Had het tegen van houtenquote:
quote:
Wel na een triple postquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, Ch.J.E_van_Hulthem (what's in a name) heeft eindelijk zijn OP kunnen maken![]()
Oké wat jij wil schatjequote:
Die van beide versterker sets?quote:
Woohoo!quote:
Hey dan kom ik jullie dinsdag miss nog tegenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Woohoo!![]()
Moet ik dinsdag ook een gedeelte daarvan voor je vervoeren?
Nee, die SX niet, die gingen naar 100. Was leuk voor 50 euro, maar die kleine dingen heb ik verder al genoeg vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die van beide versterker sets?
Je hebt hem wel gewonnen want als iemand anders nog bood dan gaat de veiling nog 30 min door tot iemand stopt met bieen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die SX niet, die gingen naar 100. Was leuk voor 50 euro, maar die kleine dingen heb ik verder al genoeg van
Nee, de London City versterker partij en de BBE Effectprocessors. Volgens de site had ik het hoogste bod op het moment dat de veiling sloot... nu even op de mails wachten voor de zekerheid.
Jij ook dus, coolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hey dan kom ik jullie dinsdag miss nog tegen
Ja, dat denk ik wel. Even op de mail wachten... en dan morgen de baas even vragen. Het is tussen 15 en 16, dus hoef maar twee laatste uurtjes vrij, is meestal makkelijker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Woohoo!![]()
Moet ik dinsdag ook een gedeelte daarvan voor je vervoeren?
Ja? Oh, coolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt hem wel gewonnen want als iemand anders nog bood dan gaat de veiling nog 30 min door tot iemand stopt met bieen.
Yep, ons pap handelt ook vrij regelmatig met die veilingsites dus ik weet er alles vanquote:
Tof. Kan ik ook nog een beetje uitslapenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat denk ik wel. Even op de mail wachten... en dan morgen de baas even vragen. Het is tussen 15 en 16, dus hoef maar twee laatste uurtjes vrij, is meestal makkelijker.
Ja, de versterkers gingen ook rap omhoog! Van 180 naar 480 in de laatste 3 minutenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Yep, ons pap handelt ook vrij regelmatig met die veilingsites dus ik weet er alles van
Nog 22 uur op mijn gitaren, en fingers crossed dat er geen nerd handelaren ze op proberen te kopen.
Ja dat is echt ziek hoor, daarom moet je van te voren ook altijd goed kijken hoeveel ze in de winkel waard zijn enz. Want het gebeurt ook regelmatig dat je zo graag iets wil dat je uiteindelijk meer betaald als in de winkel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, de versterkers gingen ook rap omhoog! Van 180 naar 480 in de laatste 3 minuten
Was ik me van bewust, maar dit kan nog wel uitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja dat is echt ziek hoor, daarom moet je van te voren ook altijd goed kijken hoeveel ze in de winkel waard zijn enz. Want het gebeurt ook regelmatig dat je zo graag iets wil dat je uiteindelijk meer betaald als in de winkel.
Maar ik ben er bang voor, wss word ik echt vet hard geoutbid en eindigen ze rond de 200-250 ofso zonder veilingskosten
Snap ik wel, kut veilingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was ik me van bewust, maar dit kan nog wel uit
Was slechts 450 trouwens. In de biedhistorisch heb ik bij beide het hoogste bod... dus lijkt wel redelijk zeker nu
Toch nog niet gerust tot ik de mails heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |