Het werkt. Niet aankijken, beetje tegen kletsen, rustig blijven. Kussen bij de hand houden, zodat je haar ermee kan wegduwen als ze aanvalt. Niet je stem verheffen, zelf zo min mogelijk op reageren; gewoon wegduwen en daarna weer negerenquote:
Charmantquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen denkt dat ie dood is
Op deze manier ga ik het nog een keer proberenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het werkt. Niet aankijken, beetje tegen kletsen, rustig blijven. Kussen bij de hand houden, zodat je haar ermee kan wegduwen als ze aanvalt. Niet je stem verheffen, zelf zo min mogelijk op reageren; gewoon wegduwen en daarna weer negeren
Als je geen kussen hebt: dekentje of een dikke handdoek mag ook. Als je haar maar niet met je handen wegdrukt
Hij ligt gewoon van het goede leven te genietenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer gaat het niet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op deze manier ga ik het nog een keer proberenwe zullen het zien vanavond.
Zo lag de hyena in Blijdorp laatst ook in zijn kuil. Alleen dan met een hyenaboner van een halve meter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en knipogen naar de kat, en idd niet te veel naar ze kijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een keer gaat het niet worden.
Het is een poes met dat karakter. Maar verder: wat Elies zegt
En als antwoord op je vraag: of ik me zou laten meppen en gezellig door zou kletsen?
Nou.... het zou niet voor het eerst zijn. Ik heb er 8 en heb nog anderen gehad. Ik heb me altijd vrolijk laten meppen, riep dan auw en nee en negeerde dat dan eventjes. Daarna heb ik altijd wel vrolijk gebabbeld. Soms duurt het jaaaren voor je een poes zover hebt en sommigen zijn gewoon onberekenbaar. Ik heb niet sterk de behoefte om het te veranderen. Ik zorg dat ik er ben en dan zie jij als poes maar wat je doet. Vind ik het wat, dan doe ik met je mee. Vind ik het niks wat je wil, dan duw ik jje weg.
Love kills, jeweet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en knipogen naar de kat, en idd niet te veel naar ze kijkenGewoon op de bank zitten en afwachten. Ik heb ook jaren op een schuwe kat gepast, tegen de tijd dat ze me leuk vond ging ze dood
zo met half dichte ogen en een glimlach zonder tanden op z'n poes' gaan zitten kijken en dan weer wegkijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en knipogen naar de kat, en idd niet te veel naar ze kijkenGewoon op de bank zitten en afwachten. Ik heb ook jaren op een schuwe kat gepast, tegen de tijd dat ze me leuk vond ging ze dood
Ik mopper er vaak over in de hoop dat ik tips krijg om Rhana op haar gemak te kunnen stellen. Ik had namelijk het idee dat ik alles al geprobeerd had. Dat ik zei dat ik haar maar met rust zou laten was ook bedoelt uit 'liefde'. Als ze alleen maar gestresst wordt als ik langskom kan ik beter zo min mogelijk langskomen. Maar goed ik ga nu naar haar toe en dan zullen we het wel zien met deze methode.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef tombolafan het volgende:
FOK! bokt hier, dus even snel reactie voor ie weer vastloopt:
Met haten bedoelde ik dat je er steeds over loopt te zeuren mopperen. Ik zou dat niet doen bij een kat van iemand die hier misschien wel meeleest, want als ik het zou lezen zou ik me rot voelen op vakantie.
En omdat je zei "ik denk dat ik haar maar gewoon met rust ga laten" kwam dat bij mij niet over als "van alles geprobeerd hebben" dus vandaar.
Ik doe het ook bij anderenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zo met half dichte ogen en een glimlach zonder tanden op z'n poes' gaan zitten kijken en dan weer wegkijken.
Ik vrees dat ik heel vaak heel raar kijk thuis
Ah, nou dan een tip: vraag dan gewoon om tipsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik mopper er vaak over in de hoop dat ik tips krijg om Rhana op haar gemak te kunnen stellen. Ik had namelijk het idee dat ik alles al geprobeerd had. Dat ik zei dat ik haar maar met rust zou laten was ook bedoelt uit 'liefde'. Als ze alleen maar gestresst wordt als ik langskom kan ik beter zo min mogelijk langskomen. Maar goed ik ga nu naar haar toe en dan zullen we het wel zien met deze methode.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht dat ik wel weer 85 kilo zou wegen nadat we weer terug in ons eigen huis zitten. Woog 2 maanden geleden 83 en vandaag...79
. Het is denk ik al meer dan 10 jaar geleden dat ik onder de 80 woog
![]()
Dus 7.9 kilo eraf voor mij![]()
Herkenbaar ja. Maar soms krijg ik dan alsnog een lel. Maar dan klaag ik niet. Ik weet dan dat ik zelf niet goed naar poezetaal heb geluisterd of zo brutaal was om toch door te drammenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe het ook bij anderen
"Die kat houdt niet van vreemden hoor"
En dan ik zitten knipogen dat de mensen denken die spoort niet![]()
Maar mooi dat ie dan een kopje komt geven
Hier begint het toch zomaar opeens flink te onwerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef indaha het volgende:
Ik ga nog even wat boodschappen doen want ze voorspellen voor hier noodweer, het zal wel loslopen zoals gewoonlijkmaar dan hoef ik de deur niet meer uit.
Joehoeoeoeoequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht dat ik wel weer 85 kilo zou wegen nadat we weer terug in ons eigen huis zitten. Woog 2 maanden geleden 83 en vandaag...79
. Het is denk ik al meer dan 10 jaar geleden dat ik onder de 80 woog
![]()
Dus 7.9 kilo eraf voor mij![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Nou ik ben er weer en leef nog
Het ging best goed. Ik kwam binnen en gaf Rhana meteen eten. Ze ging aan mijn hand snuffelen en gaf me een paar kopjes. Ik heb haar een paar keer geaaid en toen had ze er genoeg van en begon ze mijn hand en arm te likken. Daarna ben ik op de bank gaan zitten en gaf ik haar een speeltje daarmee heeft ze een hele tijd door de kamer gespeeld en gerold op haar rug. Toen ze daarna haar speeltjes onder de bank had gegooid en ik ze onder de bank vandaan wilde halen vond ze me niet meer zo lief. Ik ben maar weer op de bank gaan zitten en heb nog even tegen haar gekletst en heel lang mijn ogen open en dicht gedaan, ze deed het steeds terug
Het ging dus wel iets beter, maar dat kwam ook omdat ik niet steeds probeerde haar te aaien maar wachtte tot ze naar mij toe kwam (wat ze niet deed maar ok).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |