Bij liftdeuren is het wel eens onhandigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef dakraam het volgende:
TS, vindt je het nou nooit irritant dat je zulke grote ballen heb dat ze constant over de grond slepen?
Een toy noem je iemand die er niks van bakt en niks van graff snapt, jij weet dus totaal niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef stadsrat het volgende:
[..]
een toy noemen wij dat in vakjargon.
ik denk dat jij weinig begrijpt in het algemeen als je langs de snelweg gaat lopen en de blauwe niet ziet aankomen. zoals gezegd; je bent een toy.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Een toy noem je iemand die er niks van bakt en niks van graff snapt, jij weet dus totaal niet waar je het over hebt
Het was geen blauwe, het was een beveilegingspopetje die popo beldequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef stadsrat het volgende:
[..]
ik denk dat jij weinig begrijpt in het algemeen als je langs de snelweg gaat lopen en de blauwe niet ziet aankomen. zoals gezegd; je bent een toy.
Je kent mij en mn werk niet eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef stadsrat het volgende:
het feit blijft dat je een toy bent.
Da's een dure grap.quote:Op zondag 4 september 2011 01:56 schreef Oom_Agent het volgende:
Feitcode m R 461
- zich op een autosnelweg bevinden, anders dan met een motorvoertuig dat sneller mag en kan dan 60 km/h
240 euro
Bekend probleem inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 02:01 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja best wel, plus nog 6 euro administratiekosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |