is, legt Meneer Toky uit wat hun plan is. De aannemer stelt een plan op en tot de verbazing van de Toky's is het bedrag 20 keer zo hoog als ze hadden ingepland, namelijk rond de ¤20.000,-. Ze dachten juist dat alle Franzen zeer goedkoop werkte. Dus besluiten de Toky's om het pand maar zelf te verbouwen.
Ze gaan naar de lokale bouwmarkt en halen daar allemaal spullen, behalve voor de veiligheid, want Meneer Toky weet waar hij mee bezig is. Ze beginnen vol goede moed aan de verbouwing. Na drie maanden is de buitenkant klaar, maar Meneer Toky schijnt een fout te hebben gemaakt. Er staat een muur waar helemaal geen muur hoort te staan! 'Geen probleem,' denkt Meneer Toky, 'Die sla ik er wel even uit'. En dus begint Meneer Toky te hameren op de muur. Uiteindelijk, als de avond valt, begeeft de muur het. Mevrouw Toky heeft een blik bonen verwarm boven een gasbrander en ze hebben een heerlijk avondmaal. Ze besluiten te gaan slapen, ze hebben hiervoor speciaal een tent gekocht.
Midden in de nacht worden ze wakker door een lawaai, ze komen snel de tent uit en zien nog net het dak instortte. Bedroefd gaan de Toky's weer slapen.
De volgende morgen gaat Meneer Toky naar de bank om een lening af te sluiten. Hij gaat voor de maximale lening en steekt zich dus diep in de schulden. Hij krijgt de lening en gaat weer naar de aannemer om hem aan te nemen. Met zijn beste Engels legt Meneer Toky uit wat er moet worden gedaan, de aannemer belooft om de volgende dag te beginnen.
Vier maanden loopt alles voorspoedig, totdat de aannemer in ene failliet wordt verklaard. Blijkbaar had hij zijn financiën niet op orde. Bedroefd besluiten de Toky's terug naar Nederland te gaan en een beetje zielig te doen bij hun familie en (zogenaamde) vrienden. Thuis worden ze warm onthaald door het woonwagenkamp en de Toky's zijn weer helemaal blij. Het maakt niet uit of Frankrijk een fiasco is geworden, ze zijn immers weer een ervaring rijker (en ook een enorme schuld).
Einde
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wil hij waarschijnlijk ook nog!
Hartelijk bedankt. Ik ben blij om zo'n compliment van een kwaliteits user als u te ontvangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap gedaan! Mijn oprechte complimenten!
Nee dan moest ze fuck me zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wil hij waarschijnlijk ook nog!
Lijkt op jou dus, behalve dat aardig zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:37 schreef amenth het volgende:
Autisten zijn wel raar beetje soms ik had er 1 in me klas op het mbo die gozer vertelde echt onzin verhalen niet normaal maarja wel aardige gast verder
quote:Een gemiddelde aflevering van 'Ik Vertrek' van RTL:
Je hebt de familie Toky, ze zijn 3 keer, ja al 3 keer, in Frankrijk op vakantie geweest en vinden het daar echt heel mooi. Meneer Toky is recentelijk ontslagen en Mevrouw Toky heeft een alcoholprobleem. Om de problemen die de maatschappij op hun zadelt, want het is nooit hun eigen schuld, te ontwijken gaan ze verhuizen naar Frankrijk. De kinderen hoeven niet mee, want die zitten allemaal voor meerdere jaren in de gevangenis, vanwege kleine delicten zoals verkrachting en moord.
Enfin, de familie Toky wil dus verhuizen naar Frankrijk. Zij denken dat iedereen er Nederlands spreekt en het allemaal heel gezellig is. (Blijkbaar nam niemand ooit even de moeite om hun te vertellen dat mensen alleen Nederlands spreken in Frankrijk in de toeristengebieden.) Ze besluiten om te een oud pand te kopen in een gehucht in de bergen waar nog nooit iemand van heeft gehoord. Nadat ze met tranen afscheidt hebben genomen van hun familie en vrienden in Nederland, die trouwens 10 minuten na hun vertrek al de BBQ aanzette voor het feest, vertrekken ze richting Frankrijk.
Alles verloopt voorspoedig en ze arriveren in Frankrijk. Ze komen aan bij het pand, wat eigenlijk een ruïne blijkt te zijn. Ze besluiten om vannacht maar in de auto te slapen, want het pand staat op instortte.
De volgende morgen besluit Meneer en Mevrouw Toky naar het gemeentehuis te gaan om zichzelf in te schrijven bij de gemeente. Vrolijk roept Meneer Toky vanaf de deur naar de receptioniste: 'Hallo, wij komen ons inschrijven.' waarop de receptioniste in gebroken Engels antwoord dat ze hem niet verstaat. Meneer Toky gaat ook Engels praten en na ongeveer 10 uur bezig geweest te zijn met het woordenboek staan ze eindelijk ingeschreven. Helemaal blij vertrekken ze naar het pand.
Daar aangekomen besluiten ze een snackbar te zoeken voor een lekkere frikandel., want ieder Frans dorp en gemeente heeft een snackbar volgens hun. Ze zijn helemaal bedroefd en vooral verrast als ze nergens een snackbar vinden, dus halen ze maar een stokbrood en eten dat droog op. Ze besluiten weer in de auto te slapen.
Zodra de ochtend aanbreekt worden Meneer en Mevrouw Toky wakker. Ze besluiten om van het pand een Bed & Breakfast te maken. Vol goede moed gaan ze naar de lokale aannemer. In zijn beste Engels, wat niet al te best is, legt Meneer Toky uit wat hun plan is. De aannemer stelt een plan op en tot de verbazing van de Toky's is het bedrag 20 keer zo hoog als ze hadden ingepland, namelijk rond de ¤20.000,-. Ze dachten juist dat alle Franzen zeer goedkoop werkte. Dus besluiten de Toky's om het pand maar zelf te verbouwen.
Ze gaan naar de lokale bouwmarkt en halen daar allemaal spullen, behalve voor de veiligheid, want Meneer Toky weet waar hij mee bezig is. Ze beginnen vol goede moed aan de verbouwing. Na drie maanden is de buitenkant klaar, maar Meneer Toky schijnt een fout te hebben gemaakt. Er staat een muur waar helemaal geen muur hoort te staan! 'Geen probleem,' denkt Meneer Toky, 'Die sla ik er wel even uit'. En dus begint Meneer Toky te hameren op de muur. Uiteindelijk, als de avond valt, begeeft de muur het. Mevrouw Toky heeft een blik bonen verwarm boven een gasbrander en ze hebben een heerlijk avondmaal. Ze besluiten te gaan slapen, ze hebben hiervoor speciaal een tent gekocht.
Midden in de nacht worden ze wakker door een lawaai, ze komen snel de tent uit en zien nog net het dak instortte. Bedroefd gaan de Toky's weer slapen.
De volgende morgen gaat Meneer Toky naar de bank om een lening af te sluiten. Hij gaat voor de maximale lening en steekt zich dus diep in de schulden. Hij krijgt de lening en gaat weer naar de aannemer om hem aan te nemen. Met zijn beste Engels legt Meneer Toky uit wat er moet worden gedaan, de aannemer belooft om de volgende dag te beginnen.
Vier maanden loopt alles voorspoedig, totdat de aannemer in ene failliet wordt verklaard. Blijkbaar had hij zijn financiën niet op orde. Bedroefd besluiten de Toky's terug naar Nederland te gaan en een beetje zielig te doen bij hun familie en (zogenaamde) vrienden. Thuis worden ze warm onthaald door het woonwagenkamp en de Toky's zijn weer helemaal blij. Het maakt niet uit of Frankrijk een fiasco is geworden, ze zijn immers weer een ervaring rijker (en ook een enorme schuld).
Einde
Dit ga ik niet lezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef Rezania het volgende:
Een verhaaltje voor voor het slapen gaan:
[..]
Vervelendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef moosh11 het volgende:
Ik wil slapen maar jullie weerhouden mij ervan
Moet je dat verhaal lezen, is namelijk voor voor het slapen gaan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef moosh11 het volgende:
Ik wil slapen maar jullie weerhouden mij ervan
Dan kan ik net zo goed een nachtje doorhalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je dat verhaal lezen, is namelijk voor voor het slapen gaan!
Inderdaad, sommige autisten zijn ook gewoon raar. Maar de meeste autisten zijn gewoon aardige mensen die soms een sociale situatie niet begrijpen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:37 schreef amenth het volgende:
Autisten zijn wel raar beetje soms ik had er 1 in me klas op het mbo die gozer vertelde echt onzin verhalen niet normaal maarja wel aardige gast verder
Stiekem ben je een trollquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef amenth het volgende:
stiekem moet je wel lache om me posts plastic zak
Sommige wel ja , als je opeens Nederlands praatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef amenth het volgende:
stiekem moet je wel lache om me posts plastic zak
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik sneller was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Helemaal niet. :S
Jeetje, mensen hebben echt geen geduld. Tfoe
Eh sorry hoor, maar de lapo heeft sowieso altijd de OPquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik sneller was.
Dat wist ik niet. Nou ja, volgende keer meer geluk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Eh sorry hoor, maar de lapo heeft sowieso altijd de OP
Je had sowieso moeten wachten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef amenth het volgende:
weet ik veel boeid mij dat nou ik was daar teovellaig als ik je dan toevallig zou zien lope had je probleem
Trustenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef moosh11 het volgende:
Tijd om te slapen tot morgen, iedereen krijgt liefde (no homo) en MK krijgt ook een kusje
Liefde terugquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef moosh11 het volgende:
Tijd om te slapen tot morgen, iedereen krijgt liefde (no homo) en MK krijgt ook een kusje
Weltrustenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef moosh11 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:47 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Is dat alles, nadat ik jou een speciaal een kusje geef?
Oh, nou ik heb het ook gelezen, toen ik het schreef.quote:
Was toch een mooi topic!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb die ook gelezen, overdag in dat topic.
Ik ben altijd een nachtmens, maar de vraag is of ik wel met jou wil fokken dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:48 schreef amenth het volgende:
ik zat te denken eh
jullie vaknatie is zeker bijna om of hebben jullie wajong? want ik ben enige nachtmens hier geloof ik dan over hahah
Prachtig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb het ook gelezen, toen ik het schreef.Maar wat vond je ervan?
Dus jij hebt geen school/baan en leeft van een uitkering? Goed gedaan, jongen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:48 schreef amenth het volgende:
ik zat te denken eh
jullie vaknatie is zeker bijna om of hebben jullie wajong? want ik ben enige nachtmens hier geloof ik dan over hahah
Ik ook, ik FOK! wanneer ik er gewoon zin in heb.quote:
quote:
Ja zat op mobiel en had geen zin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef Rezania het volgende:
@MocroKip
Jij hebt dat verhaal vanmiddag gelezen maar niet gereageerd.
Helaas wel en ik heb geen enkele situatie overdreven. Ik het zelfs een beetje genuanceerd, moet je na gaan wat voor stom tokkievolk het is!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja zat op mobiel en had geen zin.
Vond hem wel interessant, wist niet dat er echt zo'n tv programma was.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Eindelijk heb ik MK verteld dat ik van haar hou
Knap gedaan, zo via het internet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Eindelijk heb ik MK verteld dat ik van haar hou
Plastic is een ware hosselaar. Je zou lessen kunnen nemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap gedaan, zo via het internet!
Welke idioot heeft jou een rijbewijs gegevenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:59 schreef amenth het volgende:
hey IK GA slapen morgen al om 1 uur uit me bed !!!
Te hard rijden, misdaad? LEES TIP kijk uit met te hard rijden je kan je rijbewijs blijkbaar kwijt raken (ik dacht alleen als je aangehouden werd)
Ik ben bang dat ik zijn vaardigheden nooit volledig zou kunnen overnemen, helaas maar een fractie ervan. Zo geweldig is hij gewoon!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:57 schreef coban het volgende:
[..]
Plastic is een ware hosselaar. Je zou lessen kunnen nemen
Je gaat nu eten? Wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef coban het volgende:
WAUW IKGA CHEERLEADER WORDN OM DIT TE KUNNEN YELLEN.
Maar hey lieve mensen ik ga eten en tafel dekken enzo, ben er straksweer als jullie niet slaen.
Ik ga binnen nu en 30 minuten slapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef coban het volgende:
WAUW IKGA CHEERLEADER WORDN OM DIT TE KUNNEN YELLEN.
Maar hey lieve mensen ik ga eten en tafel dekken enzo, ben er straksweer als jullie niet slaen.
Die ken ik welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Schaam je.MissVanity, natuurlijk.
Sorry ken ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Schaam je.MissVanity, natuurlijk.
Ik verwachtte het dan alleen ook van Plastic_zak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry ken ik niet.Maar ik kom dan ook niet zo vaak in ONZ.
En dan ga nu al eten? Tot hoe laat mogen jullie eten dan?quote:
Ik ben dan ook niet 'normaal' en het is al laat. Dus ja, dan krijg je een raar gesprek.quote:
Hoezo niet normaal ik vind jou erg normaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet 'normaal' en het is al laat. Dus ja, dan krijg je een raar gesprek.
Ik ben een autist, tot de grote schok van onder andere MocroKip.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoezo niet normaal ik vind jou erg normaal
Hahahah autistquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben een autist, tot de grote schok van onder andere MocroKip.
Ik ben niet geschokt, alleen hoe je dat zei kwam soms sarcastisch over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben een autist, tot de grote schok van onder andere MocroKip.
Check de TT eens.quote:
Oké, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben niet geschokt, alleen hoe je dat zei kwam soms sarcastisch over.
Van zonsondergang tot zonsopgang mogen we eten. Van ong 4 uur sochtends tot 9 uur savonds ongeveer mogen we niet eten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan ga nu al eten? Tot hoe laat mogen jullie eten dan?
Kwalliequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef Kwalberto het volgende:
hallo is het hier actiever dan KLB?
Ik wist dat je niet vanaf zonsopgang tot zonsondergang mag eten, maar ik wist niet wat de precieze tijden waren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef coban het volgende:
[..]
Van zonsondergang tot zonsopgang mogen we eten. Van ong 4 uur sochtends tot 9 uur savonds ongeveer mogen we niet eten.
Verbaast me dat je het niet wist eigenlijk, dacht dat alle nederlanders het wel wisten
Ik wist datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef coban het volgende:
[..]
Van zonsondergang tot zonsopgang mogen we eten. Van ong 4 uur sochtends tot 9 uur savonds ongeveer mogen we niet eten.
Verbaast me dat je het niet wist eigenlijk, dacht dat alle nederlanders het wel wisten
Ik heb mijn PC uitgezet en mijn laptop aangezet. Dat helpt ook niet veel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc niet eens uitgezet
juistemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik FOK!verslaafd ben zeker
Kloptquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb je denk ik nooit ergens buiten KLB zien posten.
Ja maar als ik straks wil slapen kan ik tenminste echt gaan slapen niet zoals jij ik ga slapen en dan terugkomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij ook, vandaag stond op de 3e plek
Waar kan je dat checken dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij ook, vandaag stond op de 3e plek
Dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar als ik straks wil slapen kan ik tenminste echt gaan slapen niet zoals jij ik ga slapen en dan terugkomen.
Picsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:38 schreef aight1 het volgende:
Zonsopgang uit de zee is erg mooi mensen
waar zit jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:38 schreef aight1 het volgende:
Ik sta op 14quote:
FOK!ken op de wc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:39 schreef aight1 het volgende:
Mee had week geleden gezien in zuidfrance
Nu zit k gwn op wc weenie
Nolifeatallquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta op 14En Plastic, hoe kom jij aan meer dan 600 posts op één dag?
Vooral door dit topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta op 14En Plastic, hoe kom jij aan meer dan 600 posts op één dag?
Bij mijn zee is het nog gans donkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:38 schreef aight1 het volgende:
Inderdaad, de laatste twee weken van mijn vakantie zijn dat ook fokking saai!quote:
welke zee, vijvers tellen nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:41 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bij mijn zee is het nog gans donker
sehr schönquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:43 schreef Rezania het volgende:
Een zonsopgang voor dit topic:
[ afbeelding ]
De Nederlandse noordzeequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
welke zee, vijvers tellen niet
Die lijkt echt veeel op mijn fotosquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:43 schreef Rezania het volgende:
Een zonsopgang voor dit topic:
[ afbeelding ]
Dat kennen ze natuurlijk niet in Limburg.quote:
Trusten plestikjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Plastic_zak het volgende:
IK GA SLAPEN
EEN LIEFDE VOOR AL MIJN FOK! VRIENDJES EN VRIENDINNETJES
Sowieso zeeën in Nederland.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kennen ze natuurlijk niet in Limburg.
Coban en ik zijn getrouwd manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:44 schreef Rezania het volgende:
Het is donker zolang coban nog aan het eten is. De zon wacht gewoon tot zij klaar is, zo'n geweldige vrouw is het!
спакойнай ночыquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Plastic_zak het volgende:
IK GA SLAPEN
EEN LIEFDE VOOR AL MIJN FOK! VRIENDJES EN VRIENDINNETJES
Ik groette jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
stomme kip ,.weer niet groeten hè
Dan met je eens komen op een mooie zomerdagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die ziet er sowieso grauw uit.
dank je later manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik Nectar een baas vind, nu ga ik echt
Dan ga ik wel naar Scheveningenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:48 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dan met je eens komen op een mooie zomerdag
IK ZAG Tquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
rustig ik hen het werp gewijzigd :p
Zelfs op een dag met 35 graden en geen wolkje aan de lucht ziet de zee bij Noordwijk en Katwijk er nog grauw uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:48 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dan met je eens komen op een mooie zomerdag
Katwijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs op een dag met 35 graden en geen wolkje aan de lucht ziet de zee bij Noordwijk en Katwijk er nog grauw uit.
Kom naar Bloemendaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar Scheveningen
top ik ben nieuw hier . Nectar is activiteit onthoud data niggaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:50 schreef Willyfoofoo het volgende:
Het verbaast me dat iedereen nog zo actief is. De laatste keer dat ik hier kwam was het dood rond 1/2 uur.
is dat rabatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit is pas een eckte zee, met jullie Hollandse plassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shut yo' mouth, cracker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
top ik ben nieuw hier . Nectar is activiteit onthoud data nigga
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit is pas een eckte zee, met jullie Hollandse plassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die pics van jou toch ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is toch geen NL
Oeh, ik wil trouwen, alleen al zodat ik daar een huwelijksreis kan doen
Zout waterquote:
heeequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:56 schreef coban het volgende:
[..]
Goedgoed, beetje veel gegeten. Met jou?
Waar is datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zout water
Zoet water
[ afbeelding ]
Schoonste meer wat ik ooit gezien heb! Prachtig schoon, zoet water
Ik moet om 10:30 opstaan. Als ik nu ga slapen slaap ik 6 1/2 uur, dus ik ben morgen sowieso moequote:
Mooie plekquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gérardmer, ligt ergens in Frankrijk.
Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/G%C3%A9rardmer
Hehe oke.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moet om 10:30 opstaan. Als ik nu ga slapen slaap ik 6 1/2 uur, dus ik ben morgen sowieso moeWaarom zou ik dan niet wat langer op de FOK!s blijven ?
Echt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Nectar het volgende:
Ik been ook moslim, jullie hebben nog 40 minuten ouzo hoor
Ja ook goed, beetje veel gedronken, nu slapen xoxoxquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:56 schreef coban het volgende:
[..]
Goedgoed, beetje veel gegeten. Met jou?
Ik zou om 3:00 al gaan slapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hehe oke.
Maar je zei dat je ging slapen drm.
Ah nog even snel soepje etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Nectar het volgende:
Ik been ook moslim, jullie hebben nog 40 minuten ouzo hoor
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou om 3:00 al gaan slapen
Ja, echt wel. De vissen zwemde daar gewoon tussen me benen door en het water was zo helder.quote:
Ooit geweest?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt wel. De vissen zwemde daar gewoon tussen me benen door en het water was zo helder.
[..]
Ooit geweest?
Je mag ook niet meelurken he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga binnenkort een dagje niet FOK!ken, dat zal erg zwaar worden
hardquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef aight1 het volgende:
Haha mezelf in gezicht geslage per ongeluk
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je mag ook niet meelurken he?
Is goed, good night!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ook goed, beetje veel gedronken, nu slapen xoxox
Ik vond het wel leuk, maar ik was toen ook pas 10 en mijn neefjes en nichtjes waren er ook. Op die leeftijd had ik alleen maar een bak water nodig om me te vermaken, dus een meer was helemaal mooi.quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:09 schreef Kwalberto het volgende:
Dilemma: slapen of lijven tot zonsopgang
Blijf, om ons te steunen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:09 schreef Kwalberto het volgende:
Dilemma: slapen of lijven tot zonsopgang
Als hij twijfelt is het beter om te blijven, anders gaat hij in bed aan FOK! denkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
20 minuten, maar ga slapen joh, als je moe bent.
Ik, MK, ..?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:12 schreef Rezania het volgende:
Wie doet hier nou eigenlijk allemaal mee met de ramadan?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als hij twijfelt is het beter om te blijven, anders gaat hij in bed aan FOK! denken
Zo confronterend ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Niet iedereen is als jij.
Hoezo zou je dat denken dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ik, MK, ..?
Ben jij trouwens allochtoon? Zo'n gevoel heb ik
Mwa echt moe ben ik niet maar heb ook geen zin om morgen een zombie te zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
20 minuten, maar ga slapen joh, als je moe bent.
Hoelaat moet je op dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:17 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Mwa echt moe ben ik niet maar heb ook geen zin om morgen een zombie te zijn
Haha geen ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat denken dan?Mijn familie is minstens al 10 generaties autochtone Nederlander en ik ben dus ook 100% autochtoon.
Net zoals ik het gevoel had dat jij autochtoon was.quote:
Ik heb geen vaste tijd, maar ik wil er om 10:00 uit zijn zodat ik er maandag fatsoenlijk uit kan komen.quote:
Sterktequote:
Goed punt, ik blijf tot de zon op komtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je half 5 gaat slapen heb je alsnog die 8 uur slaap te pakken.
Hahaha echt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals ik het gevoel had dat jij autochtoon was.Totdat je vertelde dat je Turks bent.
Ha ha, ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste tijd, maar ik wil er om 10:00 uit zijn zodat ik er maandag fatsoenlijk uit kan komen.
Het is een combinatie van je UI, je goede spelling en je gebrek aan Turks nationalisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha echt?kom ik zo Nederlands over dan? (oke ik kom inderdaad niet bepaald nationalistisch over: TURKIYE TURKIYE WIJ NEMEN OVER JEWEEEET)
Herkenbare klachtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:23 schreef coban het volgende:
Naja vandaag deed ik mijn ogen open en mijn iPod gaf 15.36 aan en ik dacht kutipod ben je kapot ofzo maar mijn mobiel gaf hetzelfde aan.. En ik dacht: kutwijf, je hebt het weer eens geflikt.
Vandaag ietsjes vroeger proberen op te staan.
AHAHAquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:23 schreef coban het volgende:
Naja vandaag deed ik mijn ogen open en mijn iPod gaf 15.36 aan en ik dacht kutipod ben je kapot ofzo maar mijn mobiel gaf hetzelfde aan.. En ik dacht: kutwijf, je hebt het weer eens geflikt.
Haha slimme!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Geef mij je telefoonnummer, dan bel ik je wakker
Moet je een wake-up light kopen. Dat is zo relaxed wakker worden, maakt niet uit hoe lang of hoe kort je hebt geslapen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:23 schreef coban het volgende:
Ik ga dit niet reddenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Goed punt, ik blijf tot de zon op komt
Haha ik had eerst een turkse vlag met een herder (verwijzing naam), maar veel fokkers raakten teleurgesteld in me. Toen heb ik maar deze aangemaakt en iedereen was weer blij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een combinatie van je UI, je goede spelling en je gebrek aan Turks nationalisme.
En als het niet werktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je een wake-up light kopen. Dat is zo relaxed wakker worden, maakt niet uit hoe lang of hoe kort je hebt geslapen.
Ik was een keer 48 uur wakker en voelde me energiek. Kan je nog wat van leren.quote:
Ik ben blij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:27 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ik had eerst een turkse vlag met een herder (verwijzing naam), maar veel fokkers raakten teleurgesteld in me. Toen heb ik maar deze aangemaakt en iedereen was weer blij.
Heb het wel langer volgehoudenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was een keer 48 uur wakker en voelde me energiek. Kan je nog wat van leren.
Haha dat gaat zo niet werken hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je een wake-up light kopen. Dat is zo relaxed wakker worden, maakt niet uit hoe lang of hoe kort je hebt geslapen.
Kom jij ook altijd te laatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:28 schreef coban het volgende:
[..]
Haha dat gaat zo niet werken heop een normale schooldag zet ik 10 wekkers, ja echt 10, en slaap ik er doorheen. Ik mis altijd de 1e 2 lesuren. Gelukkig begrepen de meeste leraren me wel..
Ok dat moet lukken hoop wel iets van een zonsopgang te zien anders is alles voor niets geweestquote:
Bij mij werkt het altijd, maakt niet uit of ik om middernacht of om 12:00 uur 's middags wakker moet worden. En je wordt ook nog wakker van de radio, maar door het licht wordt je relaxed wakker.quote:
Omg je bent gewoon mijn soulmate. Mijn moeder komt me letterlijk elke dag wakker maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:28 schreef coban het volgende:
[..]
Haha dat gaat zo niet werken heop een normale schooldag zet ik 10 wekkers, ja echt 10, en slaap ik er doorheen. Ik mis altijd de 1e 2 lesuren. Gelukkig begrepen de meeste leraren me wel..
Had ik ook, toen kocht ik een wake-up light en had dat probleem niet meer. Je moet het echt eens proberen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hier zie je het sowieso niet, alleen beetje schemering.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:29 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ok dat moet lukken hoop wel iets van een zonsopgang te zien anders is alles voor niets geweest
Ik gebruik doordeweeks in de winter altijd de zon als wake-up lightquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij werkt het altijd, maakt niet uit of ik om middernacht of om 12:00 uur 's middags wakker moet worden. En je wordt ook nog wakker van de radio, maar door het licht wordt je relaxed wakker.
MOet je wel doen, en dan je raam open en genieten van de zingende vogelsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hier zie je het sowieso niet, alleen beetje schemering.
Tenminste, ik kijk nooit uit het raam met zonsopgang.
Bij regent het nu, ik hoop dat jij meer van de zonsopgang krijgt te zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:31 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
MOet je wel doen, en dan je raam open en genieten van de zingende vogels
Volgens buienradar blijft het hier droog dus ik heb er vertouwen inquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij regent het nu, ik hoop dat jij meer van de zonsopgang krijgt te zien.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had ik ook, toen kocht ik een wake-up light en had dat probleem niet meer. Je moet het echt eens proberen.
Oeh, spannend!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:33 schreef coban het volgende:
[..]ik ga er over nadenken en maybe haal ik hem wel! MAAR O WEE ALS HIJ HET NIET DOET DAN KOM IK JOU BILLENKOEK GEVEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |