Ik begin nu toch ook een klein beetje spijt te krijgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
ha! ik ben blij dat ik niet op LL ben!
niet echt, maar je moet je zelf toch iets voor houden *snif*
Ja, zes dodenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Zo.. wij zijn blij dat we geen Pukkelpop-kaarten hebben gekoch voor vandaag. Hoe lang we daar niet over hebben getwijfeld.
What the? Vorig jaar waren er ook al een zooi doden?quote:
Is dat zo? Ik wist trouwens, toen ik dat net postte, nog niet dat er ook doden waren gevallen hoor. Dus als het een beetje raar overkwam is dat niet zo bedoeld. Hell, ik heb kippenvel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
What the? Vorig jaar waren er ook al een zooi doden?
Van die gedachte krijg ik ook al rillingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wist trouwens, toen ik dat net postte, nog niet dat er ook doden waren gevallen hoor. Dus als het een beetje raar overkwam is dat niet zo bedoeld. Hell, ik heb kippenvel.
Te bedenken dat we bij Skunk Anansie hadden moeten staan op dit moment. Brrr.
En een boom op eettentjes gewaaid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Festivaltent gescheurd en ingestort door de regen.
Whehe. Maarehm, ja. Wat jij zei klopt inderdaad. Vorig jaar was er voglens JD een bandlid van een band die zelfmoord had gepleegd backstage ofzoiets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die gedachte krijg ik ook al rillingen.
Mja, en 7 zwaargewonden. Dat is wel beter dan 6 doden, maar toch. Pff. Ik krijg er helemaal kippenvel van.quote:
Ik wilde eigenlijk zeggen dat een hotel met bedopmaakservice beter was. Toen bedacht ik me dat dat helemaal niet zo geweldig is, dat bedden opmaken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
oh zo!
ik snapte de sprong naar bedden op maken niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |