Bij haar niet nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wat raar is dat. Het valt me bij jou helemaal niet op.
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Qwea het volgende:
ik moet nog yoghurt halen
Greys! Die danio zooi van je, is dat te vreten? Ook als tussendoortje?!
Ze vraagt of we apart kunnen betalen, omdat haar eten een euro goedkoper was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Vakaaaansie!![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn hoofd loopt om van alle dingen die ik nog moet doen/regelen.![]()
DM: je 'vriendin'!![]()
Mijn vrienden vraag ik zelden om een bijdrage in de benzine, behalve als je allebei naar verweggistan gaat want dan is samenrijden gezellig en goedkoper (en als we dat regelmatig doen rijden we om de beurt. Klah). En 75 cent door 3 delen... kom op zeg!
Zij is zeker ook zo iemand die in het restaurant het duurste van het duurste bestelt als ze weet dat de rekening gedeeld wordt maar het voorgerecht overslaat als er per persoon wordt afgerekend.![]()
Ik ben weer off, kittens uit logeren brengen.
nah ja... ik vind het echt lekker, maar misschien hek wel een smaak as een padvinder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je weet dat een kieskeurig zeikwijf ben he? Helemaal wat eten betreft
Gewoon bij de bouwmarkt vragen om latex die voor buiten geschikt isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:09 schreef Qwea het volgende:
Ik zei stuk, maar bedoelde stuc.
Oke, dan vertel je me nog steeds niet waar ik er mee overheen moet schilderen. Latex? En what about dat onderste niet gestucte stuk dan?
Boewhahahahaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Bij haar niet nee.
Ik durf niet eens op het strand te liggen, dan rollen ze me terug. Zeker te weten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ah.![]()
Serieus, m'n vetschort komt tot op m'n enkels, m'n onderkin tot aan m'n tetten.
quote:
Ik heb MM naar de winkel getrapt en hem opdracht gegeven de vanille mee te nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Je hebt ze in peer-pecan en aardbei-hazelnoot
Alleen best weinig, voor zoveel kcal...
MM wil het aansmeren, ook prima. Ik heb tegen hem gezegd dat ik dat allemaal pas volgend voorjaar meeneem, dan ben ik (hoop ik) beter ter been en moet toch de buitenkant van het huis ook geschilderd wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon bij de bouwmarkt vragen om latex die voor buiten geschikt is
Dat onderste stuk: óf je smeert het aan, zodat het gelijk is met de rest van het witte, of je doet het niet en schildert alsof er geen verschil is. De grap is dat je het door de donkere onderste rand wellicht nauwelijks zult zien en zo wel (mits netjes geschilderd) zou het mij niet storen; het is wel rustiek en heeft wat weg van de vakwerkhuisjes die in twee kleuren geschilderd zijn
Vanille?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb MM naar de winkel getrapt en hem opdracht gegeven de vanille mee te nemen
Is dat die met de nootjes??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanille?
Ik ken alleen peer en aardbei
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanille?
Ik ken alleen peer en aardbei
Die is wel lekkerquote:
Da's toch geen Doublesquote:
Jij had het over doubles, niet ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch geen Doubles
Het gaat er om dat er nootjes op/bij zitten
Die zijn zo lekker!
[ afbeelding ]
*aantekening maakt. Ontbijt, niet tussendoortje*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
En die 'doubles' zal wel minder slank zijn enzo, maar met een banaan er bij heb ik er genoeg aan als ontbijtDoor die nootjes, dat vult wat beter dan alleen yoghurt voor mijn gevoel.
Dan wel iets er bij nemen he!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
*aantekening maakt. Ontbijt, niet tussendoortje*
Sambal, ja, goed idee. Kom jij mijn dunne stront opruimen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wel iets er bij nemen he!
Bv een cracker met slankie smeerkaas sambal(Die sambal zit er al in!)
Lekker hartig.
Dan neem je toch smeerkaas komijn ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sambal, ja, goed idee. Kom jij mijn dunne stront opruimen?
Ik denk dat ik er watermeloen bij neem. Morgen maar ff boodschappen doen voor de "ik ga afvallen" tijd.
Ja die bedoel ik maar deze smaak heb ik nog niet op, morgen maar even kopen!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch geen Doubles
Het gaat er om dat er nootjes op/bij zitten
Die zijn zo lekker!
[ afbeelding ]
Komijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan neem je toch smeerkaas komijn ofzo?
Neemt MM dat ook mee? Want danio en meloen is zoet, wedden dat je daarna trek hebt in iets hartigs? En wat moet je dan?
Plakje fricandeau of rosbief zo uit het vuistje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komijnjezus wat is je smaak kut
Hartig, wat moet ik dan. Ehm.... *denkt*
Negeren!![]()
![]()
*aantekening maakt : Iets hartigs bij de boodschappen trappen morgen*
Omnomnom.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Plakje fricandeau of rosbief zo uit het vuistje!
Is ook een goeie! Of een plakje kipfilet op een cracker!
Ik trek je morgen bij het maken van mijn boodschappen lijstje nog wel ff aan je haren als ik het niet meer weetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, snij een kipfilet in een paar stukken, even grillen (hebbie een grillpan? heb je geen boter ofzo nodig) en dan de volgende dag lekker een stukje kip koud eten met een beetje sweet chili saus
Over het algemeen:
Witte/gele sauzen --> NEE!
Rode sauzen -->die mogen
In ketchup bv zit niks!
En een gekookt eitje is ook lekker als hartig trek ding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |