Woensel.quote:
Je weet dat het fake is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Woensel.Als je ergens niet dood gevonden wil worden.
Ik gebruik nooit iTunesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik snap ook zeker dat mensen de ipad bashen. Ik erger me nog steeds aan het gemis van Flash of dat ik er niet zomaar iets op kan zetten, dat je altijd dat irritante Itunes nodig hebt. Maar voor de rest werkt het wel goed voor wat ik ermee wil doen: beetje door het huis internetten, muziek luisteren in de trein, films kijken in beden aangezien ik geen laptop wilde kopen vanwege de afmetingen kwam dit wel goed uit
Maar Apple ophemelen... Nee niet echt. Ik zou niet snel een Mac kopen, zie daar het nut niet echt van in. De producten zijn wel mooi, dus op estetisch gebied winnen ze het wel, maar ik zie buiten dat de voordelen er niet zo van in.
Heb trouwens voor de rest niks van Apple, wel een telefoon met Android en een pc met WindowsBeste van alle werelden
Instellingen al goed staanquote:
Stonden al goed eikel!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Instellingen al goed staan?!
Iemand online nu?!
Hahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stonden al goed eikel!
Toen ik die passen van had ik LB + Y of A ingedrukt.
Ik heb het filmpje niet eens gekeken.quote:
Team is oké, maar geen FC SC_BF3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:38 schreef badboynova het volgende:
maar wat nick eerder al zei, met ze alle fifa 12 halen en fc SC_BF3 team oprichten.
mw3 natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Team is oké, maar geen FC SC_BF3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
mw3 natuurlijk.Join eens party gekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
mw3 natuurlijk.Klinkt beter dan BF3, knuppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was zomaar een naam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Team is oké, maar geen FC SC_BF3
Sommige mensen willen er überhaupt geen een. Sommige mensen vinden het een waardeloos product.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ding werkt ook gewoon goed, maar sommige mensen zullen zo iets nooit in der handen krijgen dus dan maar bashen
Maat= baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja un maat van mij is hier en die moet en zal Medal of Honor spelen..![]()
Kut spel.
Hij mag hem hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef KoningStoma het volgende:
Breek het spel voor zijn ogen doormidden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij mag hem hebben.Ik heb hem ook nog in de kast staan, binnen kort maar eens aan de sp beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ah je hebt er ook 1 gehad?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Sommige mensen willen er überhaupt geen een. Sommige mensen vinden het een waardeloos product.
Hij moet toch wat, na ze winkel verbod bij C le Ducquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij heeft er mee gespeeld in de Media Markt.
Na 2 kratten bier ben je niet meer nuchter, hoe vaak moet ik het nog herhalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben iets te nuchter om een Apple product te willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |