abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:26:52 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_101182595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Die trui heb ik van twee jaar geleden, twee stuks zelfs :P Zitten nog lekker. Pluist wel een beetje maar ik heb ze wel vaak aan gehad. Die van vorig jaar was van een ander spullie en die zat ook voor geen meter, ben bang dat ze dit jaar hetzelfde zijn ;(
Deze komt er behoorlijk bij in de buurt hoor :Y ik heb van vorig jaar ook een blauwe en die zit een stuk losser idd... Deze komt meer in de buurt van de witte die ik heb, gok ik.. Het is lastig om te zeggen maar ik denk wel dat ie beter in de buurt komt dan die ander :P :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:10:23 #102
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101184742
Nog steeds geen pakketje van H&M. Zijn nu al een week te laat -O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:36:50 #103
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_101186109
Weet iemand waarom de H&M leveringen zolang duren... Althans het verzenden van het pakketje? Als ik bij de WE iets bestel dan wordt het de volgende dag (of de dag erna) al geleverd, ook door de TNT! En de verzendkosten zijn hetzelfde...
pi_101186482
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Starlie het volgende:
Weet iemand waarom de H&M leveringen zolang duren... Althans het verzenden van het pakketje? Als ik bij de WE iets bestel dan wordt het de volgende dag (of de dag erna) al geleverd, ook door de TNT! En de verzendkosten zijn hetzelfde...
Ze verpakken het in Polen ofzo, en niet in Nederland.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_101187110
Deurmat is binnen. Nu de kleren nog :P
Tap tap tap
pi_101218827
Ik heb weer eens een vraagje :)... Ik heb vorige week een jas teruggestuurd en op het retourformulier aangegeven dat ik een maat kleiner wil. Inmiddels hebben ze het retour binnen en staat er inderdaad bij dat ik geen verzendkosten hoef te betalen, maar er staat nergens een nieuwe bestelling/verzending. Betekent dat dat ze hem niet meer hadden in die maat of wordt zo'n bestelling überhaupt niet aangegeven op de site?
pi_101218951
Volgens mij werkt dat hele retourformulier niet eens goed.
Ik heb dat in het verleden ook twee keer zo gedaan, niks van teruggezien. Maar een vriendin vertelde dat het bij haar wel goed ging.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:56:44 #108
19242 yavanna
Results may vary.
pi_101220382
Soms zie je dezelfde dag als de retourverwerking het opnieuw bestelde retourartikel staan bij de artikelen die nog geleverd moeten worden, het echter ook ook rustig een week duren. En soms helemaal niet, dan zal het waarschijnlijk niet meer leverbaar zijn of althans niet in die periode.

In ieder geval, indien ze het versturen zou het wel op de site te zien moeten zijn. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_101220794
Sinds tijden weer iets besteld en betaling per acceptgiro gekozen (zoals gewoonlijk), krijg je nu opeens gezeik dat het onder rembours is verstuurd en dat ik een deel al aan de deur moet voldoen. Heeft iemand hier ervaring mee? En waarom is dat opeens zo?
pi_101221049
zucht...

24-08-2011 15:09
Pakket gescand in sorteer centrum
22-08-2011 16:02
Excuses, uw pakket is bij een ander Kiala Punt afgeleverd. We brengen het spoedig naar uw Kiala Punt.
19-08-2011 14:19
Pakket nog niet aangekomen op uw Kiala Punt - contacteer uw verkoper voor meer informatie
18-08-2011 21:14
Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.
15-08-2011 07:12
Bestelling gegevens ontvangen, pakket nog niet ontvangen door Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.
Tap tap tap
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:28:09 #111
43556 miss_dynastie
pi_101221437
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:09 schreef SunBoom het volgende:
Sinds tijden weer iets besteld en betaling per acceptgiro gekozen (zoals gewoonlijk), krijg je nu opeens gezeik dat het onder rembours is verstuurd en dat ik een deel al aan de deur moet voldoen. Heeft iemand hier ervaring mee? En waarom is dat opeens zo?
Zat je over je bestellimiet heen?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:44:31 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_101221977
Yeah...bestelling (van 320 euro :o ) verzonden......ben benieuwd wanneer ik heb hem, bij de tnt staat hij nogsteeds alleen aangemeld.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_101222034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zat je over je bestellimiet heen?
Ja, dat zal het wezen, bedankt. H&M is echt dom bezig, zo kost het hun alleen maar meer.
Maar goed.
pi_101323637
Hm, er is nu ineens nog eens 50% op alle sale... Ik heb 5 dagen geleden iets besteld in de sale, nu uitverkocht. Kan ik die korting alsnog krijgen? O-)
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:26:56 #115
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_101323725
mm 1 van de 2 pakketten is vrijdag om half 9 savonds ontvangen op het sorteercentrum,ik ben benieuwd,dan verwacht ik toch vandaag dat het bij het kiala punt zou moeten zijn....
pi_101324103
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:23 schreef Inu het volgende:
Hm, er is nu ineens nog eens 50% op alle sale... Ik heb 5 dagen geleden iets besteld in de sale, nu uitverkocht. Kan ik die korting alsnog krijgen? O-)
zou je moeten mailen...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_101324108
eindelijk die cheap ass spijkerbroeken ook in het zwart O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_101324270
Ik heb maar gemaild nav m'n bestelling die ergens op een sorteercentrum hangt nadat hij op het verkeerde Kialapunt was geleverd -O- Hij is 13 augustus in behandeling genomen :')
Tap tap tap
pi_101324416
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:42 schreef alors het volgende:

[..]

zou je moeten mailen...
Gedaan :) Eigenlijk zou het wel moeten kunnen lijkt me... Als je iets koopt en het komt 5 dagen later in de sale dan kun je het altijd nog terugbrengen en opnieuw kopen voor dezelfde prijs toch?
pi_101324454
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:59 schreef Inu het volgende:

[..]

Gedaan :) Eigenlijk zou het wel moeten kunnen lijkt me... Als je iets koopt en het komt 5 dagen later in de sale dan kun je het altijd nog terugbrengen en opnieuw kopen voor dezelfde prijs toch?
geen idee, ruilen is een gunst van de verkoper, geen plicht.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_101328121

oeh ik houd ervan :+
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:22:13 #122
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_101336493
Mijn bestelling is gesorteerd...dus misschien morgen mijn pakketje :D
Maar mijn winterjas is verzet tot half oktober :( hopenlijk blijft het nog wat warmer :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_101339709
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:09 schreef SunBoom het volgende:
Sinds tijden weer iets besteld en betaling per acceptgiro gekozen (zoals gewoonlijk), krijg je nu opeens gezeik dat het onder rembours is verstuurd en dat ik een deel al aan de deur moet voldoen. Heeft iemand hier ervaring mee? En waarom is dat opeens zo?
Je hebt een limiet :)
En de rembourskosten betaal ik niet, je kan nl niet zien dat je over je limiet zit voor je op"bestellen" drukt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101343008
Vanmiddag drie dingen gekocht

Dit jasje


En twee blouses van een tientje. Kan alleen geen afbeelding vinden...
pi_101343975
Ik zag trouwens laatst iemand lopen met dat Justin Bieber shirt :D !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')