Ja, daar, dat punt inderdaad. 't Is echt een klote situatie daar, en het duurt ik weet niet hoe lang voordat je daar voorbij bent als er file is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor de aansluiting met de A50? Rare situatie daar. Eerst ritsen van 2 naar 1, dan in de bocht(!) weer van 1 naar 2, en dan net voor je de A50 op gaat weer van 2 naar 1. Had dan gewoon heel de bocht twee stroken open gehouden, waarbij de linkerstrook van de lus invoegt op de rechterstrook van de A50 en rechterstrook van de lus verderop invoegt.
Lijkt er op dat het eerst zo was, maar dat het later aangepast is naar 1 strook in de bocht. Misschien onveilige situatie met 2 banen ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor de aansluiting met de A50? Rare situatie daar. Eerst ritsen van 2 naar 1, dan in de bocht(!) weer van 1 naar 2, en dan net voor je de A50 op gaat weer van 2 naar 1. Had dan gewoon heel de bocht twee stroken open gehouden, waarbij de linkerstrook van de lus invoegt op de rechterstrook van de A50 en rechterstrook van de lus verderop invoegt.
Nou ja, de situatie is er nu echt niet veiliger op geworden met hoe ze het nu opgelost hebben. Ik weet overigens niet of ze dit ooit hebben aangepast, maar zo ja, dan vraag ik me af wat ze daarmee dan voor ogen hadden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt er op dat het eerst zo was, maar dat het later aangepast is naar 1 strook in de bocht. Misschien onveilige situatie met 2 banen ofzo?
Cool dingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef JDude het volgende:
De Duitsers zijn trouwens ook goed in het bouwen van bijzondere knooppunten, zoals Kreuz Kaiserberg, waar zowat alle verbindingsbogen in dezelfde "oksel" van het knooppunt liggen.
Ga ik doen, als jij een mooi regeltje maakt met het bouwjaar enzo, plak ik hem erinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Trouwens, waarom sta ik niet bij dat lijstje in de OP?
Wil je mij er dan ook gelijk bijzetten: Renault Clio 1.6 Privilege, 2003quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Ga ik doen, als jij een mooi regeltje maakt met het bouwjaar enzo, plak ik hem erin
Donequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wil je mij er dan ook gelijk bijzetten: Renault Clio 1.6 Privilege, 2003
Volkswagen Jetta Comfortline 1.6 TDI BlueMotion DSG, 2011quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Ga ik doen, als jij een mooi regeltje maakt met het bouwjaar enzo, plak ik hem erin
Donequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volkswagen Jetta Comfortline 1.6 TDI BlueMotion DSG, 2011
Klopt ja. Meestal gaat het goed, maar soms... Die tweede strook is trouwens handig voor als er iemand echt met de adviessnelheid van 70 door die bocht gaat . En om vrachtwagens in te halen. Maar verder... zinloos. En het faciliteert de asocialen die daar tijdens file/spits gaan inhalen. Té irritant is dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, daar, dat punt inderdaad. 't Is echt een klote situatie daar, en het duurt ik weet niet hoe lang voordat je daar voorbij bent als er file is.
Nou, niet altijd, dat is dus het gekke. Vandaag kan het een probleem zijn, en morgen weer niet. Maar goed, dit IS al mijn alternatieve route, want als ik naar Den Bosch moet dan kan ik ook wel via Eindhoven rijden, maar dat is dus jaren dikke ellende geweest. Daarnaast kun je op de A73 beter doorrijden dan over de A67 met al dat vrachtverkeer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja. Meestal gaat het goed, maar soms... Die tweede strook is trouwens handig voor als er iemand echt met de adviessnelheid van 70 door die bocht gaat . En om vrachtwagens in te halen. Maar verder... zinloos. En het faciliteert de asocialen die daar tijdens file/spits gaan inhalen. Té irritant is dat.
Overigens mijdt ik het stuk tegenwoordig, vooral in de ochtendspits is het altijd raak. Heb over het stuk van 2km al eens een uur gedaan, toen was er een aanrijding geweest op de invoegstrook.
Je komt uit de buurt van Nijmegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, niet altijd, dat is dus het gekke. Vandaag kan het een probleem zijn, en morgen weer niet. Maar goed, dit IS al mijn alternatieve route, want als ik naar Den Bosch moet dan kan ik ook wel via Eindhoven rijden, maar dat is dus jaren dikke ellende geweest. Daarnaast kun je op de A73 beter doorrijden dan over de A67 met al dat vrachtverkeer.
Na deze week nog 2 weken. Nog maar 2 weken, en dan ga ik op vakantie, dus dan even niks in de file staan
Uit de buurt van Nijmegen? Nee Mwah, ik kan op de A73 toch hele stukken met 140 doorrijden hoor. Afgelopen maanden was natuurlijk verwennerij want toen stond er nergens een file, maar iedereen is nu terug van vakantie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef Mikkie het volgende:
Klopt ja, daar vergiste ik me gisteren nog in. Was druk in gesprek en vergat de afslag... té irritant. Maar dat had al behoorlijk wat druk weg kunnen nemen op die verbinding. Wie weet...in 2030 nog eens ofzo
[..]
Je komt uit de buurt van Nijmegen?
A73 rijdt beter door ja, al is ook dat 's ochtends vaak met 100 achter elkaar aan hobbelen, is mijn ervaring.
Het ligt eraan waar. Vooral Nijmegen - Venlo en v.v. is dramatisch met al het vrachtverkeer vaak. 's Avonds en op de andere stukken kan het gas er meestal prima op .quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uit de buurt van Nijmegen? Nee Mwah, ik kan op de A73 toch hele stukken met 140 doorrijden hoor. Afgelopen maanden was natuurlijk verwennerij want toen stond er nergens een file, maar iedereen is nu terug van vakantie.
maar goed, ik lach als laatste want over 2,5 week lig ik lekker in de zon decadent te doen
Dat is precies het stuk waar ik prima 140 kan knallen hoor. Venlo - Eindhoven en v.v. vind ik juist drama. Als ik moet kiezen zal ik altijd voor de A73 kiezen. Maar idd, als daar een ongeluk gebeurd is 't einde oefening. Of nou ja, je kunt natuurlijk wel volledig binnendoor, maar prettig is 't niet nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar. Vooral Nijmegen - Venlo en v.v. is dramatisch met al het vrachtverkeer vaak. 's Avonds en op de andere stukken kan het gas er meestal prima op .
Enige nadeel: als er een ongeluk gebeurt ben je meteen de lul, want fatsoenlijke alternatieven zijn er nagenoeg niet.
Hmmm, ik heb daar echt al te vaak in de drukte gezeten. Die N271 is echt geen alternatief... een half uur reistijd wordt dan ineens anderhalf uur, doordat iedereen van de A73 die route als backup heeft. Wat een baggerzooi zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is precies het stuk waar ik prima 140 kan knallen hoor. Venlo - Eindhoven en v.v. vind ik juist drama. Als ik moet kiezen zal ik altijd voor de A73 kiezen. Maar idd, als daar een ongeluk gebeurd is 't einde oefening. Of nou ja, je kunt natuurlijk wel volledig binnendoor, maar prettig is 't niet nee.
Dat stuk onder die tunnel en Westplein zeker niet. Maar fuck it man, waarom juist dit momentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:33 schreef JDude het volgende:
Zo was Rotterdam voor de zomervakantie .
Als ik het me goed herinner kan asfalteren overigens geen kwaad daar in Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |