Team is oké, maar geen FC SC_BF3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:38 schreef badboynova het volgende:
maar wat nick eerder al zei, met ze alle fifa 12 halen en fc SC_BF3 team oprichten.
mw3 natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Team is oké, maar geen FC SC_BF3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
mw3 natuurlijk.Join eens party gekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
mw3 natuurlijk.Klinkt beter dan BF3, knuppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was zomaar een naam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Team is oké, maar geen FC SC_BF3
Sommige mensen willen er überhaupt geen een. Sommige mensen vinden het een waardeloos product.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ding werkt ook gewoon goed, maar sommige mensen zullen zo iets nooit in der handen krijgen dus dan maar bashen
Maat= baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja un maat van mij is hier en die moet en zal Medal of Honor spelen..![]()
Kut spel.
Hij mag hem hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef KoningStoma het volgende:
Breek het spel voor zijn ogen doormidden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij mag hem hebben.Ik heb hem ook nog in de kast staan, binnen kort maar eens aan de sp beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ah je hebt er ook 1 gehad?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Sommige mensen willen er überhaupt geen een. Sommige mensen vinden het een waardeloos product.
Hij moet toch wat, na ze winkel verbod bij C le Ducquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij heeft er mee gespeeld in de Media Markt.
Na 2 kratten bier ben je niet meer nuchter, hoe vaak moet ik het nog herhalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben iets te nuchter om een Apple product te willen hebben.
Dat vroeg ik niet, maar aan deze opmerking te zien weet ik het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben iets te nuchter om een Apple product te willen hebben. Zelfs als ik gratis zoiets zou krijgen, zou ik het verkopen.
Opa's die na 2 kratten bier al niet meer nuchter zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Na 2 kratten bier ben je niet meer nuchter, hoe vaak moet ik het nog herhalen
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Opa's die na 2 kratten bier al niet meer nuchter zijn.![]()
Denken dat euromunten van zilver zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.
Maar de grote vraag is: Wilt ze jou zien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Komt me hier net toch een stapel lekkere chicks over de vloer.M'n huisgenootje is mentor in de ontvangstweek en had z'n mentorkindjes (alleen maar bouwkunde chicks) meegenomen naar huis.
Toch maar mooi weer een nummer geregeld en ik zie haar aankomende maandag.
Dat weten we maandag, als ze ook daadwerkelijk langs komt of niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is toch: Wilt ze jou zien?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Komt me hier net toch een stapel lekkere chicks over de vloer.M'n huisgenootje is mentor in de ontvangstweek en had z'n mentorkindjes (alleen maar bouwkunde chicks) meegenomen naar huis.
Bouwkunde chicks zijn over het wel lekker inderdaad...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn ex gaat bouwkunde doen in Delftquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bouwkunde chicks zijn over het wel lekker inderdaad...
...
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mijn ex gaat bouwkunde doen in Delft
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Donald Duck Gangstersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |