abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:27:40 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_101235682
Jammer dat ik gelijk had qua uitslag -O-
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_101239178
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Misschien moeten nog een stuk of wat spelers kopen
huren zijn ze beter in :D
pi_101243430
Eerste helft kregen zowel ajax als vitesse kansen op goals, het is maar net door welke bril je kijkt en of je geluk mee hebt, maar het had zowel 2-0 als 0-2 kunnen staan bij rust, 1-1 was terecht geweest.

Tweede helft Vitesse nauwelijks meer gezien en nadat Eriksen met individuele kwaliteit (prachtig schot) de wedstrijd openbreekt liep Ajax er gauw helemaal overheen. Toch nog even die laatste goal gemaakt gelukkig. Maargoed, tweede helft was zeer matig.

Als Piet in de goal komt zijn we al stuk verder.
Maargoed, nogmaals, met VD Struijck en Drost (en toch ook buttner) achterin ga je gewoon vaak goals tegen krijgen. Ik snap niet zo goed waarom Yasuda tegenwoordig op de bank zit? Vorig jaar verdedigend prima, en aanvallend zelfs vaak een meerwaarde.

Van de aankopen wordt het nu wel erg druk op het middenveld vind ik eigenlijk.

IK WIL VERDEDIGERS! EN GEEN HUURLINGEN!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 03:27:33 #54
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101245305
Dit verlies is helemaal niet erg. Natuurlijk had ik VEEL liever gewonnen, maar nu heeft iedereen in ieder geval (als het goed is) de voeten weer op de grond en de kop uit de wolken. Met de laatste week van de transferperiode voor ons moet er nog het één en ander gebeuren, en ik vertrouw er op dat dit gebeurd.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_101361671
quote:
Ulises Davila naar Vitesse
30-08-2011 8:50

Ulises Davila speelt het komend seizoen in het geel en zwart. De 20-jarige speler tekende eind vorige week een vijfjarig contract met Chelsea, dat hem van Chivas Guadalajara heeft overgenomen. De Mexicaan geldt als een van de grotere talenten in het internationale jeugdvoetbal. Vitesse huurt Davila voor één seizoen van Chelsea FC.

“Deze transfer heeft alles bij elkaar een maand of twee geduurd,” vertelt technisch directeur Ted van Leeuwen, die in Londen een overeenkomst met Chelsea en Ulises afrondde, tegenover Vitesse TV “Het is een open jongen, die perfect in onze groep zal passen. Ulises is erg gemotiveerd om naar Vitesse te komen en vanuit Arnhem de weg naar de top in te slaan.”

Ulises is een aanvallende middenvelder die ook in een vrije rol vanaf de flanken uitstekend uit de voeten kan. Momenteel wacht Ulises in Mexico zijn tewerkstellingsvergunning af.

Ook Anthony Annan is nog in afwachting van deze documenten. Valeri Qazaishvili heeft de juiste papieren inmiddels in zijn bezit. Hij is per direct inzetbaar.

Ted van Leeuwen: “De selectie begint steeds meer vorm te krijgen. Zeker aanvallend zijn de mogelijkheden met Ulises en Qazaishvili enorm vergroot. “

Ulises Davila krijgt bij Vitesse rugnummer 24.
Bron: Vitesse.nl
pi_101375251
serieus nergens een vitesse-fan te vinden die t raar en niet toekomstgericht vind al die huurlingen?

niemand te vinden die eens verhaal gaat halen bij bestuur oid?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:49:22 #57
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_101377502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef farscapevr8 het volgende:
serieus nergens een vitesse-fan te vinden die t raar en niet toekomstgericht vind al die huurlingen?

niemand te vinden die eens verhaal gaat halen bij bestuur oid?
Je bedoelt die twee (!) huurlingen die we nu in selectie hebben? Dan vergeet ik Annan voor het gemak even omdat die vastligt maar alleen voor de vorm gehuurd is en komende jaren gewoon in Arnhem speelt.

Waar we wél vraagtekens bij zetten zijn de vele (piep)jonge spelers die gehaald zijn, maar ik denk dat we met Velthuizen, Annan en Bony een hele sterke as hebben met jonge spelers er omheen die alsmaar beter zullen worden.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_101378647
Goed ingelicht farscapevr8.
pi_101421153
http://www.vitesse.org/ni(...)ar_met_winkelen.html

Als dit waar is - en er dus geen nieuwe verdediger komt - is het linkerrijtje weliswaar haalbaar, maar hoeven we niet op meer dan plek 8,9 te rekenen ben ik bang :N
pi_101421420
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef DeVinger het volgende:
http://www.vitesse.org/ni(...)ar_met_winkelen.html

Als dit waar is - en er dus geen nieuwe verdediger komt - is het linkerrijtje weliswaar haalbaar, maar hoeven we niet op meer dan plek 8,9 te rekenen ben ik bang :N
Laten we nou niet doen alsof ploegen als Heerenveen en Groningen zo goed zijn. Dit spelersmateriaal van Vitesse speelt makkelijk top 6.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_101427793
Toch nog een ervaren verdediger erbij _O_
pi_101428258
Mijn god. Pure wanhoop. Gelukkig voor één jaar. Al met al redelijk tot goed ingekocht deze zomer (met name VD Brom), maar dit soort spelers zijn natuurlijk lachertjes.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:25:54 #63
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_101432956
Ik vind Drost ook een lachertje en je hebt niks achter de hand voor die positie of je moet gaan schuiven. We zien wel, is het niks dan is hij ook zo weer weg.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 1 september 2011 @ 00:31:32 #64
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101435919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef Asskicker14 het volgende:
hiermee halen ze mits de spelers goed op elkaar ingespeeld raken de top 5.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit spelersmateriaal van Vitesse speelt makkelijk top 6.
De verwachtingen worden alweer naar beneden bijgesteld? >:)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 1 september 2011 @ 09:19:57 #65
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_101440365
Ik heb geen verwachtingen, maar ik hóóp dat de weg omhoog eindelijk weer eens ingezet gaat worden na 10 jaren vol teleurstellend voetbal. De enige opleving die ze hadden was het seizoen dat Knopper, Vreven, Yakubu kwamen en ze 7de werden. Ik hoop wel dat de jeugd een beetje de kans blijft krijgen, maar volgens mij zit dat wel goed bij John vd Brom.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 1 september 2011 @ 09:24:34 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101440436
Het zou wel heel erg zijn als ze dit seizoen NIET hoger zouden eindigen, toch? Er zijn in ieder geval genoeg zwakke(re) broeders (Excelsior, VVV, De Graafschap, RKC, NAC) die je achter je hoort te laten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 1 september 2011 @ 09:38:41 #67
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_101440668
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:24 schreef Mark het volgende:
Het zou wel heel erg zijn als ze dit seizoen NIET hoger zouden eindigen, toch? Er zijn in ieder geval genoeg zwakke(re) broeders (Excelsior, VVV, De Graafschap, RKC, NAC) die je achter je hoort te laten.
Geloof me Mark, dat denken we ieder jaar al: toen we Aad de Mos kregen en Lazovic, toen Westerhof kwam plus een aantal 'slimme' aankopen (Vd Struijk, Jenner, Molhoek), toen Theo Bos vanaf het begin van het seizoen trainer was en het fantastisch gedaan had vanaf zijn aanstelling in de winterstop en natuurlijk toen we afgelopen jaar ineens 'rijk' genoemd werden.

Nee, ik begrijp wél waarom zoveel Vitessefans hun seizoenskaart opgezegd hebben de afgelopen 10 jaar, want we zijn toch echt vooral blij gemaakt met dooie mussen en een dooie adelaar.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_101441437
RIP Hertog ;(.

Die Est :'). Ben benieuwd, klinkt mij als een Ilic in de oren :P. Ach we zien wel. Dit jaar voor het eerst geen seizoenkaart sinds 8 jaar ofzo dus we worden minstens 5e *O*.
  donderdag 1 september 2011 @ 19:44:14 #69
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_101458334
Hoeveel nationaliteiten hebben we inmiddels :P? Ach, de laatste "aanwinst" is in ieder geval een ervaren verdediger en aangezien daar nogal wat zwakke plekken zaten kan dat alleen maar beter.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 1 september 2011 @ 20:27:32 #70
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_101460531
Dubbel
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 1 september 2011 @ 20:29:02 #71
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_101460624
De lijst volgens VI:

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Elvislives het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom: Nederlands (20), Braziliaans (2), Ecuadoriaans, Mexicaans, Ivoriaans, Ghanees, Ests (2), Georgisch (3), Japans, Noors, Tsjechisch

11 nationaliteiten dus. Het aantal Nederlanders is niet echt realistisch omdat jongens als bouwmeester volgens mij meer incidenteel meetrainen met het eerste, maar ook de Brazilianen zijn volgens mij nu nog voor het tweede elftal dus die moeten eigenlijk ook weggelaten worden.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 1 september 2011 @ 21:08:16 #72
184465 Migue
Sensuele man
pi_101462927
Die jonge Nederlanders stromen met de tijd natuurlijk ook door naar het eerste, waarna -- hopelijk -- geen buitenlanders meer nodig zijn. Voor nu is het voor die Nederlanders wel weer mooi om zich aan het niveau van de buitenlanders op te trekken, want die zijn natuurlijk niet allemaal gecontracteerd omdat ze van die mooie benen hebben.

Kritiek op de vele buitenlandse aankopen heb ik dus niet zoveel mee, want op de lange termijn zijn die aankopen juist geweldig voor die jonge Nederlanders.
  donderdag 1 september 2011 @ 21:26:46 #73
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_101464209
Bovendien hadden we 2 jaar terug constant 9 Nederlanders in de basis en dat was ook niks.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_101492382
Sommige NL jeugdspelers (Propper / Van ginkel / Room) zijn nu te vroeg gebracht en hadden het, bij iedere andere club, nu moeten doen met invalbeurtjes.
Het aantal buitenlanders valt nog altijd heel erg mee en de kritiek van buitenaf is onzin. Kijk bij Utrecht, Ajax of nek, daar zijn veel buitenlanders naar binnen gehaald en daar hoor je niemand over, selectieve verontwaardiging waar je niets mee kunt.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:32:19 #75
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101492973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef forzavit het volgende:
NEC, daar zijn veel buitenlanders naar binnen gehaald
Wat een gelul, bij ons zijn 19 van de 27 selectiespelers Nederlands. Die verhouding redden jullie niet
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')