abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100952017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben hier nog een andere situatie. Thomas gaat zelf in de hoek zitten :D Daarnet wou hij op de knopjes van de dvd-speler drukken, dus ik zei: "Thomasje, dat mag je niet doen anders moet je in de hoek staan." Hij kijkt naar mij, draait zich om, wandelt naar de hoek, zet er zich in en zit heel bedrukt naar zijn handjes te kijken.

:D
O+ Dat is toch te schattig
pi_100952168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben hier nog een andere situatie. Thomas gaat zelf in de hoek zitten :D Daarnet wou hij op de knopjes van de dvd-speler drukken, dus ik zei: "Thomasje, dat mag je niet doen anders moet je in de hoek staan." Hij kijkt naar mij, draait zich om, wandelt naar de hoek, zet er zich in en zit heel bedrukt naar zijn handjes te kijken.

:D
Maar loopt hij daar niet net zo hard weer weg dan als je hem daar neerzet?
Zoiets werkt bij Wolf dus echt niet.
Ik zeg dan kort en bondig dat het niet mag en waarom niet ''dan gaat de dvdspeler stuk oid'' leg dan de afstandbediening/watdanook weg

Pf ben benieuwd hoe het op de camping gaat volgende week, Wolf luistert dus echt (nog steeds) voor geen meter en trekt constant een sprintje de wijde wereld in als hij de kans krijgt zonder op of om te kijken en uiteraard botsend tegen anderen op e.d
De buggy is niet erg lang meer leuk, dus wil hij lopen en dan het liefst niet aan de hand :')
Ik was altijd fel tegenstander van zo'n tuigje, maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom sommige ouders zoiets gebruiken. :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100952678
Ow ik moet hier echt vaker komen, wat ben ik blij om te lezen dat er meerdere zijn met een "neee" dreumes :D
Dyon weet ook ineens heel goed wta hij wil. Als hij iets niet wil is het ook echt "neeeee". Hij is ook vrij sterk, dus wil hij niet in de stoel, fietsstoeltje, winkelkarretje dan is het ook echt niet mogelijk. In een gevecht heb ik geen zin, dus alleen als het echt moet dan is het dus wel doorzetten, (bijv. op de fiets van kdv naar huis. Helaas is hij niet meer hele snel af te leiden en blijft de boosheid nog een poosje.
Van z'n broer kan ik me dit helemaal niet herinneren die was zo snel weer af te leiden, maar het zal wel schelen dat Dyon natuurlijk veel van z'n broer ziet, alles na doet en sneller ee n eigen willetje krijgt.
pi_100952710
@Poppejans: hij blijft er meestal toch een kleine minuut zitten en dan begint hij al te naderen. Tot nu toe (ja, tot nu toe, want ik kan me voorstellen dat een aantal keer in de hoek staan het een gewoonte zou maken en dat het niet meer indrukwekkend genoeg zal zijn) valt het dus nog redelijk goed mee en komt hij nog altijd een knuffeltje of een kusje geven als hij uit de hoek komt.

Ik moet inderdaad wel nog vaker zeggen waarom hij iets niet mag doen. Dat zit er nog niet genoeg ingebakken :@

Zal Wolf niet onder de indruk zijn van de nieuwe situatie? Misschien zal dat wat helpen? (alhoewel Thomas het ook wel leuk vond om het op een lopen te zetten toen we in een onbekend gebied aan het wandelen waren).
pi_100952775
Oh en het op zijn buik storten kennen we ook wel. Alleen bonkt hij (nog) niet met zijn hoofd op de grond ofzo, maar begint hij vrij indrukwekkend te wenen. Dat kan hij wat mij betreft blijven doen. Ik heb hem ooit al zo genegeerd dat ik er gewoon over stapte alsof hij er niet was ;) Hij vindt het niet zo fijn om genegeerd te worden, heb ik de indruk :D
pi_100952811
Pff Poppejans, hopelijk wordt het wel ontspannen camperen :D Alhoewel anderen ook wel een oogje in het zeil houden. Toch maar tuigje kopen en aan de boom vastmaken dan :P ;) Hebben jullie wel iets van een adresketting ofzo?
pi_100952910
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik was altijd fel tegenstander van zo'n tuigje, maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom sommige ouders zoiets gebruiken. :P
:@ Ik ook, maar dan voor die van 2.
pi_100952911
mijnes werpt zich ter aarde en gaat dan hartverscheurend huilen terwijl hij met een knuisje op de grond mept dan. het werkt niet zo. " O+ aaaaw O+ wat ben je snoezig zo. kom maar <pakt kind op en zet hem weg> wil je niet een duploblokje? en dan gaan we wel weer verder :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:13:09 #79
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100952931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar loopt hij daar niet net zo hard weer weg dan als je hem daar neerzet?
Zoiets werkt bij Wolf dus echt niet.
Ik zeg dan kort en bondig dat het niet mag en waarom niet ''dan gaat de dvdspeler stuk oid'' leg dan de afstandbediening/watdanook weg

Pf ben benieuwd hoe het op de camping gaat volgende week, Wolf luistert dus echt (nog steeds) voor geen meter en trekt constant een sprintje de wijde wereld in als hij de kans krijgt zonder op of om te kijken en uiteraard botsend tegen anderen op e.d
De buggy is niet erg lang meer leuk, dus wil hij lopen en dan het liefst niet aan de hand :')
wij hebben twee weken op de camping gestaan met Noortje en heel wat kilometers achter haar aangelopen. Ik ben pertinent tegen zo'n tuigje eigenlijk. Juist tijdens de vakantie kreeg ze de mogelijkheid om de weide wereld te ontdekken en wie ben ik om dat tegen te gaan. We bakenden de plek ook wel af, maar ja, dat had niet echt veel zin. Ze wist iedere keer een gaatje te vinden. Dus we hebben haar vaak laten gaan....

Op de camping was een kindje net zo oud als Noortje denk ik, misschien nog wel ietsie jonger en iedere keer als ze aan de bloemen (geraniums) kwam kreeg ze een tik op haar vingers. En best hard. Vond het meteen een stom mens, ik vind dat je je kind niet zo slaat maar ja. Das mijn mening he.
pi_100953030
oh ik vind kilometers er achteraan lopen ook helemaal niet erg, het is meer voor z'n eigen veiligheid dat ik er soms over denk, hij loopt het liefst weg op parkeerterreinen en bij drukke wegen, hij ziet nog altijd geen gevaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')