abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_100888666
Aanschouw hier; het 74e autorij topic.



De heilige koeien:

08gnoT Mitsubishi Lancer, 1.3L, december 1996. Foto 1 Foto 2

Bartholomeus VW Golf 4, 1.9TDI, 2002, ploatje

BrinkydeBMW, BMW 535d, 2005, Foto 1 Foto 2

Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2

CoolGuy, Volkswagen Jetta Comfortline 1.6 TDI BlueMotion DSG, 2011

Dennis101, Renault Clio 1.6 Privilege, 2003

Dubish Peugeot 307, 1.4HDI 2004, Foto 1, Foto 2

Dumpiej Fiat Bravo Edizione Prima 1.4 T-Jet 110kw

FalleNk810i VW Polo 2F (86c) 1.3 NZ 1990 foto 1 foto 2

FlowMaster Chevrolet Caprice Classic, 5.7 V8, 1980 Foto

gateway Volkswagen Golf, 1.9 Diesel, 1994 Foto 1 Foto 2

Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994

Goddelijker Peugeot 206 1.4, 2000. Foto 1, Foto 2

Grrrrrrrr ?

house_is_a_feeling Mitsubishi Lancer 1.3, 1996 Foto

JDude Renault Clio III 1.5 dCi, 2006, Foto 1

Junkiexp Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2

Kadooosh Volkswagen Polo 2 coupe 1990 Foto 1 Foto 2

Kriegel Hyundai Coupe 2.0 FX, 1999 Eins Zwei Drei

L0we Renault Express 1.6 Diesel, 1986

Marco001 Seat Ibiza 2003 1.4

Monsterd. Nissan Micra 1.3, 1999.

Piles Skoda Felicia 1.6, 1998. Foto 1, Foto 2

Purdey Nissan Micra 1.3, 1998.

ShizzleMyDizzle Volvo S40 2.0, 2000 Foto

Sjoegerd Citroën AX 1.1 uit 1992 Foto

WalkingDisaster Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2

WhiteJoker Peugeot 206 1.6-16V XS Premium, november 2001

Statistieken:
Piles heeft een aardige lijst met statistieken samengesteld, die zijn hier te vinden! Ook kun je hier de vorige topics vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door L0we op 18-08-2011 11:58:26 ]
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 11:20:18 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100888709
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef JDude het volgende:

[..]

Voor de aansluiting met de A50? Rare situatie daar. Eerst ritsen van 2 naar 1, dan in de bocht(!) weer van 1 naar 2, en dan net voor je de A50 op gaat weer van 2 naar 1. Had dan gewoon heel de bocht twee stroken open gehouden, waarbij de linkerstrook van de lus invoegt op de rechterstrook van de A50 en rechterstrook van de lus verderop invoegt.
Ja, daar, dat punt inderdaad. 't Is echt een klote situatie daar, en het duurt ik weet niet hoe lang voordat je daar voorbij bent als er file is.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:28:08 #3
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_100888984
:W
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_100889002
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef JDude het volgende:

[..]

Voor de aansluiting met de A50? Rare situatie daar. Eerst ritsen van 2 naar 1, dan in de bocht(!) weer van 1 naar 2, en dan net voor je de A50 op gaat weer van 2 naar 1. Had dan gewoon heel de bocht twee stroken open gehouden, waarbij de linkerstrook van de lus invoegt op de rechterstrook van de A50 en rechterstrook van de lus verderop invoegt.
Lijkt er op dat het eerst zo was, maar dat het later aangepast is naar 1 strook in de bocht. Misschien onveilige situatie met 2 banen ofzo?
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 11:30:18 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100889078
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef Piles het volgende:

[..]

Lijkt er op dat het eerst zo was, maar dat het later aangepast is naar 1 strook in de bocht. Misschien onveilige situatie met 2 banen ofzo?
Nou ja, de situatie is er nu echt niet veiliger op geworden met hoe ze het nu opgelost hebben. Ik weet overigens niet of ze dit ooit hebben aangepast, maar zo ja, dan vraag ik me af wat ze daarmee dan voor ogen hadden.

Trouwens, waarom sta ik niet bij dat lijstje in de OP? :P
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:35:22 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_100889267
De Duitsers zijn trouwens ook goed in het bouwen van bijzondere knooppunten, zoals Kreuz Kaiserberg, waar zowat alle verbindingsbogen in dezelfde "oksel" van het knooppunt liggen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_100889543
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef JDude het volgende:
De Duitsers zijn trouwens ook goed in het bouwen van bijzondere knooppunten, zoals Kreuz Kaiserberg, waar zowat alle verbindingsbogen in dezelfde "oksel" van het knooppunt liggen.
Cool ding :D
pi_100889547
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]


Trouwens, waarom sta ik niet bij dat lijstje in de OP? :P
Ga ik doen, als jij een mooi regeltje maakt met het bouwjaar enzo, plak ik hem erin ;)
pi_100889735
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef L0we het volgende:

[..]

Ga ik doen, als jij een mooi regeltje maakt met het bouwjaar enzo, plak ik hem erin ;)
Wil je mij er dan ook gelijk bijzetten: Renault Clio 1.6 Privilege, 2003
pi_100890024
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:48 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Wil je mij er dan ook gelijk bijzetten: Renault Clio 1.6 Privilege, 2003
Done
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 11:56:16 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100890074
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef L0we het volgende:

[..]

Ga ik doen, als jij een mooi regeltje maakt met het bouwjaar enzo, plak ik hem erin ;)
Volkswagen Jetta Comfortline 1.6 TDI BlueMotion DSG, 2011
:P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100890148
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volkswagen Jetta Comfortline 1.6 TDI BlueMotion DSG, 2011
:P
Done ;)
pi_100890487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, daar, dat punt inderdaad. 't Is echt een klote situatie daar, en het duurt ik weet niet hoe lang voordat je daar voorbij bent als er file is.
Klopt ja. Meestal gaat het goed, maar soms... Die tweede strook is trouwens handig voor als er iemand echt met de adviessnelheid van 70 door die bocht gaat :'). En om vrachtwagens in te halen. Maar verder... zinloos. En het faciliteert de asocialen die daar tijdens file/spits gaan inhalen. Té irritant is dat.

Overigens mijdt ik het stuk tegenwoordig, vooral in de ochtendspits is het altijd raak. Heb over het stuk van 2km al eens een uur gedaan, toen was er een aanrijding geweest op de invoegstrook. :(
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 12:13:05 #14
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_100890675
Het had denk ik ook gescheeld als de boog Nijmegen>Den Bosch in knooppunt Ewijk niet was opgeheven ten gunste van de verbinding Valburg>Nijmegen. Maar een fatsoenlijke fly-over zal wel te duur zijn geweest.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 12:14:57 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100890744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Klopt ja. Meestal gaat het goed, maar soms... Die tweede strook is trouwens handig voor als er iemand echt met de adviessnelheid van 70 door die bocht gaat :'). En om vrachtwagens in te halen. Maar verder... zinloos. En het faciliteert de asocialen die daar tijdens file/spits gaan inhalen. Té irritant is dat.

Overigens mijdt ik het stuk tegenwoordig, vooral in de ochtendspits is het altijd raak. Heb over het stuk van 2km al eens een uur gedaan, toen was er een aanrijding geweest op de invoegstrook. :(
Nou, niet altijd, dat is dus het gekke. Vandaag kan het een probleem zijn, en morgen weer niet. Maar goed, dit IS al mijn alternatieve route, want als ik naar Den Bosch moet dan kan ik ook wel via Eindhoven rijden, maar dat is dus jaren dikke ellende geweest. Daarnaast kun je op de A73 beter doorrijden dan over de A67 met al dat vrachtverkeer.

Na deze week nog 2 weken. Nog maar 2 weken, en dan ga ik op vakantie, dus dan even niks in de file staan :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100890800
Klopt ja, daar vergiste ik me gisteren nog in. Was druk in gesprek en vergat de afslag... té irritant. Maar dat had al behoorlijk wat druk weg kunnen nemen op die verbinding. Wie weet...in 2030 nog eens ofzo ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, niet altijd, dat is dus het gekke. Vandaag kan het een probleem zijn, en morgen weer niet. Maar goed, dit IS al mijn alternatieve route, want als ik naar Den Bosch moet dan kan ik ook wel via Eindhoven rijden, maar dat is dus jaren dikke ellende geweest. Daarnaast kun je op de A73 beter doorrijden dan over de A67 met al dat vrachtverkeer.

Na deze week nog 2 weken. Nog maar 2 weken, en dan ga ik op vakantie, dus dan even niks in de file staan :P
Je komt uit de buurt van Nijmegen?

A73 rijdt beter door ja, al is ook dat 's ochtends vaak met 100 achter elkaar aan hobbelen, is mijn ervaring.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 12:21:49 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100891006
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef Mikkie het volgende:
Klopt ja, daar vergiste ik me gisteren nog in. Was druk in gesprek en vergat de afslag... té irritant. Maar dat had al behoorlijk wat druk weg kunnen nemen op die verbinding. Wie weet...in 2030 nog eens ofzo ;(

[..]

Je komt uit de buurt van Nijmegen?

A73 rijdt beter door ja, al is ook dat 's ochtends vaak met 100 achter elkaar aan hobbelen, is mijn ervaring.
Uit de buurt van Nijmegen? Nee ;) Mwah, ik kan op de A73 toch hele stukken met 140 doorrijden hoor. Afgelopen maanden was natuurlijk verwennerij want toen stond er nergens een file, maar iedereen is nu terug van vakantie.

maar goed, ik lach als laatste want over 2,5 week lig ik lekker in de zon decadent te doen :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100891469
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uit de buurt van Nijmegen? Nee ;) Mwah, ik kan op de A73 toch hele stukken met 140 doorrijden hoor. Afgelopen maanden was natuurlijk verwennerij want toen stond er nergens een file, maar iedereen is nu terug van vakantie.

maar goed, ik lach als laatste want over 2,5 week lig ik lekker in de zon decadent te doen :P
Het ligt eraan waar. Vooral Nijmegen - Venlo en v.v. is dramatisch met al het vrachtverkeer vaak. 's Avonds en op de andere stukken kan het gas er meestal prima op :D.

Enige nadeel: als er een ongeluk gebeurt ben je meteen de lul, want fatsoenlijke alternatieven zijn er nagenoeg niet.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_100891796
Weet nog wel dat ik er een paar keer langs moest toen de tunnel dichtzat. Drama :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 13:23:01 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100892007
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het ligt eraan waar. Vooral Nijmegen - Venlo en v.v. is dramatisch met al het vrachtverkeer vaak. 's Avonds en op de andere stukken kan het gas er meestal prima op :D.

Enige nadeel: als er een ongeluk gebeurt ben je meteen de lul, want fatsoenlijke alternatieven zijn er nagenoeg niet.
Dat is precies het stuk waar ik prima 140 kan knallen hoor. Venlo - Eindhoven en v.v. vind ik juist drama. Als ik moet kiezen zal ik altijd voor de A73 kiezen. Maar idd, als daar een ongeluk gebeurd is 't einde oefening. Of nou ja, je kunt natuurlijk wel volledig binnendoor, maar prettig is 't niet nee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100894594
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is precies het stuk waar ik prima 140 kan knallen hoor. Venlo - Eindhoven en v.v. vind ik juist drama. Als ik moet kiezen zal ik altijd voor de A73 kiezen. Maar idd, als daar een ongeluk gebeurd is 't einde oefening. Of nou ja, je kunt natuurlijk wel volledig binnendoor, maar prettig is 't niet nee.
Hmmm, ik heb daar echt al te vaak in de drukte gezeten. Die N271 is echt geen alternatief... een half uur reistijd wordt dan ineens anderhalf uur, doordat iedereen van de A73 die route als backup heeft. Wat een baggerzooi zeg.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:29:23 #22
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100894771
Wonen hier mensen in Utrecht?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:31:20 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100894857
Probeer het gebied Daalse Tunnel, Graadt van Roggenweg/Westplein/Croesenlaan te mijden met de auto. Ze zijn er opnieuw aan het asfalteren en dachten dat de eerste week na vakanties wel een goed moment was _O- :')

Alles over één baan. Normaliter 2, 3, en 4 banen en al het binnenstad verkeer in en uit gaat over die wegen.

Heb gisteren een uur gedaan over een kilometer :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:33:32 #24
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_100894945
Zo was Rotterdam voor de zomervakantie :').
Als ik het me goed herinner kan asfalteren overigens geen kwaad daar in Utrecht.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:34:17 #25
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100894972
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:33 schreef JDude het volgende:
Zo was Rotterdam voor de zomervakantie :').
Als ik het me goed herinner kan asfalteren overigens geen kwaad daar in Utrecht.
Dat stuk onder die tunnel en Westplein zeker niet. Maar fuck it man, waarom juist dit moment :')

Alles over 4 banen naar 1. Van 2 naar 1 (waar het dagelijks al druk is). En de andere kant op net zo.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')