abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101207613
3 woord zinnen jeetje wat knap.

Yaro "weigert" hier gewoon mama en oma te zeggen. Ik weet dat hij het kan, heel zelfden komt het er ineens uit. Het is wel heel de dag papa en opa. Naast alle anderen woorden die hij er ineens aan toe voegt. Maar nog steeds geen mama :'(
Laatst zij het dus wel een keer spontaan, dus ik gelijk "wat zei je daar", helemaal blij. Zegt hij als reactie "papa". :P
pi_101208698
ow lieve allemaaal,
weer te druk geweest om echt te reageren terwijl er zoveel gebeurd is!

een :* voor een ieder die het gebruiken kan

wij zijn druk met spullen pakken want lekker 2 weken vakantie!

bij de fysio van de week weer super sprongen gemaakt, we kunnen zelfs in de vakantie misschien wel oefenen dat mini bij meneer aan 1 hand mee gaat lopen
en als ze dat goed kan gaat de fysio mij helpen te oefenen dat ze bij mij aan 1 kruk mee gaat!
pi_101239561
Hai!

We zijn dr weer!

Heb ik veel gemist afgelopen week?
Ik heb nog niet teruggelezen, ik zag alleen dat Leah loopt!
Super!!!!!

En dat Asy zwanger is! Gefeliciteerd meid!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, prima weer in Limburg ook.
We zaten op een vakantiepark, en zijn het park niet af geweest (hoewel, ik ben een middagje Weert in geweest met Meike)
Er was zoveel te doen!
Lars heeft zich super gemaakt, iets te goed zelfs, want het was elke keer weer dik drama als we terug naar het huisje gingen. Vooral de binnenspeeltuin vond hij geweldig, maar ook de grootste glijbanen, het zwembad, het dansen met Koos Konijn....

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101246462
Welkom terug Karin! Leuke foto!
(Je kleertjes zijn binnen, heb je postbode niet gezien, dus weet niet of ie er chagerijnig om was ;) Mooie trui inderdaad, maar 't valt mijn Larsje toch nog wel wat groot... gelukkig is het toch nog geen truien-weer...)

Ik heb ook een berg verjaardagen gemist geloof ik... Gefeliciteerd allemaal! En Asy ook met de zwangerschap natuurlijk. (Meh.. ik rammel de pan uit hier)

Mijn Larsje is de laatste tijd met (grote) vlagen wat minder gezellig... tandjesleed ten top, inclusief koorts en luieruitslag enzo... en meneertje begint ook een echt eigen willetje te krijgen, die uiteraard niet altijd overeen komt met mama's of papa's wil... nog geen echte driftbuien, maar gezellig is anders... het zal wel een fase zijn he? (het tandjesleed in ieder geval)
pi_101246518
Noujaaaa :D

Ik heb vanmiddag een high-tea feestje van een vriendin van me, dus ik heb met papilotten geslapen (nog één keer krul O+ )
En nu is Florian bang voor me _O-
pi_101246553
_O- Aww Florian. :D
Doe eens een foto posten. O-)
pi_101246614
Neh, doe maar niet :D
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:00:03 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101252062
Spewey, ik vond dat ze er weer als Freecell uitzag met papillotten. :D

Karin, welkom terug!

Als het stil is in huis terwijl je kind niet in de box speelt of in bed ligt is de kans dus groot dat er dit gebeurt:

pi_101252126
Hehe, Nathan toch :) Bij ons betekent dit tegenwoordig ergens een fles met drank zoeken en die opendraaien en uitgieten en dan heel verbaasd "oei" roepen :D

Ik heb in alle drukte trouwens heel veel gemist. Bij deze dus: aan alle peuters: proficiat met je verjaardag (ook aan de mama's en de papa's ;) ) en veel plezier bij de peuters :W Aan alle dreumesjes en de ouders: welkom :*

[ Bericht 20% gewijzigd door leonieke op 27-08-2011 14:12:32 ]
pi_101258154
Jemig, in de tussentijd is A. gewoon twee geworden! :o Mignonne, alsnog gefeliciteerd!

BE, jij ook nog gefeliciteerd met Oscar!

lily, wat geweldig dat Leah loopt! En ik las in het borstvoedingstopic dat ze voor het laatst heeft gedronken bij je (mooie posting was dat!). Ze wordt groot, hè?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')