Arbeiderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:42 schreef amenth het volgende:
[..]
haha ik werk in garage sukkel en met bijossele maak ik sowieso meer doekoe dan jij ooit ga doen met je skirre zonnebril
Sorry, ik ga niet met je vechten. Mijn moeder zegt dat je zwakzinnige mensen niet mag slaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:42 schreef amenth het volgende:
[..]
haha ik werk in garage sukkel en met bijossele maak ik sowieso meer doekoe dan jij ooit ga doen met je skirre zonnebril
Wordt verworpenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:45 schreef amenth het volgende:
volgens mij ben jij zwakzinnig in je ui verkalar jej e liefde aan iemand die geen eens turks is en dus ook geen meisje ws rukker ga eens vrinedin in echt zoeke
Kreeg je geen nederlands op het vmbo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:45 schreef amenth het volgende:
volgens mij ben jij zwakzinnig in je ui verkalar jej e liefde aan iemand die geen eens turks is en dus ook geen meisje ws rukker ga eens vrinedin in echt zoeke
Ben jij niet Romana? Weer een droom aan diggelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef coban het volgende:
Hey plastic! Je bent getrouwd met een man. Sorry dat je het van een ander moest horen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef coban het volgende:
Hey plastic! Je bent getrouwd met een man. Sorry dat je het van een ander moest horen.
Wil je graag dat ik romana ben?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben jij niet Romana? Weer een droom aan diggelen
Ik ook wel. Vooral die moves.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind haar behoorlijk aantrekkelijk
echt billelikker jijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Welkom terug bazige eindbaas
Zullen we haar hosselen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Check wanneer ze haar lokken naar achteren werpt als een echte dame
Haat niet, dat jij nou uit de laagste sociale klasse komt hebben wij niks mee te maken ah homoquote:
Wie heeft vrienden nodig als je ook FOK! hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef Dimens het volgende:
Zo meteen ben ik weer weg.
Ik heb vrienden.
Komt door amenthquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niveau gaat hiet de laatste topics hard achteruit.
Iedereen die niet autistisch is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie heeft vrienden nodig als je ook FOK! hebt
Ja, zo ongeveer toen jij erbij kwamquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niveau gaat hiet de laatste topics hard achteruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is niks autistisch aan FOK!kenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Iedereen die niet autistisch is?
Je hebt gelijk, ik bel meteen af.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie heeft vrienden nodig als je ook FOK! hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |