abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:53:49 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100898345

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:55:23 #2
33954 ElisaB
pi_100898431
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:52 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop dat het werkt.
Het werkt. Niet aankijken, beetje tegen kletsen, rustig blijven. Kussen bij de hand houden, zodat je haar ermee kan wegduwen als ze aanvalt. Niet je stem verheffen, zelf zo min mogelijk op reageren; gewoon wegduwen en daarna weer negeren :)

Als je geen kussen hebt: dekentje of een dikke handdoek mag ook. Als je haar maar niet met je handen wegdrukt :)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:56:51 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100898499

Iedereen denkt dat ie dood is :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:57:29 #4
33954 ElisaB
pi_100898535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Charmant :')
pi_100898600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het werkt. Niet aankijken, beetje tegen kletsen, rustig blijven. Kussen bij de hand houden, zodat je haar ermee kan wegduwen als ze aanvalt. Niet je stem verheffen, zelf zo min mogelijk op reageren; gewoon wegduwen en daarna weer negeren :)

Als je geen kussen hebt: dekentje of een dikke handdoek mag ook. Als je haar maar niet met je handen wegdrukt :)
Op deze manier ga ik het nog een keer proberen :Y we zullen het zien vanavond.
pi_100898659
quote:
[ afbeelding ]
Hij ligt gewoon van het goede leven te genieten O+ , lekker eten slapen en wandelen heerlijk toch ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:02:23 #7
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100898774
Hij ademt echt zo langzaam, dat doet ie altijd.
Iedereen komt hier echt naar binnen gestampt en dan staan ze te kijken en dan geeft ie totaal geen sjoege _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100898882
FOK! bokt hier, dus even snel reactie voor ie weer vastloopt:

Met haten bedoelde ik dat je er steeds over loopt te zeuren mopperen. Ik zou dat niet doen bij een kat van iemand die hier misschien wel meeleest, want als ik het zou lezen zou ik me rot voelen op vakantie.

En omdat je zei "ik denk dat ik haar maar gewoon met rust ga laten" kwam dat bij mij niet over als "van alles geprobeerd hebben" dus vandaar.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100899182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Op deze manier ga ik het nog een keer proberen :Y we zullen het zien vanavond.
Een keer gaat het niet worden.
Het is een poes met dat karakter. Maar verder: wat Elies zegt
En als antwoord op je vraag: of ik me zou laten meppen en gezellig door zou kletsen?
Nou.... het zou niet voor het eerst zijn. Ik heb er 8 en heb nog anderen gehad. Ik heb me altijd vrolijk laten meppen, riep dan auw en nee en negeerde dat dan eventjes. Daarna heb ik altijd wel vrolijk gebabbeld. Soms duurt het jaaaren voor je een poes zover hebt en sommigen zijn gewoon onberekenbaar. Ik heb niet sterk de behoefte om het te veranderen. Ik zorg dat ik er ben en dan zie jij als poes maar wat je doet. Vind ik het wat, dan doe ik met je mee. Vind ik het niks wat je wil, dan duw ik jje weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_100899224
quote:
[ afbeelding ]
Zo lag de hyena in Blijdorp laatst ook in zijn kuil. Alleen dan met een hyenaboner van een halve meter.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100899708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Een keer gaat het niet worden.
Het is een poes met dat karakter. Maar verder: wat Elies zegt
En als antwoord op je vraag: of ik me zou laten meppen en gezellig door zou kletsen?
Nou.... het zou niet voor het eerst zijn. Ik heb er 8 en heb nog anderen gehad. Ik heb me altijd vrolijk laten meppen, riep dan auw en nee en negeerde dat dan eventjes. Daarna heb ik altijd wel vrolijk gebabbeld. Soms duurt het jaaaren voor je een poes zover hebt en sommigen zijn gewoon onberekenbaar. Ik heb niet sterk de behoefte om het te veranderen. Ik zorg dat ik er ben en dan zie jij als poes maar wat je doet. Vind ik het wat, dan doe ik met je mee. Vind ik het niks wat je wil, dan duw ik jje weg.
Ja, en knipogen naar de kat, en idd niet te veel naar ze kijken :Y Gewoon op de bank zitten en afwachten. Ik heb ook jaren op een schuwe kat gepast, tegen de tijd dat ze me leuk vond ging ze dood ;(
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:21:24 #12
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_100899751
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, en knipogen naar de kat, en idd niet te veel naar ze kijken :Y Gewoon op de bank zitten en afwachten. Ik heb ook jaren op een schuwe kat gepast, tegen de tijd dat ze me leuk vond ging ze dood ;(
Love kills, jeweet.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_100899963
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

zo met half dichte ogen en een glimlach zonder tanden op z'n poes' gaan zitten kijken en dan weer wegkijken.
:D

Ik vrees dat ik heel vaak heel raar kijk thuis :')
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100900119
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef tombolafan het volgende:
FOK! bokt hier, dus even snel reactie voor ie weer vastloopt:

Met haten bedoelde ik dat je er steeds over loopt te zeuren mopperen. Ik zou dat niet doen bij een kat van iemand die hier misschien wel meeleest, want als ik het zou lezen zou ik me rot voelen op vakantie.

En omdat je zei "ik denk dat ik haar maar gewoon met rust ga laten" kwam dat bij mij niet over als "van alles geprobeerd hebben" dus vandaar.
Ik mopper er vaak over in de hoop dat ik tips krijg om Rhana op haar gemak te kunnen stellen. Ik had namelijk het idee dat ik alles al geprobeerd had. Dat ik zei dat ik haar maar met rust zou laten was ook bedoelt uit 'liefde'. Als ze alleen maar gestresst wordt als ik langskom kan ik beter zo min mogelijk langskomen. Maar goed ik ga nu naar haar toe en dan zullen we het wel zien met deze methode.
pi_100900324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

zo met half dichte ogen en een glimlach zonder tanden op z'n poes' gaan zitten kijken en dan weer wegkijken.
:D

Ik vrees dat ik heel vaak heel raar kijk thuis :')
Ik doe het ook bij anderen _O-
"Die kat houdt niet van vreemden hoor"
En dan ik zitten knipogen dat de mensen denken die spoort niet 8)7

Maar mooi dat ie dan een kopje komt geven O+
pi_100900367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik mopper er vaak over in de hoop dat ik tips krijg om Rhana op haar gemak te kunnen stellen. Ik had namelijk het idee dat ik alles al geprobeerd had. Dat ik zei dat ik haar maar met rust zou laten was ook bedoelt uit 'liefde'. Als ze alleen maar gestresst wordt als ik langskom kan ik beter zo min mogelijk langskomen. Maar goed ik ga nu naar haar toe en dan zullen we het wel zien met deze methode.
Ah, nou dan een tip: vraag dan gewoon om tips :P :+
Dat komt liever over :)
pi_100901206
:o Ik dacht dat ik wel weer 85 kilo zou wegen nadat we weer terug in ons eigen huis zitten. Woog 2 maanden geleden 83 en vandaag...79 :o . Het is denk ik al meer dan 10 jaar geleden dat ik onder de 80 woog *O*

Dus 7.9 kilo eraf voor mij *O* B-)
And so the lion fell in love with the lamb
pi_100901322
Alvast een goed begin ^O^ , ik moet er 7.5 kwijt zien te raken :P
pi_100901348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Bamba het volgende:
:o Ik dacht dat ik wel weer 85 kilo zou wegen nadat we weer terug in ons eigen huis zitten. Woog 2 maanden geleden 83 en vandaag...79 :o . Het is denk ik al meer dan 10 jaar geleden dat ik onder de 80 woog *O*

*O* Da's dan weer een stengel bleekselderij minder

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik doe het ook bij anderen _O-
"Die kat houdt niet van vreemden hoor"
En dan ik zitten knipogen dat de mensen denken die spoort niet 8)7

Maar mooi dat ie dan een kopje komt geven O+
Herkenbaar ja. Maar soms krijg ik dan alsnog een lel. Maar dan klaag ik niet. Ik weet dan dat ik zelf niet goed naar poezetaal heb geluisterd of zo brutaal was om toch door te drammen :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100901406
Ik ben blij met alles tussen de 55 en de 60 kg.

Zo, nu aflsuiten en naar huis.
Dat ga ik niet meer op tijd redden, dus ben ik pas om half 7 thuis. Maar goed... ik was ook te laat vanochtend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100901500
Ik ga nog even wat boodschappen doen want ze voorspellen voor hier noodweer, het zal wel loslopen zoals gewoonlijk ;) maar dan hoef ik de deur niet meer uit.
pi_100901600
Nou ik ben er weer en leef nog :D
Het ging best goed. Ik kwam binnen en gaf Rhana meteen eten. Ze ging aan mijn hand snuffelen en gaf me een paar kopjes. Ik heb haar een paar keer geaaid en toen had ze er genoeg van en begon ze mijn hand en arm te likken. Daarna ben ik op de bank gaan zitten en gaf ik haar een speeltje daarmee heeft ze een hele tijd door de kamer gespeeld en gerold op haar rug. Toen ze daarna haar speeltjes onder de bank had gegooid en ik ze onder de bank vandaan wilde halen vond ze me niet meer zo lief. Ik ben maar weer op de bank gaan zitten en heb nog even tegen haar gekletst en heel lang mijn ogen open en dicht gedaan, ze deed het steeds terug :D
Het ging dus wel iets beter, maar dat kwam ook omdat ik niet steeds probeerde haar te aaien maar wachtte tot ze naar mij toe kwam (wat ze niet deed maar ok).
pi_100901605
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef indaha het volgende:
Ik ga nog even wat boodschappen doen want ze voorspellen voor hier noodweer, het zal wel loslopen zoals gewoonlijk ;) maar dan hoef ik de deur niet meer uit.
Hier begint het toch zomaar opeens flink te onweren :o Echt flinke klappen :D .
And so the lion fell in love with the lamb
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:05:38 #24
33954 ElisaB
pi_100901821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Bamba het volgende:

Joehoeoeoeoe *O*
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:06:38 #25
33954 ElisaB
pi_100901858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Nou ik ben er weer en leef nog :D
Het ging best goed. Ik kwam binnen en gaf Rhana meteen eten. Ze ging aan mijn hand snuffelen en gaf me een paar kopjes. Ik heb haar een paar keer geaaid en toen had ze er genoeg van en begon ze mijn hand en arm te likken. Daarna ben ik op de bank gaan zitten en gaf ik haar een speeltje daarmee heeft ze een hele tijd door de kamer gespeeld en gerold op haar rug. Toen ze daarna haar speeltjes onder de bank had gegooid en ik ze onder de bank vandaan wilde halen vond ze me niet meer zo lief. Ik ben maar weer op de bank gaan zitten en heb nog even tegen haar gekletst en heel lang mijn ogen open en dicht gedaan, ze deed het steeds terug :D
Het ging dus wel iets beter, maar dat kwam ook omdat ik niet steeds probeerde haar te aaien maar wachtte tot ze naar mij toe kwam (wat ze niet deed maar ok).
_O_ _O_ _O_

Het gaat om de kleine dingetjes: poes het idee geven dat ze de situatie de baas is. Ze heeft het waarschijnlijk niet op jou gemunt; ze is gewoon bang, of je triggert iets. Maar ze denkt echt niet als jij wegbent: "Sowee, dat was lachen; Oognip deed het bijna in haar broek. Ik had haar mooi tuk!" >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')