Precies, ik zou hem ook niet hebben verkocht, ook al wil ik vial of sands nog zo graag. deze mount is mooier en zeldzamer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit voor 24k gekocht. Maar als ik hem toen gewonnen zou hebben zou ik hem nooit hebben verkocht. Self use is a bitch
Die kost dus al zo'n 35k en kan iedereen krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef Metonae het volgende:
Ik wil die Vial of the Sands eigk nog wel
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kost dus al zo'n 35k en kan iedereen krijgen
Zet dat tegenover een mount met een waanzinig lage dropchance in een raid die vrijwel niemand meer doet
50%? Ze gaan voor 40-43k op de AH op mijn realm (The Maelstrom). En dat ding kost wat? Minimaal 29k om te maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Met een beetje meer tijd kan Vial of Sands een stuk goedkoper voor iemand worden. (Toch zeker 50%!) Met herbalism maak je alle flasks needed (je farmt alles gewoon zelf). Met een alchemist maak je elke dag je eigen truegold (idem dito, je farmt de mats zelf). En met het levelen van een alt heb ik alle grote gold rewards genomen van quests,dan heb je al snel die 5K voor de vial.
Dan blijft 8x 2700 gold over! Kan je zelf ook doen met questen, of AH bespelen ensow.
Koste wel wat meer tijd, maar scheelde heel wat geld. Je moet het alleen wel hebben, qua professions dan !Anders kost het toch meer.
Zelf grind ik ook sinds kort met iemand TK, gelukkig heeft hij de mount al.
Ik geloof zo'n 29k om te maken jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef Metonae het volgende:
50%? Ze gaan voor 40-43k op de AH op mijn realm (The Maelstrom). En dat ding kost wat? Minimaal 29k om te maken?
Dat bedoel ik juist. Als je zelf de mats grind kan het veel goedkoper uitvallen dan de mensen op de AH aangeven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
50%? Ze gaan voor 40-43k op de AH op mijn realm (The Maelstrom). En dat ding kost wat? Minimaal 29k om te maken?
Eindelijk! GZ!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Late Midnight Achievement Run (ICC)!
Guess what! Ik heb NNNNEEEEEDDDDYYYYYY!
Twinks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Eaglesafari/advanced
Kwam deze kerel net tegen, wat een bazen account.
Ik heb nog iets meer te gaan.. Ik wil die Red proto ook zo graag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef Peanutnootje het volgende:
Bijna klaar met de Glory of the Hero achievements
Moet alleen die stomme hond nog in Violet Hold![]()
Kom in mijn guild, ik heb meer achievementpunten dan jij en ben nr 27 of zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef Bienelientjee het volgende:
En 11.600 punten!
Slanyou, nummer 1 guildy met 11745, ik kom eraaaaaan!![]()
Ik kreeg die al in Wotlk, puur omdat ik dacht dat die achie verwijderd zou worden, en dus ging ik ze allemaal doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:15 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Ik heb nog iets meer te gaan.. Ik wil die Red proto ook zo graag!
Ja, altijd maar dat skull thema bij de originele wotlk heirlooms. Alleen die boog zag er wel baas uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme, je kan heirlooms hoogstwaarschijnlijk niet transmogrifiënMaak dan a.u.b. eens mooie heirlooms, moet er wel 80 levels in rond lopen já
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |