Dat vroeg ik niet, maar aan deze opmerking te zien weet ik het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben iets te nuchter om een Apple product te willen hebben. Zelfs als ik gratis zoiets zou krijgen, zou ik het verkopen.
Opa's die na 2 kratten bier al niet meer nuchter zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Na 2 kratten bier ben je niet meer nuchter, hoe vaak moet ik het nog herhalen
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Opa's die na 2 kratten bier al niet meer nuchter zijn.![]()
Denken dat euromunten van zilver zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.
Maar de grote vraag is: Wilt ze jou zien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Komt me hier net toch een stapel lekkere chicks over de vloer.M'n huisgenootje is mentor in de ontvangstweek en had z'n mentorkindjes (alleen maar bouwkunde chicks) meegenomen naar huis.
Toch maar mooi weer een nummer geregeld en ik zie haar aankomende maandag.
Dat weten we maandag, als ze ook daadwerkelijk langs komt of niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is toch: Wilt ze jou zien?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Komt me hier net toch een stapel lekkere chicks over de vloer.M'n huisgenootje is mentor in de ontvangstweek en had z'n mentorkindjes (alleen maar bouwkunde chicks) meegenomen naar huis.
Bouwkunde chicks zijn over het wel lekker inderdaad...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn ex gaat bouwkunde doen in Delftquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bouwkunde chicks zijn over het wel lekker inderdaad...
...
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mijn ex gaat bouwkunde doen in Delft
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jongeren die na 2 flesjes bier zilverwerk in andermans anus stoppen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
Donald Duck Gangstersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |