abonnement Unibet Coolblue
pi_100932457
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Krijgen we na deze ronde ook weer een overzichtje wie wie killde en welke hints erbij hoorden, SL's?
:Y

Jullie zullen nog raar opkijken trouwens :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100932487
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

:Y

Jullie zullen nog raar opkijken trouwens :')
Okee, dat zegt dus dat we een paar dingen finaal mis hebben :')

Maar er zijn wel al drie maffia dood in twee rondes :Y
pi_100932551
Maar het is een beetje fishy, zo weinig maffiakills telkens.
Flaming hot
pi_100934157
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Okee, dat zegt dus dat we een paar dingen finaal mis hebben :')

Maar er zijn wel al drie maffia dood in twee rondes :Y
MWaa paar..?
Veel komt doordat men niet verder kijkt dan hun neus lang is..
Iets voor de volgende spelleiders. zet ook daadwerkelijk in begin van het spel dat je niets met SC topics doet/ reeksen / radio/ homo ed.. Nu word alles zo letterlijk gepakt. Het heeft niets meer met hints zoeken, elkaar beschuldigen ed te maken :D
Jij bent maffia! Maffia of niet maffialid: euhhhhhh oke *doet verder niets om eigen reet te redden* _O-
pi_100934206
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef lynda het volgende:

[..]

MWaa paar..?
Veel komt doordat men niet verder kijkt dan hun neus lang is..
Iets voor de volgende spelleiders. zet ook daadwerkelijk in begin van het spel dat je niets met SC topics doet/ reeksen / radio/ homo ed.. Nu word alles zo letterlijk gepakt. Het heeft niets meer met hints zoeken, elkaar beschuldigen ed te maken :D
Jij bent maffia! Maffia of niet maffialid: euhhhhhh oke *doet verder niets om eigen reet te redden* _O-
Dus we zijn gewoon heel verkeerd bezig met hints zoeken? We moeten verder zoeken? :')

Maar ik vind toch eigenlijk wel dat ik zelf best actief bezig ben met het zoeken van diepere hints? :')
pi_100934233
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef lynda het volgende:

[..]

MWaa paar..?
Veel komt doordat men niet verder kijkt dan hun neus lang is..
Iets voor de volgende spelleiders. zet ook daadwerkelijk in begin van het spel dat je niets met SC topics doet/ reeksen / radio/ homo ed.. Nu word alles zo letterlijk gepakt. Het heeft niets meer met hints zoeken, elkaar beschuldigen ed te maken :D
Jij bent maffia! Maffia of niet maffialid: euhhhhhh oke *doet verder niets om eigen reet te redden* _O-
whehehe lol :)
* Crazy-M gaat rustig kijken vanuit zijn kist hoe deze ronde afloopt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_100935013
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Dus we zijn gewoon heel verkeerd bezig met hints zoeken? We moeten verder zoeken? :')

Maar ik vind toch eigenlijk wel dat ik zelf best actief bezig ben met het zoeken van diepere hints? :')
Jullie zijn eigenlijk bijna continue toevallig op de juiste personen uit gekomen... maar een enkele keer op de hints die wij ook daadwerkelijk hadden verzonnen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:55:25 #283
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_100935027
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

whehehe lol :)
* Crazy-M gaat rustig kijken vanuit zijn kist hoe deze ronde afloopt
kijkt zo moeilijk als de deksel dicht is he ;)
Wat doe ik hier?
pi_100935345
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef lynda het volgende:

[..]

MWaa paar..?
Veel komt doordat men niet verder kijkt dan hun neus lang is..
Iets voor de volgende spelleiders. zet ook daadwerkelijk in begin van het spel dat je niets met SC topics doet/ reeksen / radio/ homo ed.. Nu word alles zo letterlijk gepakt. Het heeft niets meer met hints zoeken, elkaar beschuldigen ed te maken :D
Jij bent maffia! Maffia of niet maffialid: euhhhhhh oke *doet verder niets om eigen reet te redden* _O-
Dat vond ik ook toen ik beschuldigd werd :D Ik kwam een paar keer met een hint richting iemand anders, en het werd volkomen genegeerd, want borisz en ik waren maffia en daar was geen tegenspraak over mogelijk. :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_100935444
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Lutte het volgende:

[..]

Dat vond ik ook toen ik beschuldigd werd :D Ik kwam een paar keer met een hint richting iemand anders, en het werd volkomen genegeerd, want borisz en ik waren maffia en daar was geen tegenspraak over mogelijk. :D
en dat was toch een goede gedachte
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_100935610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jullie zijn eigenlijk bijna continue toevallig op de juiste personen uit gekomen... maar een enkele keer op de hints die wij ook daadwerkelijk hadden verzonnen.
Maar misschien ligt het dan ook een klein beetje aan jullie hints? :P
pi_100935763
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Maar misschien ligt het dan ook een klein beetje aan jullie hints? :P
En daarom zeggen wij beide (TV en ik) beide dat er nog zo goed als geen hints opgelost zijn :6
Maarja we wachten 7 uur wel weer af..
pi_100935838
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef lynda het volgende:

[..]

En daarom zeggen wij beide (TV en ik) beide dat er nog zo goed als geen hints opgelost zijn :6
Maarja we wachten 7 uur wel weer af..
Laten we dat doen ja :Y

Maar ik bedoel dan dat jullie hints misschien ietsiepietsie te moeilijk zijn :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:17:48 #289
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100935904
Ik vind die kritiek van SL's een beetje... weinig toevoegen eerlijk gezegd. Wij hebben geen idee wat de hints zijn. Van wat ik zie zijn de dingen die gevonden worden best plausibel in de meeste gevallen. Wij grijpen ook maar in het duister en zoeken aanknopingspunten die wij denken dat er zijn.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100936584
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die kritiek van SL's een beetje... weinig toevoegen eerlijk gezegd. Wij hebben geen idee wat de hints zijn. Van wat ik zie zijn de dingen die gevonden worden best plausibel in de meeste gevallen. Wij grijpen ook maar in het duister en zoeken aanknopingspunten die wij denken dat er zijn.
Mmm, ik snap wat je bedoelt en ik ben het eigenlijk wel met je eens :Y
pi_100937145
CaLeX (8) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17
Tdrone (4) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
Flaming hot
pi_100937362
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
CaLeX (8) Hara, Maarten-Pieter, Dorpsoudste, gomi, 08gnot, IJs, PatriQue89, Breezerslet17
Tdrone (4) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter
Knetterkrankjorum (1) PatriQue89
IJsdraakje (1) Breezerslet17
Mag ik jouw motivatie weten? :P
pi_100937374
Ze zijn maffia.
Flaming hot
pi_100937472
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ze zijn maffia.
Nee, ik bedoel de hints erachter :')
pi_100937597
CaLeX was duidelijk voor je neem ik maar aan
IJs vanwege stemgedrag en post enzo :)
Flaming hot
pi_100937708
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
CaLeX was duidelijk voor je neem ik maar aan
IJs vanwege stemgedrag en post enzo :)
Ja, ik heb het over IJs ja. Interesant, ze is nog niet echt een serieuze verdachte geweest :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:09:42 #297
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100937809
Ik vertrouw IJs ook niet helemaal (geen idee waarom), en ik heb bij elke moord haar profiel extra goed doorgekeken maar niet echt iets (sterks) kunnen vinden.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100938319
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die kritiek van SL's een beetje... weinig toevoegen eerlijk gezegd. Wij hebben geen idee wat de hints zijn. Van wat ik zie zijn de dingen die gevonden worden best plausibel in de meeste gevallen. Wij grijpen ook maar in het duister en zoeken aanknopingspunten die wij denken dat er zijn.
Soms hebben jullie de clues ook echt wel gevonden hoor... maar het is meer een kleine frustratie dat degene die als eerste met clues komt (en die vaak ook aan anderen waren te koppelen: bijv bij topicreeksen) vaak als makke schapen door de rest gevolgd wordt en dat er dan niet of nauwelijks meer wordt gekeken naar wat anderen te melden hebben... daarom is het misschien ook slim om topicreeksen voortaan van clues uit te sluiten. Wij hebben er in ieder geval bewust voor gekozen om daar de clues vrijwel niet uit te halen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100938396
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Soms hebben jullie de clues ook echt wel gevonden hoor... maar het is meer een kleine frustratie dat degene die als eerste met clues komt (en die vaak ook aan anderen waren te koppelen: bijv bij topicreeksen) vaak als makke schapen door de rest gevolgd wordt en dat er dan niet of nauwelijks meer wordt gekeken naar wat anderen te melden hebben... daarom is het misschien ook slim om topicreeksen voortaan van clues uit te sluiten. Wij hebben er in ieder geval bewust voor gekozen om daar de clues vrijwel niet uit te halen...
Topicreeksen uit clues? Dan wordt het bij sommigen wel heel moeilijk om hints te bedenken...
pi_100938427
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Topicreeksen uit clues? Dan wordt het bij sommigen wel heel moeilijk om hints te bedenken...
Ik post basicly alleen maar in 2 reeksen :P
Flaming hot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')