abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:46:26 #151
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101017780
Och arme Lente! Hopelijk heeft ze er niet te veel last van!

Uki en Pingu ken ik ook niet. Bumba daarentegen kan ik dromen intussen. :')

We zijn net terug van vakantie. Daar keek ze op mijn netbookje twee Bumba filmpjes voor ze naar bed ging. Dat is een 8,9 inch schermpje. Vanavond kon ze het filmpje weer op de TV bekijken.
Hysterische blijdschap omdat Bumba weer op fatsoenlijke grootte te zien was. :D

De vakantie was trouwens heerlijk. Twee weken non-stop met D. en ons meiske zijn, leker samen op stap en spelen, zingen, knuffelen, etc. Ze heeft heerlijk geslapen, goed gegeten (dankzij de kofferbak vol met pyjamapapjes :') ) en heeft er echt leren lopen. *O*
Ze loopt prima op blote voetjes, op leren slofjes die op maat gemaakt zijn én ze loopt prima op echte babyschoentjes, maatje 19, waarvan de linker opgevuld is met engels pluksel. (soort wattenspul.)

Alle mensen die we tegen kwamen werden begroet met een 'besjoer' en een zwaai. O+
Stokbrood kon ze de hele dag wel knagen. O+
Zwemmen in een zwembad is tof als je vader of moeder je aan je armen door het water slepen. Ze hield zelf d'r koppie boven water. O+
Een pierebadje is voor babies. :{w
Ze kan inmiddels heel goed 'nai! nai! naaaai!' krijsen. :') O+
'MIJ!' is ook aan de vocabulaire toegevoegd. :D
Madeliefjes zijn erg lekker. :')

Ik heb trouwens nog een raadwoordje!
Komtie: 'KaaKaaaaa!' *insert dwingend wijzend garnalenvingertje*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:53:37 #152
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101018187
Keshet O+
Waar is de "vind ik leuk" knop? O+

Lente, beterschap met je schouder :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101018248
Keshet, wat klinkt dat allemaal heerlijk O+ En echt super dat ze al loopt en ook nog op gewone schoentjes!
Waar zijn jullie geweest?
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:56:04 #154
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101018342
och arme Lente, shirtje aantrekken dan maar?? Lijkt me wel heel lastig hoor, Noortje verbrand niet zo heel snel gelukkig.

keshet, klinkt als een superleuke vakantie! En fijn dat het lopen zo goed gaat. Zag trouwens de madeliefjeseetfoto haha, culinaire dame. Noortje weet hier feilloos de weg naar de gratis plakjes worst/vlees te vinden hier in de supermarkt.
pi_101020182
Emma O+ O+ Wat ga je hard meis, vraag maar aan mama of ze véél vakantiespam van jou wil posten. Wat heerlijk dat je voetje je niet belemmert met lopen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 23:22:27 #156
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101022657
quote:
12s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:01 schreef DJMO het volgende:
geweldig voor die kleintjes, Jan is er ook wég van :Y (al zijn bob de bouwer en bumba hier ook om gek van te worden)

* DJMO weer wegsluipt, Geert hoort hier pas over een half jaar :+
Ahh mijn meissie kennende is ze hier helaas binnen 1 minuut op uitgekeken... (Ik vind het wel een stuk gezelliger ;) )
Het moet wild, snel en vol deuntjes zitten wil ze er aandacht aan schenken...
Babytv was ze ook heel snel op uitgekeken...

Wat hier trouwens ook echt een succes is zijn de bubble guppies... Nog grappig ook omdat daar een Oona in zit!

@ Keshet... Dat klinkt gezellig zeg!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 augustus 2011 @ 23:27:58 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101022936
Dat dacht ik bij Jan ook Reilan, maar wonderwel is hij idolaat van dat gekke gele ventje :?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101031603
Ssserpente, ik hoop dat ze er niet al te veel last van heeft, goed insmeren met iets aftersunnigs en dan komt het vast goed.

Keshet, klinkt als een prima vakantie en wat fijn dat ze zo goed loopt op allerlei schoeisel. Had je dat maar een jaar geleden geweten, had je vast wat zorgen bespaart.

Ik ben een beetje geschrokken dit weekend. Mijn ouders kwamen terug van vakantie en zagen Driekus in zwemluier buiten spelen. Ze vonden em zo dun geworden. Dus op de weegschaal gezet en ja hoor, maar 11,3. Dus hij is weer ruim een halve kilo kwijt tov een maand of 2 terug. Nou heb ik net even op de groeicurve gekeken, het lijkt nog mee te vallen, gewoon -1. Zijn lengte/gewicht is enger, die is van +1 naar onder de 0 lijn. Hij is wel ziek geweest (waterpokken & diarree) maar naar mijn idee niet ziek genoeg om dit te verklaren. En met de winter in aantocht en dus de luchtweginfecties op de loer, had ik em liever wat meer reserves gegeven.
Geen idee hoe ik het zou moeten opkrikken. Hij eet gewoon goed, boterhammen en groente/fruit beter dan avondeten. Het enige dat ik kan bedenken is om em 's avonds ook nog boterhammen te gaan geven ipv avondeten, maar ja, lijkt me niet de bedoeling. Of zou ik me nu gewoon te druk maken?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101031607
Toen ik net met Zoë haar broer naar de psz bracht en mevrouw daar languit op de vloer ging liggen huilen omdat ze niet mee naar huis wilde vroeg Juf M. of ik misschien op de woensdagochtend in het vervolg mee zou willen helpen en dan zou ik Zoë mee mogen nemen.
Eigen bedrijf dus tijd kan ik wel maken en verder gaat Zoë ook niet naar een kdv dus misschien is het wel heel goed voor haar, of is ze gewoon nog te jong? Dilemma!
pi_101031692
Mefke, klinkt precies als mijn oudste (de curves) mee naar de huisarts geweest en iedere keer krijg ik te horen dat ze hem liever zo ziet dan te zwaar. Ik had ook liever gehad dat hij wat reserves had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')