abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100924817

COBAN MOOSH PATRICK MOCROKIP PLASTIC ZIJN BAZEN

Als gulmez en amenth hier reageren zijn ze het eens met de algemene voorwaarden:

Gulmez en amenth zijn turken.

Een verhaaltje voor voor het slapen gaan:
quote:
Een gemiddelde aflevering van 'Ik Vertrek' van RTL:

Je hebt de familie Toky, ze zijn 3 keer, ja al 3 keer, in Frankrijk op vakantie geweest en vinden het daar echt heel mooi. Meneer Toky is recentelijk ontslagen en Mevrouw Toky heeft een alcoholprobleem. Om de problemen die de maatschappij op hun zadelt, want het is nooit hun eigen schuld, te ontwijken gaan ze verhuizen naar Frankrijk. De kinderen hoeven niet mee, want die zitten allemaal voor meerdere jaren in de gevangenis, vanwege kleine delicten zoals verkrachting en moord.

Enfin, de familie Toky wil dus verhuizen naar Frankrijk. Zij denken dat iedereen er Nederlands spreekt en het allemaal heel gezellig is. (Blijkbaar nam niemand ooit even de moeite om hun te vertellen dat mensen alleen Nederlands spreken in Frankrijk in de toeristengebieden.) Ze besluiten om te een oud pand te kopen in een gehucht in de bergen waar nog nooit iemand van heeft gehoord. Nadat ze met tranen afscheidt hebben genomen van hun familie en vrienden in Nederland, die trouwens 10 minuten na hun vertrek al de BBQ aanzette voor het feest, vertrekken ze richting Frankrijk.

Alles verloopt voorspoedig en ze arriveren in Frankrijk. Ze komen aan bij het pand, wat eigenlijk een ruïne blijkt te zijn. Ze besluiten om vannacht maar in de auto te slapen, want het pand staat op instortte.

De volgende morgen besluit Meneer en Mevrouw Toky naar het gemeentehuis te gaan om zichzelf in te schrijven bij de gemeente. Vrolijk roept Meneer Toky vanaf de deur naar de receptioniste: 'Hallo, wij komen ons inschrijven.' waarop de receptioniste in gebroken Engels antwoord dat ze hem niet verstaat. Meneer Toky gaat ook Engels praten en na ongeveer 10 uur bezig geweest te zijn met het woordenboek staan ze eindelijk ingeschreven. Helemaal blij vertrekken ze naar het pand.

Daar aangekomen besluiten ze een snackbar te zoeken voor een lekkere frikandel., want ieder Frans dorp en gemeente heeft een snackbar volgens hun. Ze zijn helemaal bedroefd en vooral verrast als ze nergens een snackbar vinden, dus halen ze maar een stokbrood en eten dat droog op. Ze besluiten weer in de auto te slapen.

Zodra de ochtend aanbreekt worden Meneer en Mevrouw Toky wakker. Ze besluiten om van het pand een Bed & Breakfast te maken. Vol goede moed gaan ze naar de lokale aannemer. In zijn beste Engels, wat niet al te best is, legt Meneer Toky uit wat hun plan is. De aannemer stelt een plan op en tot de verbazing van de Toky's is het bedrag 20 keer zo hoog als ze hadden ingepland, namelijk rond de ¤20.000,-. Ze dachten juist dat alle Franzen zeer goedkoop werkte. Dus besluiten de Toky's om het pand maar zelf te verbouwen.

Ze gaan naar de lokale bouwmarkt en halen daar allemaal spullen, behalve voor de veiligheid, want Meneer Toky weet waar hij mee bezig is. Ze beginnen vol goede moed aan de verbouwing. Na drie maanden is de buitenkant klaar, maar Meneer Toky schijnt een fout te hebben gemaakt. Er staat een muur waar helemaal geen muur hoort te staan! 'Geen probleem,' denkt Meneer Toky, 'Die sla ik er wel even uit'. En dus begint Meneer Toky te hameren op de muur. Uiteindelijk, als de avond valt, begeeft de muur het. Mevrouw Toky heeft een blik bonen verwarm boven een gasbrander en ze hebben een heerlijk avondmaal. Ze besluiten te gaan slapen, ze hebben hiervoor speciaal een tent gekocht.

Midden in de nacht worden ze wakker door een lawaai, ze komen snel de tent uit en zien nog net het dak instortte. Bedroefd gaan de Toky's weer slapen.

De volgende morgen gaat Meneer Toky naar de bank om een lening af te sluiten. Hij gaat voor de maximale lening en steekt zich dus diep in de schulden. Hij krijgt de lening en gaat weer naar de aannemer om hem aan te nemen. Met zijn beste Engels legt Meneer Toky uit wat er moet worden gedaan, de aannemer belooft om de volgende dag te beginnen.

Vier maanden loopt alles voorspoedig, totdat de aannemer in ene failliet wordt verklaard. Blijkbaar had hij zijn financiën niet op orde. Bedroefd besluiten de Toky's terug naar Nederland te gaan en een beetje zielig te doen bij hun familie en (zogenaamde) vrienden. Thuis worden ze warm onthaald door het woonwagenkamp en de Toky's zijn weer helemaal blij. Het maakt niet uit of Frankrijk een fiasco is geworden, ze zijn immers weer een ervaring rijker (en ook een enorme schuld).

Einde
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100924820
fipo
pi_100924825
FUCK YOU
pi_100924827
:'(
pi_100924829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef moosh11 het volgende:
fipo
Knap gedaan! Mijn oprechte complimenten! :')
pi_100924832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
FUCK YOU
HA!
pi_100924836
IK HAD DE LAPO JIJ VIEZERIK
pi_100924838
Nu kan ik niet meer slapen
pi_100924839
quote:
FUCK YOU
Dat wil hij waarschijnlijk ook nog! :P
pi_100924845
quote:
Nu kan ik niet meer slapen
Hoeft ook niet

:P
pi_100924847
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee :(
pi_100924850
quote:

[..]

Knap gedaan! Mijn oprechte complimenten! :')
Hartelijk bedankt. Ik ben blij om zo'n compliment van een kwaliteits user als u te ontvangen.
pi_100924852
Ik ben woedend ;(
pi_100924854
Autisten zijn wel raar beetje soms ik had er 1 in me klas op het mbo die gozer vertelde echt onzin verhalen niet normaal maarja wel aardige gast verder :P
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100924856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben woedend ;(
amenth ook :'(
pi_100924857
quote:

[..]

Nee dan moest ze fuck me zeggen
pi_100924864
Maar amenth, waarom ga je in op een troll :') ?
pi_100924865
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:37 schreef amenth het volgende:
Autisten zijn wel raar beetje soms ik had er 1 in me klas op het mbo die gozer vertelde echt onzin verhalen niet normaal maarja wel aardige gast verder :P
Lijkt op jou dus, behalve dat aardig zijn.
pi_100924866
Stomme TS.
pi_100924867
quote:
Een gemiddelde aflevering van 'Ik Vertrek' van RTL:

Je hebt de familie Toky, ze zijn 3 keer, ja al 3 keer, in Frankrijk op vakantie geweest en vinden het daar echt heel mooi. Meneer Toky is recentelijk ontslagen en Mevrouw Toky heeft een alcoholprobleem. Om de problemen die de maatschappij op hun zadelt, want het is nooit hun eigen schuld, te ontwijken gaan ze verhuizen naar Frankrijk. De kinderen hoeven niet mee, want die zitten allemaal voor meerdere jaren in de gevangenis, vanwege kleine delicten zoals verkrachting en moord.

Enfin, de familie Toky wil dus verhuizen naar Frankrijk. Zij denken dat iedereen er Nederlands spreekt en het allemaal heel gezellig is. (Blijkbaar nam niemand ooit even de moeite om hun te vertellen dat mensen alleen Nederlands spreken in Frankrijk in de toeristengebieden.) Ze besluiten om te een oud pand te kopen in een gehucht in de bergen waar nog nooit iemand van heeft gehoord. Nadat ze met tranen afscheidt hebben genomen van hun familie en vrienden in Nederland, die trouwens 10 minuten na hun vertrek al de BBQ aanzette voor het feest, vertrekken ze richting Frankrijk.

Alles verloopt voorspoedig en ze arriveren in Frankrijk. Ze komen aan bij het pand, wat eigenlijk een ruïne blijkt te zijn. Ze besluiten om vannacht maar in de auto te slapen, want het pand staat op instortte.

De volgende morgen besluit Meneer en Mevrouw Toky naar het gemeentehuis te gaan om zichzelf in te schrijven bij de gemeente. Vrolijk roept Meneer Toky vanaf de deur naar de receptioniste: 'Hallo, wij komen ons inschrijven.' waarop de receptioniste in gebroken Engels antwoord dat ze hem niet verstaat. Meneer Toky gaat ook Engels praten en na ongeveer 10 uur bezig geweest te zijn met het woordenboek staan ze eindelijk ingeschreven. Helemaal blij vertrekken ze naar het pand.

Daar aangekomen besluiten ze een snackbar te zoeken voor een lekkere frikandel., want ieder Frans dorp en gemeente heeft een snackbar volgens hun. Ze zijn helemaal bedroefd en vooral verrast als ze nergens een snackbar vinden, dus halen ze maar een stokbrood en eten dat droog op. Ze besluiten weer in de auto te slapen.

Zodra de ochtend aanbreekt worden Meneer en Mevrouw Toky wakker. Ze besluiten om van het pand een Bed & Breakfast te maken. Vol goede moed gaan ze naar de lokale aannemer. In zijn beste Engels, wat niet al te best is, legt Meneer Toky uit wat hun plan is. De aannemer stelt een plan op en tot de verbazing van de Toky's is het bedrag 20 keer zo hoog als ze hadden ingepland, namelijk rond de ¤20.000,-. Ze dachten juist dat alle Franzen zeer goedkoop werkte. Dus besluiten de Toky's om het pand maar zelf te verbouwen.

Ze gaan naar de lokale bouwmarkt en halen daar allemaal spullen, behalve voor de veiligheid, want Meneer Toky weet waar hij mee bezig is. Ze beginnen vol goede moed aan de verbouwing. Na drie maanden is de buitenkant klaar, maar Meneer Toky schijnt een fout te hebben gemaakt. Er staat een muur waar helemaal geen muur hoort te staan! 'Geen probleem,' denkt Meneer Toky, 'Die sla ik er wel even uit'. En dus begint Meneer Toky te hameren op de muur. Uiteindelijk, als de avond valt, begeeft de muur het. Mevrouw Toky heeft een blik bonen verwarm boven een gasbrander en ze hebben een heerlijk avondmaal. Ze besluiten te gaan slapen, ze hebben hiervoor speciaal een tent gekocht.

Midden in de nacht worden ze wakker door een lawaai, ze komen snel de tent uit en zien nog net het dak instortte. Bedroefd gaan de Toky's weer slapen.

De volgende morgen gaat Meneer Toky naar de bank om een lening af te sluiten. Hij gaat voor de maximale lening en steekt zich dus diep in de schulden. Hij krijgt de lening en gaat weer naar de aannemer om hem aan te nemen. Met zijn beste Engels legt Meneer Toky uit wat er moet worden gedaan, de aannemer belooft om de volgende dag te beginnen.

Vier maanden loopt alles voorspoedig, totdat de aannemer in ene failliet wordt verklaard. Blijkbaar had hij zijn financiën niet op orde. Bedroefd besluiten de Toky's terug naar Nederland te gaan en een beetje zielig te doen bij hun familie en (zogenaamde) vrienden. Thuis worden ze warm onthaald door het woonwagenkamp en de Toky's zijn weer helemaal blij. Het maakt niet uit of Frankrijk een fiasco is geworden, ze zijn immers weer een ervaring rijker (en ook een enorme schuld).

Einde
pi_100924871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dit ga ik niet lezen.
pi_100924872
Zomaar mijn lapo stelen. ;(
pi_100924873
tee el dee er
pi_100924875
Ik wil slapen maar jullie weerhouden mij ervan
pi_100924876
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Stomme TS.
Ik vind jou ook heel aardig! :)
pi_100924880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik vind jou ook heel aardig! :)
IK HAD DE OP MOETEN MAKEN
pi_100924882
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef moosh11 het volgende:
Vervelend
pi_100924896
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

IK HAD DE OP MOETEN MAKEN
Waarom deed je het dan niet?
pi_100924902
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef moosh11 het volgende:
Moet je dat verhaal lezen, is namelijk voor voor het slapen gaan! :P
pi_100924904
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:40 schreef moosh11 het volgende:

[..]

Waarom deed je het dan niet?
Ik was ermee bezig. ;(
pi_100924907
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik was ermee bezig. ;(
Te langzaam
pi_100924908
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Moet je dat verhaal lezen, is namelijk voor voor het slapen gaan! :P
Dan kan ik net zo goed een nachtje doorhalen :P
pi_100924912
stiekem moet je wel lache om me posts plastic zak
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100924918
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:37 schreef amenth het volgende:
Inderdaad, sommige autisten zijn ook gewoon raar. Maar de meeste autisten zijn gewoon aardige mensen die soms een sociale situatie niet begrijpen.
pi_100924921
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef amenth het volgende:
Stiekem ben je een troll
pi_100924925
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Te langzaam
Helemaal niet. :S

Jeetje, mensen hebben echt geen geduld. Tfoe
pi_100924931
Waar is coban nou weer dan? :?
pi_100924938
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef amenth het volgende:
Sommige wel ja , als je opeens Nederlands praat :')

Maar dacht je echt dat ik naar CS zou komen :') ?
pi_100924939
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Helemaal niet. :S

Jeetje, mensen hebben echt geen geduld. Tfoe
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik sneller was. :+
pi_100924948
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jij kan er gewoon niet tegen dat ik sneller was. :+
Eh sorry hoor, maar de lapo heeft sowieso altijd de OP
Je had sowieso moeten wachten ;)
pi_100924953
weet ik veel boeid mij dat nou ik was daar teovellaig als ik je dan toevallig zou zien lope had je probleem :)
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100924955
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Eh sorry hoor, maar de lapo heeft sowieso altijd de OP
Je had sowieso moeten wachten ;)
Dat wist ik niet. Nou ja, volgende keer meer geluk.
pi_100924963
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef amenth het volgende:
weet ik veel boeid mij dat nou ik was daar teovellaig als ik je dan toevallig zou zien lope had je probleem :)
:')
pi_100924999
Tijd om te slapen tot morgen, iedereen krijgt liefde (no homo) en MK krijgt ook een kusje :@
pi_100925008
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef moosh11 het volgende:
Tijd om te slapen tot morgen, iedereen krijgt liefde (no homo) en MK krijgt ook een kusje :@
Trusten :*!
pi_100925009
quote:
Liefde terug O+ (no homo uiteraard)
pi_100925014
quote:
Weltrusten :W
pi_100925016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Trusten :*!
Is dat alles, nadat ik jou een speciaal een kusje geef? ;(
pi_100925019
Dit wordt dan maar een slapeloze nacht. Dankje MK ;(
pi_100925020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:47 schreef moosh11 het volgende:

[..]

Is dat alles, nadat ik jou een speciaal een kusje geef? ;(
:* is ook een kusje hoor. :D
pi_100925026
Ben ik de enige die dat gelezn heeft?
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_100925028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

:* is ook een kusje hoor. :D
Ja maar je vermeld er niks liefs bij ;(
pi_100925032
Ja ben moe ;(
pi_100925034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:47 schreef coban het volgende:
Die wat heeft gelezen?
pi_100925038
ik zat te denken eh

jullie vaknatie is zeker bijna om of hebben jullie wajong? want ik ben enige nachtmens hier geloof ik dan over hahah
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100925040
quote:
Ja
pi_100925042
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ben moe ;(
Dan verwacht ik morgen een lief berichtje nou weltrusten allemaal!
pi_100925045
quote:
? :o
pi_100925046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die wat heeft gelezen?
Je verhaal :P
pi_100925052
Ik heb die ook gelezen, overdag in dat topic. :')
pi_100925053
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:48 schreef coban het volgende:

[..]

Je verhaal :P
Oh, nou ik heb het ook gelezen, toen ik het schreef. :P Maar wat vond je ervan? :P
pi_100925058
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb die ook gelezen, overdag in dat topic. :')
Was toch een mooi topic! :P
pi_100925060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:48 schreef amenth het volgende:
ik zat te denken eh

jullie vaknatie is zeker bijna om of hebben jullie wajong? want ik ben enige nachtmens hier geloof ik dan over hahah
Ik ben altijd een nachtmens, maar de vraag is of ik wel met jou wil fokken dan.
pi_100925066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:49 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, nou ik heb het ook gelezen, toen ik het schreef. :P Maar wat vond je ervan? :P
Prachtig! :D
pi_100925072
Ik ben een middagmens
pi_100925073
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:48 schreef amenth het volgende:
ik zat te denken eh

Dus jij hebt geen school/baan en leeft van een uitkering? Goed gedaan, jongen! :')
pi_100925078
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:50 schreef coban het volgende:

[..]

Prachtig! :D
Dank je! :D
pi_100925079
Ik ben een heledagmens
pi_100925086
nee ik werk in autogarage maar neit altijd want die garage is van een vriend van me oom en ik bnen maar 3/4 van jaar nodig snap je :P
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100925087
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben een heledagmens
Ik ben geen mens.
pi_100925089
quote:
Ik ben een heledagmens
Ik ook, ik FOK! wanneer ik er gewoon zin in heb.
pi_100925090
quote:
Ik ben een heledagmens
Daarom hou ik van je O+
pi_100925110
@MocroKip

Jij hebt dat verhaal vanmiddag gelezen maar niet gereageerd. ;(
pi_100925119
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:51 schreef coban het volgende:

[..]

Ik ben geen mens.
dier
pi_100925128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Daarom hou ik van je O+
:D
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef Rezania het volgende:
@MocroKip

Jij hebt dat verhaal vanmiddag gelezen maar niet gereageerd. ;(
Ja zat op mobiel en had geen zin. :P

Vond hem wel interessant, wist niet dat er echt zo'n tv programma was. :')
pi_100925147
Eindelijk heb ik MK verteld dat ik van haar hou O+
pi_100925151
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ja zat op mobiel en had geen zin. :P

Vond hem wel interessant, wist niet dat er echt zo'n tv programma was. :')
Helaas wel en ik heb geen enkele situatie overdreven. Ik het zelfs een beetje genuanceerd, moet je na gaan wat voor stom tokkievolk het is! :')
pi_100925158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef Plastic_zak het volgende:
:(
pi_100925161
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:55 schreef coban het volgende:

[..]

:(
Onze liefde is anders O+
pi_100925164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Knap gedaan, zo via het internet! :P
pi_100925188
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Knap gedaan, zo via het internet! :P
Plastic is een ware hosselaar. Je zou lessen kunnen nemen :D
pi_100925206
hey IK GA slapen morgen al om 1 uur uit me bed !!!

Te hard rijden, misdaad? LEES TIP kijk uit met te hard rijden je kan je rijbewijs blijkbaar kwijt raken (ik dacht alleen als je aangehouden werd)
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100925223
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:59 schreef amenth het volgende:
hey IK GA slapen morgen al om 1 uur uit me bed !!!

Te hard rijden, misdaad? LEES TIP kijk uit met te hard rijden je kan je rijbewijs blijkbaar kwijt raken (ik dacht alleen als je aangehouden werd)
Welke idioot heeft jou een rijbewijs gegeven :') ?
pi_100925225
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:57 schreef coban het volgende:

[..]

Plastic is een ware hosselaar. Je zou lessen kunnen nemen :D
Ik ben bang dat ik zijn vaardigheden nooit volledig zou kunnen overnemen, helaas maar een fractie ervan. Zo geweldig is hij gewoon!

We hebben een P
We hebben een L
We hebben een A
We hebben een S
We hebben een T
We hebben een I
We hebben een C
We hebben een underscore
We hebben een Z
We hebben een A
We hebben een K

We hebben PLASTIC_ZAK! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_100925236
WAUW IKGA CHEERLEADER WORDN OM DIT TE KUNNEN YELLEN.

Maar hey lieve mensen ik ga eten en tafel dekken enzo, ben er straksweer als jullie niet slaen.
pi_100925248
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef coban het volgende:

Maar hey lieve mensen ik ga eten en tafel dekken enzo, ben er straksweer als jullie niet slaen.
Je gaat nu eten? Wat? :?
pi_100925249
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef coban het volgende:

Ik ga binnen nu en 30 minuten slapen ;(

Liefde en een kusje voor jou O+ :*
pi_100925265
Ik ga ook binnen nu en 30 minuten slapen, dus alvast weltrusten coban. :W
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:06:07 #89
350058 Willyfoofoo
97.4% certified as human.
pi_100925291
Dus waar is MV? ;(
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
pi_100925301
Wie is MV ?

pi_100925311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie is MV ?

Ja, inderdaad? Wie is MV? :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:08:56 #92
350058 Willyfoofoo
pi_100925318
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie is MV ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, inderdaad? Wie is MV? :P
Schaam je. -O- MissVanity, natuurlijk.
Willyfoofoo has posted.
pi_100925325
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:08 schreef Willyfoofoo het volgende:

[..]

[..]

Die ken ik wel O+
pi_100925349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:08 schreef Willyfoofoo het volgende:

[..]

[..]

Sorry ken ik niet. :{w Maar ik kom dan ook niet zo vaak in ONZ.
pi_100925377
HOII
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_100925391
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:13 schreef aight1 het volgende:
HOII
DOEI! :W
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:14:30 #97
350058 Willyfoofoo
pi_100925400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

Sorry ken ik niet. :{w Maar ik kom dan ook niet zo vaak in ONZ.
Ik verwachtte het dan alleen ook van Plastic_zak.
Willyfoofoo has posted.
pi_100925402
Ik ga slapen.

1 liefde voor al mijn FOK! vriendjes en vriendinnetjes O+ (no homo)
pi_100925451
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

DOEI! :W
Wrm doei
pi_100925457
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je gaat nu eten? Wat? :?
Ramadan he :D
pi_100925462
Hey coban liefje
pi_100925504
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:19 schreef aight1 het volgende:

[..]

Wrm doei
Omdat jij hoi al had gekozen. :+
pi_100925507
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat jij hoi al had gekozen. :+
Raar gesprek dit
pi_100925511
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:19 schreef coban het volgende:

[..]

Ramadan he :D
En dan ga nu al eten? Tot hoe laat mogen jullie eten dan?
pi_100925520
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef aight1 het volgende:

[..]

Raar gesprek dit
Ik ben dan ook niet 'normaal' en het is al laat. Dus ja, dan krijg je een raar gesprek. :P
pi_100925524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet 'normaal' en het is al laat. Dus ja, dan krijg je een raar gesprek. :P
Hoezo niet normaal ik vind jou erg normaal
pi_100925552
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef aight1 het volgende:

[..]

Hoezo niet normaal ik vind jou erg normaal
Ik ben een autist, tot de grote schok van onder andere MocroKip. :P
pi_100925560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hahahah autist
pi_100925564
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ben niet geschokt, alleen hoe je dat zei kwam soms sarcastisch over. ;)
pi_100925575
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:20 schreef aight1 het volgende:
Hey coban liefje
Hoi man!
pi_100925578
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef aight1 het volgende:

[..]

Hahahah autist
Check de TT eens. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik ben niet geschokt, alleen hoe je dat zei kwam soms sarcastisch over. ;)
Oké, weet ik dat ook weer. :P
pi_100925579
Ik ben er nog ;(
pi_100925587
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

En dan ga nu al eten? Tot hoe laat mogen jullie eten dan?
Van zonsondergang tot zonsopgang mogen we eten. Van ong 4 uur sochtends tot 9 uur savonds ongeveer mogen we niet eten. :D

Verbaast me dat je het niet wist eigenlijk, dacht dat alle nederlanders het wel wisten :D
pi_100925588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben er nog ;(
Ah, kon je niet slapen? :+
pi_100925589
hallo is het hier actiever dan KLB :')?
pi_100925592
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben er nog ;(
Hoi plastic!
pi_100925597
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef Kwalberto het volgende:
hallo is het hier actiever dan KLB :')?
Kwallie :D
pi_100925602
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef coban het volgende:

[..]

Van zonsondergang tot zonsopgang mogen we eten. Van ong 4 uur sochtends tot 9 uur savonds ongeveer mogen we niet eten. :D

Verbaast me dat je het niet wist eigenlijk, dacht dat alle nederlanders het wel wisten :D
Ik wist dat je niet vanaf zonsopgang tot zonsondergang mag eten, maar ik wist niet wat de precieze tijden waren.
pi_100925607
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:31 schreef coban het volgende:

[..]

Hoi man!
Hoe is het
pi_100925608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ah, kon je niet slapen? :+
Ik heb mijn pc niet eens uitgezet :')
pi_100925610
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef coban het volgende:

[..]

Ik wist dat
pi_100925611
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Kwallie :D
Ook gij, MarokkaanseKip O+
pi_100925612
Plastic junkie. :')
pi_100925615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:33 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Ik heb mijn pc niet eens uitgezet :')
Ik heb mijn PC uitgezet en mijn laptop aangezet. Dat helpt ook niet veel. :P
pi_100925619
Alles draait een beetje
pi_100925623
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Plastic junkie. :')
Omdat ik FOK!verslaafd ben zeker :'(
pi_100925626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:34 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Ook gij, MarokkaanseKip O+
Ik heb je denk ik nooit ergens buiten KLB zien posten. :')
pi_100925630
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Omdat ik FOK!verslaafd ben zeker :'(
juistem
pi_100925635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

juistem
Jij ook, vandaag stond je op de 3e plek O+
pi_100925639
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik heb je denk ik nooit ergens buiten KLB zien posten. :')
Klopt :') maar met de saaiheid van nu heb ik weinig keuze :@
pi_100925640
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:36 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Jij ook, vandaag stond op de 3e plek O+
Ja maar als ik straks wil slapen kan ik tenminste echt gaan slapen niet zoals jij ik ga slapen en dan terugkomen. ;(
pi_100925641
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:36 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Jij ook, vandaag stond op de 3e plek O+
Waar kan je dat checken dan?
pi_100925646
Wie ben ik
pi_100925649
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ja maar als ik straks wil slapen kan ik tenminste echt gaan slapen niet zoals jij ik ga slapen en dan terugkomen. ;(
Dat is wel waar ja :'(
pi_100925653
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waar kan je dat checken dan?
Dagcijfers #219
pi_100925657
Zonsopgang uit de zee is erg mooi mensen
pi_100925663
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:38 schreef aight1 het volgende:
Pics O+ ?
pi_100925664
quote:
waar zit je
pi_100925665
55e
pi_100925671
Mee had week geleden gezien in zuidfrance
Nu zit k gwn op wc weenie
pi_100925674
quote:
Ik sta op 14 *G* En Plastic, hoe kom jij aan meer dan 600 posts op één dag? :P
pi_100925683
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:39 schreef aight1 het volgende:
Mee had week geleden gezien in zuidfrance
Nu zit k gwn op wc weenie
FOK!ken op de wc. :')
pi_100925684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nolifeatall
pi_100925689
quote:

[..]

FOK!ken op de wc. :')
Just chillin
pi_100925691
quote:

[..]

Vooral door dit topic :P
pi_100925693
quote:
Bij mijn zee is het nog gans donker :{w
pi_100925694
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:40 schreef aight1 het volgende:

[..]

Nolifeatall
Inderdaad, de laatste twee weken van mijn vakantie zijn dat ook fokking saai! :')
pi_100925708
Een zonsopgang voor dit topic:
pi_100925709
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:41 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Bij mijn zee is het nog gans donker :{w
welke zee, vijvers tellen niet :6
pi_100925723
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:43 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
sehr schön
pi_100925724
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

welke zee, vijvers tellen niet :6
De Nederlandse noordzee :')
pi_100925726
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:43 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkt echt veeel op mijn fotos :')
pi_100925729
Het is donker zolang coban nog aan het eten is. De zon wacht gewoon tot zij klaar is, zo'n geweldige vrouw is het!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:45:06 #154
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925731
Hoi iedereen ik ben er weer
pi_100925732
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:44 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Dat kennen ze natuurlijk niet in Limburg. :')
pi_100925735
IK GA SLAPEN

EEN LIEFDE VOOR AL MIJN FOK! VRIENDJES EN VRIENDINNETJES O+
pi_100925741
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:44 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Die ziet er sowieso grauw uit. :')
pi_100925745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Plastic_zak het volgende:
IK GA SLAPEN

Trusten plestikje O+
pi_100925747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Nectar het volgende:
прывітанне :W
pi_100925751
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat kennen ze natuurlijk niet in Limburg. :')
Sowieso zeeën in Nederland. :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:46:41 #161
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925755
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

прывітанне :W
yo
pi_100925757
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Nectar het volgende:
he hallon
pi_100925762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:44 schreef Rezania het volgende:
Het is donker zolang coban nog aan het eten is. De zon wacht gewoon tot zij klaar is, zo'n geweldige vrouw is het!
Coban en ik zijn getrouwd man
pi_100925763
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Plastic_zak het volgende:
IK GA SLAPEN

спакойнай ночы :W
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:47:16 #165
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925765
[quote]0s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1699009/7/25#100925751]vrijdag 19 augustus 2011
pi_100925766
Ik wil nog even zeggen dat ik Nectar een baas vind, nu ga ik echt :W
pi_100925768
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef Nectar het volgende:

[..]

stomme kip ,.weer niet groeten hè
Ik groette je :( tfoe
pi_100925777
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef aight1 het volgende:

[..]

Coban en ik zijn getrouwd man
Aight! :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:48:08 #169
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925778
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

rustig ik hen het werp gewijzigd :p
pi_100925779
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Die ziet er sowieso grauw uit. :')
Dan met je eens komen op een mooie zomerdag O+
pi_100925782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Tfoeeeee
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:48:34 #172
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925783
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik Nectar een baas vind, nu ga ik echt :W
dank je later man
pi_100925795
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:48 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Dan ga ik wel naar Scheveningen
pi_100925796
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:48 schreef Nectar het volgende:

[..]

rustig ik hen het werp gewijzigd :p
IK ZAG T
pi_100925799
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:48 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Zelfs op een dag met 35 graden en geen wolkje aan de lucht ziet de zee bij Noordwijk en Katwijk er nog grauw uit.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:50:21 #176
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

IK ZAG T
#knuffel#
pi_100925808
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:49 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zelfs op een dag met 35 graden en geen wolkje aan de lucht ziet de zee bij Noordwijk en Katwijk er nog grauw uit.
Katwijk :')

quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Dan ga ik wel naar Scheveningen
Kom naar Bloemendaal.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:50:52 #178
350058 Willyfoofoo
pi_100925809
Het verbaast me dat iedereen nog zo actief is. De laatste keer dat ik hier kwam was het altijd dood rond 1/2 uur.
Willyfoofoo has posted.
pi_100925815
Dit is pas een eckte zee, met jullie Hollandse plassen :')

vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:51:31 #180
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925818
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:50 schreef Willyfoofoo het volgende:
Het verbaast me dat iedereen nog zo actief is. De laatste keer dat ik hier kwam was het dood rond 1/2 uur.
top ik ben nieuw hier . Nectar is activiteit onthoud data nigga
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:52:06 #181
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925824
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
is dat rabat
pi_100925825
Nu slapen liefde voor allen
pi_100925829
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:52 schreef Nectar het volgende:

[..]

is dat rabat
die onderste is wel ergens in afrika, bovenste weetniet waar
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:52:35 #184
350058 Willyfoofoo
pi_100925830
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:51 schreef Nectar het volgende:

[..]

top ik ben nieuw hier . Nectar is activiteit onthoud data nigga
Shut yo' mouth, cracker.
Willyfoofoo has posted.
pi_100925838
Het onweert hier gewoon
pi_100925840
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:52 schreef aight1 het volgende:
Nu slapen liefde voor allen
Slaap lkkr
pi_100925847
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:{w

vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:55:17 #188
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Slaap lkkr
lol ik las slaap,kkr jong xd
pi_100925858
De Noordzee :r
pi_100925859
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:54 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is toch geen NL :6

Oeh, ik wil trouwen, alleen al zodat ik daar een huwelijksreis kan doen :')
pi_100925866
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:55 schreef Nectar het volgende:

[..]

lol ik las slaap,kkr jong xd
Schelden is slecht. :(
pi_100925869
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Dat is toch geen NL :6

Oeh, ik wil trouwen, alleen al zodat ik daar een huwelijksreis kan doen :')
Die pics van jou toch ook niet :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:56:52 #193
350058 Willyfoofoo
pi_100925874
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Was Nederland maar zo. :')
Willyfoofoo has posted.
pi_100925875
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:33 schreef aight1 het volgende:

[..]

Hoe is het
Goedgoed, beetje veel gegeten. Met jou?
pi_100925876
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:56 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Die pics van jou toch ook niet :')
Ja dat was het nou juist. :')
pi_100925880
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zout water :r

Zoet water *G*

Schoonste meer wat ik ooit gezien heb! Prachtig schoon, zoet water
pi_100925883
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:56 schreef coban het volgende:

[..]

heee
pi_100925886
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:50 schreef Nectar het volgende:

[..]

#knuffel#
Hartstikke lief.
pi_100925887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zout water :r

Zoet water *G*
[ afbeelding ]
Schoonste meer wat ik ooit gezien heb! Prachtig schoon, zoet water
Waar is dat :P ?
pi_100925888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

heee
Haaaai! Ook veel gegeten? :D
pi_100925890
PLASTIC VERDORIE GA SLAPE
pi_100925892
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:58 schreef coban het volgende:

[..]

Haaaai! Ook veel gegeten? :D
Sowieso. :')
pi_100925895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PLASTIC VERDORIE GA SLAPE
Ik moet om 10:30 opstaan. Als ik nu ga slapen slaap ik 6 1/2 uur, dus ik ben morgen sowieso moe :') Waarom zou ik dan niet wat langer op de FOK!s blijven ?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:59:25 #204
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925896
Ik been ook moslim, jullie hebben nog 40 minuten ouzo hoor
pi_100925900
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:57 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Waar is dat :P ?
Gérardmer, ligt ergens in Frankrijk. :P

Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/G%C3%A9rardmer
pi_100925904
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gérardmer, ligt ergens in Frankrijk. :P

Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/G%C3%A9rardmer
Mooie plek _O_
pi_100925905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Ik moet om 10:30 opstaan. Als ik nu ga slapen slaap ik 6 1/2 uur, dus ik ben morgen sowieso moe :') Waarom zou ik dan niet wat langer op de FOK!s blijven ?
Hehe oke.
Maar je zei dat je ging slapen drm. :P
pi_100925907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Nectar het volgende:
Echt? :P
pi_100925909
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:56 schreef coban het volgende:

[..]

Ja ook goed, beetje veel gedronken, nu slapen xoxox
pi_100925911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Mooie plek _O_
Gerardmer, saaie kutplek :')
pi_100925913
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Hehe oke.
Maar je zei dat je ging slapen drm. :P
Ik zou om 3:00 al gaan slapen :')
pi_100925916
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:59 schreef Nectar het volgende:
Ah nog even snel soepje eten :)
pi_100925917
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Als je oud bent niet

pi_100925919
quote:

[..]

Ik zou om 3:00 al gaan slapen :')
:')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 04:01:30 #215
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_100925920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Echt? :P
jup
pi_100925921
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:01 schreef Nectar het volgende:

[..]

jup
oke

wat ben je dan, Marokkaans?
pi_100925923
Ik ga binnenkort een dagje niet FOK!ken, dat zal erg zwaar worden :'(
pi_100925925
quote:

[..]

Mooie plek _O_
Ja, echt wel. De vissen zwemde daar gewoon tussen me benen door en het water was zo helder.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Ooit geweest?
pi_100925929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, echt wel. De vissen zwemde daar gewoon tussen me benen door en het water was zo helder.

[..]

Ooit geweest?
Ja.
pi_100925932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga binnenkort een dagje niet FOK!ken, dat zal erg zwaar worden :'(
Je mag ook niet meelurken he?
pi_100925933
Haha mezelf in gezicht geslage per ongeluk
pi_100925936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:01 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Als je oud bent niet

Defineer "oud"
pi_100925937
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Ja.
Leuk. ^O^
pi_100925940
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef aight1 het volgende:
Haha mezelf in gezicht geslage per ongeluk
hard
pi_100925943
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Je mag ook niet meelurken he?
Nee :'(
pi_100925956
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Leuk. ^O^
Mwa niet echt ;(
pi_100925957
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Defineer "oud"
70

pi_100925958
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef aight1 het volgende:

[..]

Ja ook goed, beetje veel gedronken, nu slapen xoxox
Is goed, good night!
pi_100925961
Ja nectar wat ben je dan?
pi_100925970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:05 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Mwa niet echt ;(
Ik vond het wel leuk, maar ik was toen ook pas 10 en mijn neefjes en nichtjes waren er ook. Op die leeftijd had ik alleen maar een bak water nodig om me te vermaken, dus een meer was helemaal mooi.
pi_100925972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:06 schreef coban het volgende:
Ja nectar wat ben je dan?
ontkennings
pi_100925981
Tijd om te gaan slapen.
pi_100925982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

ontkennings
Ah zo
pi_100925985
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:09 schreef Dimens het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Trusten :D
pi_100925986
Dilemma: slapen of lijven tot zonsopgang ;(
pi_100925990
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:09 schreef Dimens het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Welterusten O+
pi_100925995
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:09 schreef Kwalberto het volgende:
Dat laatste
pi_100925997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:09 schreef Kwalberto het volgende:
Blijf, om ons te steunen. :D
pi_100926012
Wie doet hier nou eigenlijk allemaal mee met de ramadan?
pi_100926015
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:10 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Dat laatste
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Blijf, om ons te steunen. :D
Hoe lang moet ik dan nog?
pi_100926016
Ik ga zo slapen hoor :{w of jullie me nou zwak vinden ofniet
pi_100926027
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:12 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

[..]

Hoe lang moet ik dan nog?
20 minuten, maar ga slapen joh, als je moe bent. :P
pi_100926030
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Als hij twijfelt is het beter om te blijven, anders gaat hij in bed aan FOK! denken ;(
pi_100926031
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:12 schreef Rezania het volgende:
Wie doet hier nou eigenlijk allemaal mee met de ramadan?
Ik, MK, ..?

Ben jij trouwens allochtoon? Zo'n gevoel heb ik :P
pi_100926032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Als hij twijfelt is het beter om te blijven, anders gaat hij in bed aan FOK! denken ;(
:') Niet iedereen is als jij. :6

O+
pi_100926048
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

:') Niet iedereen is als jij. :6

O+
Zo confronterend dit ;(
pi_100926049
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef coban het volgende:

[..]

Ik, MK, ..?

Ben jij trouwens allochtoon? Zo'n gevoel heb ik :P
Hoezo zou je dat denken dan? :P Mijn familie is minstens al 10 generaties autochtoon Nederlands en ik ben dus ook 100% autochtoon.
pi_100926050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Mwa echt moe ben ik niet maar heb ook geen zin om morgen een zombie te zijn ;(
pi_100926056
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:17 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Mwa echt moe ben ik niet maar heb ook geen zin om morgen een zombie te zijn ;(
Hoelaat moet je op dan. :P
pi_100926059
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoezo zou je dat denken dan? :P Mijn familie is minstens al 10 generaties autochtone Nederlander en ik ben dus ook 100% autochtoon.
Haha geen idee :D was gewoon gevoel.
pi_100926061
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:19 schreef coban het volgende:

[..]

gevuul toch
pi_100926067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

gevuul toch
Ohja sorry. Het was gewoon gevuuuul.
pi_100926070
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:19 schreef coban het volgende:

[..]

Net zoals ik het gevoel had dat jij autochtoon was. :P Totdat je vertelde dat je Turks bent. :P
pi_100926072
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Hoelaat moet je op dan. :P
Uur of 12/1 :')
pi_100926078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:20 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Ik 10:30 :')
pi_100926079
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:20 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Als je half 5 gaat slapen heb je alsnog die 8 uur slaap te pakken. :')
pi_100926082
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:21 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Ik heb geen vaste tijd, maar ik wil er om 10:00 uit zijn zodat ik er maandag fatsoenlijk uit kan komen.
pi_100926084
Ik mis Socios ;(
pi_100926085
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:21 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Sterkte :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Als je half 5 gaat slapen heb je alsnog die 8 uur slaap te pakken. :')
Goed punt, ik blijf tot de zon op komt ^O^
pi_100926086
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Net zoals ik het gevoel had dat jij autochtoon was. :P Totdat je vertelde dat je Turks bent. :P
Hahaha echt? :D kom ik zo Nederlands over dan? (oke ik kom inderdaad niet bepaald nationalistisch over: TURKIYE TURKIYE WIJ NEMEN OVER JEWEEEET)
pi_100926087
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb geen vaste tijd, maar ik wil er om 10:00 uit zijn zodat ik er maandag fatsoenlijk uit kan komen.
Ha ha, ik ook

pi_100926090
Azerty
Met de Y
pi_100926094
Qwerty
pi_100926101
Naja vandaag deed ik mijn ogen open en mijn iPod gaf 15.36 aan en ik dacht kutipod ben je kapot ofzo maar mijn mobiel gaf hetzelfde aan.. En ik dacht: kutwijf, je hebt het weer eens geflikt.

Vandaag ietsjes vroeger proberen op te staan.
pi_100926105
Geef mij je telefoonnummer, dan bel ik je wakker :@
pi_100926107
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef coban het volgende:

[..]

Hahaha echt? :D kom ik zo Nederlands over dan? (oke ik kom inderdaad niet bepaald nationalistisch over: TURKIYE TURKIYE WIJ NEMEN OVER JEWEEEET)
Het is een combinatie van je UI, je goede spelling en je gebrek aan Turks nationalisme. :P
pi_100926108
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:23 schreef coban het volgende:
Naja vandaag deed ik mijn ogen open en mijn iPod gaf 15.36 aan en ik dacht kutipod ben je kapot ofzo maar mijn mobiel gaf hetzelfde aan.. En ik dacht: kutwijf, je hebt het weer eens geflikt.

Herkenbare klacht :')
pi_100926112
quote:

AHAHA :')
pi_100926116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Geef mij je telefoonnummer, dan bel ik je wakker :@
Haha slimme!
pi_100926118
quote:

Moet je een wake-up light kopen. Dat is zo relaxed wakker worden, maakt niet uit hoe lang of hoe kort je hebt geslapen.
pi_100926121
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Sterkte :')

[..]

Goed punt, ik blijf tot de zon op komt ^O^
Ik ga dit niet redden :')
pi_100926128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is een combinatie van je UI, je goede spelling en je gebrek aan Turks nationalisme. :P
Haha ik had eerst een turkse vlag met een herder (verwijzing naam), maar veel fokkers raakten teleurgesteld in me. Toen heb ik maar deze aangemaakt en iedereen was weer blij.
pi_100926129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

NOG 6 MINUTEN JE KAN T
pi_100926130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Moet je een wake-up light kopen. Dat is zo relaxed wakker worden, maakt niet uit hoe lang of hoe kort je hebt geslapen.
En als het niet werkt :P ?
pi_100926131
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Ik was een keer 48 uur wakker en voelde me energiek. Kan je nog wat van leren. :P
pi_100926134
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:27 schreef coban het volgende:

[..]

Haha ik had eerst een turkse vlag met een herder (verwijzing naam), maar veel fokkers raakten teleurgesteld in me. Toen heb ik maar deze aangemaakt en iedereen was weer blij.
Ik ben blij. :D
pi_100926135
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik was een keer 48 uur wakker en voelde me energiek. Kan je nog wat van leren. :P
Heb het wel langer volgehouden :')

Alleen nu even niet :')
pi_100926137
Als dit topiekje dicht is ga ik slapen
pi_100926138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Haha dat gaat zo niet werken he :P op een normale schooldag zet ik 10 wekkers, ja echt 10, en slaap ik er doorheen. Ik mis altijd de 1e 2 lesuren. Gelukkig begrepen de meeste leraren me wel..
pi_100926143
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:28 schreef coban het volgende:

[..]

Haha dat gaat zo niet werken he :P op een normale schooldag zet ik 10 wekkers, ja echt 10, en slaap ik er doorheen. Ik mis altijd de 1e 2 lesuren. Gelukkig begrepen de meeste leraren me wel..
Kom jij ook altijd te laat _O_ ?
pi_100926144
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

NOG 6 MINUTEN JE KAN T
Ok dat moet lukken hoop wel iets van een zonsopgang te zien anders is alles voor niets geweest :'(
pi_100926145
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:27 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

En als het niet werkt :P ?
Bij mij werkt het altijd, maakt niet uit of ik om middernacht of om 12:00 uur 's middags wakker moet worden. En je wordt ook nog wakker van de radio, maar door het licht wordt je relaxed wakker.
pi_100926148
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:29 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Kom jij ook altijd te laat _O_ ?
Jaduh :D
pi_100926149
quote:

[..]

Omg je bent gewoon mijn soulmate. Mijn moeder komt me letterlijk elke dag wakker maken. :') Anders bestond school voor mij niet. :')
pi_100926152
quote:

[..]

Had ik ook, toen kocht ik een wake-up light en had dat probleem niet meer. Je moet het echt eens proberen.
pi_100926153
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:29 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Ok dat moet lukken hoop wel iets van een zonsopgang te zien anders is alles voor niets geweest :'(
Hier zie je het sowieso niet, alleen beetje schemering. :')

Tenminste, ik kijk nooit uit het raam met zonsopgang. :')
pi_100926154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bij mij werkt het altijd, maakt niet uit of ik om middernacht of om 12:00 uur 's middags wakker moet worden. En je wordt ook nog wakker van de radio, maar door het licht wordt je relaxed wakker.
Ik gebruik doordeweeks in de winter altijd de zon als wake-up light _O_
pi_100926156
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:29 schreef coban het volgende:

[..]

Jaduh :D
Ik ook _O_
pi_100926158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Hier zie je het sowieso niet, alleen beetje schemering. :')

Tenminste, ik kijk nooit uit het raam met zonsopgang. :')
MOet je wel doen, en dan je raam open en genieten van de zingende vogels O+
pi_100926160
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:31 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

MOet je wel doen, en dan je raam open en genieten van de zingende vogels O+
Bij regent het nu, ik hoop dat jij meer van de zonsopgang krijgt te zien.
pi_100926163
Zingende vogels in de ochtend :r
pi_100926164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bij regent het nu, ik hoop dat jij meer van de zonsopgang krijgt te zien.
Volgens buienradar blijft het hier droog dus ik heb er vertouwen in *O*
pi_100926165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Had ik ook, toen kocht ik een wake-up light en had dat probleem niet meer. Je moet het echt eens proberen.
:D ik ga er over nadenken en maybe haal ik hem wel! MAAR O WEE ALS HIJ HET NIET DOET DAN KOM IK JOU BILLENKOEK GEVEN ~O>
pi_100926170
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Niets beter dan zingende volgels voor het slapen gaan O+
pi_100926173
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Wanna have my bazooka?
pi_100926176
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:33 schreef coban het volgende:

[..]

:D ik ga er over nadenken en maybe haal ik hem wel! MAAR O WEE ALS HIJ HET NIET DOET DAN KOM IK JOU BILLENKOEK GEVEN ~O>
Oeh, spannend! :D
pi_100926178
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:34 schreef coban het volgende:

[..]

Wanna have my bazooka?
Zonde voor de bomen ;(
pi_100926182
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:34 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Zonde voor de bomen ;(
Bomen? :')
Schoon milieu :')
pi_100926183
Tijd is om e ik zie geen verschil :{w
pi_100926185
pownage dus
pi_100926187
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')