Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dus echt een nanoseconde "![]()
TMI!"
Idd, deze TT doet denken dat het hier vol zit met ongeschoren, vadsige wijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
Niet eens als tt : met geschoren poesjes! ?
De discussie in het vorige topic deed dat ook al vermoedenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
[..]
Idd, deze TT doet denken dat het hier vol zit met ongeschoren, vadsige wijven
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch steeds weer voor elkaar om aan het einde van het deel tot iets dubbelzinnigs te komen
Je bent trots he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch steeds weer voor elkaar om aan het einde van het deel tot iets dubbelzinnigs te komen
Volgens de bmi-dinges ben ik precies goed, maar de spiegel en de foto's zeggen wat andersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
De ergste vadsigheid is er hier wel van af, nog 2 kg en dan zit ik volgens de BMI-metert op m'n ideaalgewicht.
Ik mag tussen de 52 en 72 kg wegen....52 kilo, mijn hemel, volgens mij ben ik dat nog nooit geweest
Nou, technisch gezien ben je wel ooit 52 kilo geweest. Maar misschien bij een andere lengte?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
De ergste vadsigheid is er hier wel van af, nog 2 kg en dan zit ik volgens de BMI-metert op m'n ideaalgewicht.
Ik mag tussen de 52 en 72 kg wegen....52 kilo, mijn hemel, volgens mij ben ik dat nog nooit geweest
Raven crow black!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet idd toch echt maar es gaan sporten; ik kan wel 50 kilo gaan wegen, maar als alles wat er dan nog aan zit er slapjes bij hangt is ook weer nie watquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volgens de bmi-dinges ben ik precies goed, maar de spiegel en de foto's zeggen wat anders
Vast welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien ben je wel ooit 52 kilo geweest. Maar misschien bij een andere lengte?
Jaaaaaaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent trots he?![]()
En morruguh komt je Beebje weer thuis met een koffert vol Russen
Gaan we saampjes afvallen tot een BMI 20?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een 'gezond' BMI.
Nog nèt, echt op het randje
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Don't stop, never give up, tralalalalaaaa and reach the top![]()
Of zoiets
En terechtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Ik heb me prima vermaakt & gered, maar ik ben blij dat ze morgen weer thuiskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |