Zeer terechte klacht. Krijg jij ook die doodsaaie Aries lessen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op het ICT leer je echt niets, ik doe het nu anderhalf jaar en alles op ICT gebied heb ik mijzelf aangeleerd.
Oh en ze proberen mij HTML te leren wat ze in anderhalf jaar tijd niet is gelukt, een weekje op FOK! met Dalando en ik snap het.
In de toekomst misschien. Dan bestaan huisvrouwen niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kan door robots worden gedaan
Lessen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht. Krijg jij ook die doodsaaie Aries lessen ?
Sorry, ik bedoelde dat je die hoofdstukken moet doorlezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lessen?![]()
Op het mbo ICT?![]()
Nee die krijg je niet echt.
Jawel hoor, koken kan nooit door robots worden gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In de toekomst misschien. Dan bestaan huisvrouwen niet meer.
Zolang mijn eindproject maar goed is, ik zit eraan te denken om het forum op iOS devices uit te brengen als eindproject.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]. Mja het gaat om het papiertje he, als je zegt ik kan HTMLen en ditdat dan geloven ze je denk ik niet.
Krijg jij boeken daar op school?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde dat je die hoofdstukken moet doorlezen
Ik heb een boekover windows 7 en taalblokkenquote:
le foto van du fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb een boekover windows 7 en taalblokken
hi hiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
le foto van du foto[ afbeelding ]
ja foutje, homo.quote:
Een half jaar op het Grafisch lyceum in Rotterdam gezeten, dat was echt al een heel stuk beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat een puinhoop is het MBO eigenlijk
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef Plastic_zak het volgende:
En als je de leraren wat vraagt zeggen ze "zoek maar op op google"x 901
Ik blijf voor altijd huisvrouw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In de toekomst misschien. Dan bestaan huisvrouwen niet meer.
trouwen?quote:
Knap als je dat bereikt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zolang mijn eindproject maar goed is, ik zit eraan te denken om het forum op iOS devices uit te brengen als eindproject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |