wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef PierreTT het volgende:
Yes,ik sta op de Facebook van Julius Jaspers
Oh, vanwege mijn t-shirtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef Xblister het volgende:
oke.. cool
nee maar serieus, hoezo dat?
Klopt, maar ik moet wel zeggen dat er voor de verandering toch geluisterd is en die perks er een stuk beter uitzien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:22 schreef Xblister het volgende:
Beetje jammer. niet veel veranderd en naar mijn mening beginnen ze het nu toch wel een beetje uit te melken.
Fucking hell, echt een goede wedstrijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA!!!![]()
![]()
Laatste pot was bazen wedstrijd
Gvd man! Ook lekker tot de laatste minuut volop actie! Maar kut sneeuw is niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA!!!![]()
![]()
Laatste pot was bazen wedstrijd
Goedemorgen.quote:
Drukte en chaos op werk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:24 schreef Bozz187 het volgende:
Hopppaaa!! Wel wat te doen op werk, toch nog kapodt aan vervelen
Eerst naar links en dan naar rechts kijken, en dan nog een keer naar links en weer rechts kijken voor het oversteken.quote:
als een baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Drukte en chaos op werk.
Toch fokken
Dat is gewoon goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eerst naar links en dan naar rechts kijken, en dan nog een keer naar links en weer rechts kijken voor het oversteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |