Ahquote:
Volgende week maandag weer melden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Gulmez het volgende:
Wie heeft er nog vakantie, en hoelang nog?
Ik nog tot dinsdag.Dan alweer 2 weken die voorbij zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
twitter:leukecitaten twitterde op zondag 24-07-2011 om 13:51:04Verliefd zijn is net als in je broek poepen, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel. reageer retweet
Yep.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ahgaat t ook weer weg als je abbo stopt?
Ik nog thuis tot zondag, dan weekje griekenland, dan zonder thuis te komen meteen door naar de intreeweek en dan is mijn vakantie voorbij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Gulmez het volgende:
Je ondertitel vriend, niet je sig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wegbezuinigd. Ik wacht op een leukere quote
Yup, maar je ziet het toch alleen zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ahgaat t ook weer weg als je abbo stopt?
Oh jij had ook taalnazi. Darn, dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ondertitel vriend, niet je sig.
Welke waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Dalando het volgende:
En iedereen negeert mijn post van daarnet
Op het eerste gehoor klonk het tof, zo als de voetbal afgelopen is beter luisterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Dalando het volgende:
En iedereen negeert mijn post van daarnet
Ik had vorig jaar zo'n enorme emmer daarvan gekocht in Duitsland, uiteindelijk lag er alleen nog maar een dikke laag zout op de bodem. Ik zette 'm aan m'n muil en kieperde de hele santekraam er in een keer in. Mên, m'n keel is nog nooit zo droog geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou misselijk van wordenZoute stengels
Oh dan bedoelen we niet hetzelfdequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, maar je ziet het toch alleen zelf
Dankjewel, oh almachtige singlequote:
Wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh dan bedoelen we niet hetzelfde
Ik heb ook nog tot dinsdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Gulmez het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op het eerste gehoor klonk het tof, zo als de voetbal afgelopen is beter luisteren
Tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html
Vanmiddag binnengekregenMeteen er dit kleine mixje mee gedraaid
Feedback?
![]()
Vast welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
heb je voorbeeldjes van wat je al eerder hebt gemixt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |