THAT'S IT! NO MORE BEER FOR YOU!!1quote:
ik ben zenuwachtig en bang voor wat er gaat komenquote:
Voor mij hoef je niet bang te zijn, GotC leeft tenslotte ook nogquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik ben zenuwachtig en bang voor wat er gaat komenmaar ook wel heel veel zin. Ben een beetje een mix van emoties.
Ja euhhh ik ga m'n tas even inpakken en de verf opruimen.
Ik ben echt Truus de Mier atmquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik ben zenuwachtig en bang voor wat er gaat komenmaar ook wel heel veel zin. Ben een beetje een mix van emoties.
Ja euhhh ik ga m'n tas even inpakken en de verf opruimen.
Ze is hyperquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
[..]
Je mag hem lenen!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef ninnerd het volgende:
Toch wel handig inpakken met die checklist erbijik heb zojuist besloten dat ik morgen voor mijn bloemetjesbroek ga, zo voel ik me één met de natuur bij het opzetten van de tent
Ok mag jij mijn biertje lenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Je mag hem lenen!
Tututututututututu!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Je mag hem lenen!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
he jongens, ik ben er ook dit weekend gezellig he
Bedankt he. Nu voel ik me oudquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik kan me dat dus maar half herinneren want het was net voor mijn tijd.
Gewoon, dat ik hyper benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik kan me dat dus maar half herinneren want het was net voor mijn tijd.
oh god datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik hyper ben
Vanaf 3:20 ofzo, en vanaf 4:00
Gewoon gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef AMDB het volgende:
Als ik een medeganger over kan halen kom ik misschien wel even zoeken naar de meet
Als ik een beetje aangeschoten ben, en ik de meeting toevallig zie staan, dan laat ik sowieso wel weten dat ik er benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef AMDB het volgende:
Als ik een medeganger over kan halen kom ik misschien wel even zoeken naar de meet
ik zal zo aan je denkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
JajaNja, we zien wel
Jij kan mij herkennen, ik jou niet.
Zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef AMDB het volgende:
Nadeel is dat het zo superdruk is om middernacht in de 24 uurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |