Als ik half seizoen 1 heb gekeken en het daarna nog steeds niks vind, mag dat dan ook?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
BB is dé serie bij uitstek!! waarbij het belangrijk is dat je het in de goede volgorde kijkt. Elke aflevering zit aan elkaar vast, bijna elke aflevering is belangrijk voor de afleveringen die volgen. En zelfs 4 seizoenen later wordt er permanent teruggeblikt en wordt er informatie uit vorige seizoenen gebruikt...Het is gewoon eigenlijk 1 grote lange film.
Tsja, volstrekt logisch dat je het dan niet leuk vindt. Het is er een veels te intelligente serie voor. Het is geen Dexter ofzo...
Niet helemaal, omdat bijna iedereen van mijn vrienden die ik BB aanraad seizoen 1 niet leuk vinden....maar dan toch onder druk van mij wat doorkijken, en dan toch helemaal om gaan...Het is een serie die steeds beter wordt en waarbij de opbouw juist nodig is om het einde beter te waarderen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als ik half seizoen 1 heb gekeken en het daarna nog steeds niks vind, mag dat dan ook?Breaking Bad is gewoon niet mijn ding.
Ow damn. Nja, wie weet ga ik het nog een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet helemaal, omdat bijna iedereen van mijn vrienden die ik BB aanraad seizoen 1 niet leuk vinden....maar dan toch onder druk van mij wat doorkijken, en dan toch helemaal om gaan...Het is een serie die steeds beter wordt en waarbij de opbouw juist nodig is om het einde beter te waarderen...
Ik raad je aan gewoon door te kijken dus. Misschien vind je het dan nog steeds niet leuk...maar zoveel mensen haken bijna af bij seizoen 1 (waaronder ikzelf!!...ik heb er een jaar over gedaan 7 eps te kijken, het kon me niet genoeg boeien) om vervolgens toch helemaal geraakt te worden door de serie.
Ik wil je niet verplichten hoor, ik zeg maar....quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow damn. Nja, wie weet ga ik het nog een keer proberen dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |