quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben hier nog een andere situatie. Thomas gaat zelf in de hoek zittenDaarnet wou hij op de knopjes van de dvd-speler drukken, dus ik zei: "Thomasje, dat mag je niet doen anders moet je in de hoek staan." Hij kijkt naar mij, draait zich om, wandelt naar de hoek, zet er zich in en zit heel bedrukt naar zijn handjes te kijken.
Maar loopt hij daar niet net zo hard weer weg dan als je hem daar neerzet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben hier nog een andere situatie. Thomas gaat zelf in de hoek zittenDaarnet wou hij op de knopjes van de dvd-speler drukken, dus ik zei: "Thomasje, dat mag je niet doen anders moet je in de hoek staan." Hij kijkt naar mij, draait zich om, wandelt naar de hoek, zet er zich in en zit heel bedrukt naar zijn handjes te kijken.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik was altijd fel tegenstander van zo'n tuigje, maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom sommige ouders zoiets gebruiken.
wij hebben twee weken op de camping gestaan met Noortje en heel wat kilometers achter haar aangelopen. Ik ben pertinent tegen zo'n tuigje eigenlijk. Juist tijdens de vakantie kreeg ze de mogelijkheid om de weide wereld te ontdekken en wie ben ik om dat tegen te gaan. We bakenden de plek ook wel af, maar ja, dat had niet echt veel zin. Ze wist iedere keer een gaatje te vinden. Dus we hebben haar vaak laten gaan....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar loopt hij daar niet net zo hard weer weg dan als je hem daar neerzet?
Zoiets werkt bij Wolf dus echt niet.
Ik zeg dan kort en bondig dat het niet mag en waarom niet ''dan gaat de dvdspeler stuk oid'' leg dan de afstandbediening/watdanook weg
Pf ben benieuwd hoe het op de camping gaat volgende week, Wolf luistert dus echt (nog steeds) voor geen meter en trekt constant een sprintje de wijde wereld in als hij de kans krijgt zonder op of om te kijken en uiteraard botsend tegen anderen op e.d
De buggy is niet erg lang meer leuk, dus wil hij lopen en dan het liefst niet aan de hand![]()
Ik was altijd fel tegenstander van zo'n tuigje, maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom sommige ouders zoiets gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |