2 keer de helft minder?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:53 schreef Bravebart het volgende:
14% minder chicks ja, en 14% minder gasten; houdt elkaar goed in evenwicht
Een achtste? :Squote:
Kunooooooooquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
HIER MOET IK IN GEPOST HEBBEN!!!1!!!
quote:
Idd, dat valt wel op te vangen door af en toe een VU'tje te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maar 1,75%? Die kan ik wel missen
Dit is een van de redenen waarom ik geen Nederlandstalige programma's meer kijk. Of het is niet origineel, het is flauw of het is gewoon niet vermakelijk. Áls er iets is wat origineel en leuk is en dan populair wordt, dan gaan ze dat jarenlang uitmelken met veel verschillende programma's dat allemaal hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef jna het volgende:
Jezus kan RTL4 zelf geen programma's meer verzinnen ipv alles 1 op 1 kopiëren
Nu jatten ze come fly with me weer
Wat is daar precies leuk aan?quote:
Je moet gewoon geen rtl4 kijken, dan is er probleem opgelostquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen waarom ik geen Nederlandstalige programma's meer kijk. Of het is niet origineel, het is flauw of het is gewoon niet vermakelijk. Áls er iets is wat origineel en leuk is en dan populair wordt, dan gaan ze dat jarenlang uitmelken met veel verschillende programma's dat allemaal hetzelfde zijn.
Of BN'ers programma's.
Dat het zo flauw is dat weer leuk wordtquote:
En het plezier wat ze zelf hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat het zo flauw is dat weer leuk wordt
TIK 'EM AANSTELLER OUWE!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Piles het volgende:
Mwah, ik vind het te flauw eigenlijk. Vooral heel hard lachen om je eigen grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |