hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Lonewolfen is minder populair sinds noorwegen.
Hij hing al een tijdje in de lucht...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Lonewolfen is minder populair sinds noorwegen.
ja he wie gaat er nu op een ipad dit magnifieke spel spelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef corkydiggles het volgende:
weet niet of het al gepost is:
wat cam footage (caspian border)
ziet er goed uit
oh en ipad versie :S
echte apple fanaten:Pquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja he wie gaat er nu op een ipad dit magnifieke spel spelen
iedereen zou een probleem moeten hebben met xbox en ps3quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
echte apple fanaten:P
die hebben een probleem.
xbox=microsoft
pc=geen mac
ps3= sony die android phones bouwen
slaat nergens op weet dat pc topic is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef wuuht het volgende:
[..]
iedereen zou een probleem moeten hebben met xbox en ps3
behalve xboxquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
alles heeft zijn voor en nadelen.
Mijn neefjes van 7&9.. Die zijn gek van shooters op mijn ipad en die interesseren graphics, geluid, speelbaarheid, geen drol.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja he wie gaat er nu op een ipad dit magnifieke spel spelen
Anders geef je ze leeftijdsadequaat speelgoed in de vorm van een vel papier en wat kleurpotloden...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijn neefjes van 7&9.. Die zijn gek van shooters op mijn ipad en die interesseren graphics, geluid, speelbaarheid, geen drol.
ja dat probleem heb ik ook. ik zoek nu al een tijdje naar een goede over-earquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef japjaan het volgende:
[..]
Ah fuck! Ik haat on ear haha.. dacht dat het over ear wastoch maar even verder zoeken dan
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef Mday het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook. ik zoek nu al een tijdje naar een goede over-ear
Dat doen ze maar bij hun moeder..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Anders geef je ze leeftijdsadequaat speelgoed in de vorm van een vel papier en wat kleurpotloden...
Daar zijn de maps te klein voor. 64 spelers is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
jammer dat ie max 64 spelers, niet met 128 spelers kan.
met 128 is absoluut epic, echt massa slagveld.
En ja, dat doet ie echt.quote:
gewoon een losse onder je monitor plakken of aan je snoertje klemmenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef japjaan het volgende:
Jammer dat die Beyer Dynamic geen mic heeft
Al het andere kunnen ze IMO net zo goed schrappenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Mday het volgende:
Hardcore mode!YESSS
http://www.battlefield3gamer.com/BF3FactSheets/fact_sheet2.jpg
dit, bulletspongesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al het andere kunnen ze IMO net zo goed schrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |