ff potje afmaken, dan fifa.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Beter gaan we gewoon met z'n allen in een team bij FIFA 11. Ik heb geen zin meer in MW2.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Beter gaan we gewoon met z'n allen in een team bij FIFA 11. Ik heb geen zin meer in MW2.
heb ik atm nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja maar dan moet jij niet hostenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
En wat denk je dat er in je laptop zit?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef Frankii het volgende:
Hey bazen. Ik ben een PC aan het samenstellen voor op mijn kamer. Ik heb nu een laptop op mijn bureau staan en dan HDMI naar mijn tv. Zo heb ik ook geluid op mijn tv. Als ik nou een videokaart koop met HDMI aansluiting(en). Ben ik dan verzekerd dat ik hetzelfde kan?
Ja ook gewoon een videokaart natuurlijk, maar hoorde hier en daar dat zoiets in videokaarten in een desktop niet per se hoeft te werken. Iets met een kabeltje dat van je videokaart naar je geluidskaart moet ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat denk je dat er in je laptop zit?!
Nja ik neem aan dat het ook gewoon zou moeten werken hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja ook gewoon een videokaart natuurlijk, maar hoorde hier en daar dat zoiets in videokaarten in een desktop niet per se hoeft te werken. Iets met een kabeltje dat van je videokaart naar je geluidskaart moet ofzo?
wie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef PierreTT het volgende:
Yes,ik sta op de Facebook van Julius Jaspers
Oh, vanwege mijn t-shirtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef Xblister het volgende:
oke.. cool
nee maar serieus, hoezo dat?
Klopt, maar ik moet wel zeggen dat er voor de verandering toch geluisterd is en die perks er een stuk beter uitzien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:22 schreef Xblister het volgende:
Beetje jammer. niet veel veranderd en naar mijn mening beginnen ze het nu toch wel een beetje uit te melken.
Fucking hell, echt een goede wedstrijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA!!!![]()
![]()
Laatste pot was bazen wedstrijd
Gvd man! Ook lekker tot de laatste minuut volop actie! Maar kut sneeuw is niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA!!!![]()
![]()
Laatste pot was bazen wedstrijd
Goedemorgen.quote:
Drukte en chaos op werk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:24 schreef Bozz187 het volgende:
Hopppaaa!! Wel wat te doen op werk, toch nog kapodt aan vervelen
Eerst naar links en dan naar rechts kijken, en dan nog een keer naar links en weer rechts kijken voor het oversteken.quote:
als een baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Drukte en chaos op werk.
Toch fokken
Dat is gewoon goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eerst naar links en dan naar rechts kijken, en dan nog een keer naar links en weer rechts kijken voor het oversteken.
je bent indien veilig vergetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eerst naar links en dan naar rechts kijken, en dan nog een keer naar links en weer rechts kijken voor het oversteken.
het is maar KKquote:
ik kijk op maandag al uit naar het weekend, ik heb al eerder gezegt ik wilde dit werk nooit doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, maar serieus, uitkijken naar het weekend?Je hebt dus echt zo'n schrale baan dat je vanaf de helft van de week al aan het uitkijken bent?
Hij werkt tenminste voor zijn geld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, maar serieus, uitkijken naar het weekend?Je hebt dus echt zo'n schrale baan dat je vanaf de helft van de week al aan het uitkijken bent?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste voor zijn geld.
Het is niet zo dat hij 's morgens wakker wordt en het zo uit zijn aars tovert, dat zou pas gay zijn
...
Leger toch? Waarom probeer je dat niet gewoon dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kijk op maandag al uit naar het weekend, ik heb al eerder gezegt ik wilde dit werk nooit doen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Kutstudent het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |