Doe er wel even een [img=500] tag bij, nu is die veel te groot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goef plaatje, die gaat in mijn FB. Rip /r/jailbait
Ja, nu alleen regen wel.quote:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAASquote:
Ik vind onweer leuck.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wil de donder en bliksem meemaken?
Ik kan je nog wel "Yoghurt" geven. Moet je me wel "Vruchtenwater" terug geven natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel "Yoghurt" geven. Moet je me wel "Vruchtenwater" terug geven natuurlijk.
Overstappen op voedsel in de blender.quote:
Beschuitjes in de blender.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Overstappen op voedsel in de blender.
Vruchtenwater ja? Ik wil best een framboos en een braam in een glas water flikkeren voor je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel "Yoghurt" geven. Moet je me wel "Vruchtenwater" terug geven natuurlijk.
Hey da's die kutuserquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef amenth het volgende:
Hey cHloroform heb je me topic nog gezien (dat ik wel nederlands kan)
Gr Serhat
Geen blender.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Overstappen op voedsel in de blender.
Oh, je heb nog water? Neem dat dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vruchtenwater ja? Ik wil best een framboos en een braam in een glas water flikkeren voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |