quote:
Maar ehh low runnen lukt me wel he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Laatste post over me specs, van intel website:
Max TDP
73 W
Tuurlijk, maar denk dat het de moeite waard is om up te graden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Longcat. het volgende:
[..]
[..]
Maar ehh low runnen lukt me wel he?
Is die er niet dan? opvallend!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik de suggestie doen het topic breder te trekken (gamer PC hardware topic) en dan de toevoeging BF3 editie te gebruiken zodat we gewoon deze reeks voor standaard PC vragen en advies kunnen gebruiken?
Kan maar ik denk dat de meeste vragen over gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik de suggestie doen het topic breder te trekken (gamer PC hardware topic) en dan de toevoeging BF3 editie te gebruiken zodat we gewoon deze reeks voor standaard PC vragen en advies kunnen gebruiken?
Betaal jij is even voor mij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:14 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar denk dat het de moeite waard is om up te graden.
Nu wel, maar dan mag er vanuit elk topic naar dit topic naar hier verwezen worden ivm de pluriformiteit van het platform.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Kan maar ik denk dat de meeste vragen over gaan.
Ben daar niet zo bekend mee, dacht alleen dat dat geheugen opslag snelheid verbeterde + duurzamer + minder lawaai.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Betaal jij is even voor mij?, Maar als ik het met een SSD probeer en dan?
zei iemand skyrimquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nu wel, maar dan mag er vanuit elk topic naar dit topic naar hier verwezen worden ivm de pluriformiteit van het platform.
Hence dat het prima de BF3 editie kan heten, maar zullen vast ook lui meer willen weten over Rage en Skyrim bijvoorbeeld.
ik ben zwaar aan het twijfelen over een 2600K, performance is goed maar blijkbaar een verouderde socket ofzo die blijkbaar wordt ingehaald door de 1366?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef SeanFerdi het volgende:
ben zelf nog wat aan het twijfelen of ik voor een 570 of een 580 moet gaan, allebei zal een asus DCII worden ... ik hou ook de optie open een tweede te halen later volgend jaar.
nog erg aan het twijfelen of ik die ¤100,- extra (plus duurdere sli aankoop later) wil uitgeven voor misschien 10fps meer.
overige hardware die sowieso aangekocht wordt:
- i7 2600K
- Z68 V PRO
- Corsair XMS 8gb
- Logitech G930
tenzij er hele mooie dingen uitkomen in september.
die schijnt prijs/kwaliteit goed te zijn, maar max settings twijfel ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef kwaliteit. het volgende:
Nu mijn vraag: Ik zit te denken om een AMD 1100T te kopen, maar is dat aan te raden? (wil max settings draaien)
quote:Where AMD becomes viable in performance is in the below $200 price range where you can get a Phenom II 1100T with six core performance for an affordable $199
Om 3 maanden later je kaart voor de helft te zien staan.. Zonde van mijn geld...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef SeanFerdi het volgende:
ben zelf nog wat aan het twijfelen of ik voor een 570 of een 580 moet gaan, allebei zal een asus DCII worden ... ik hou ook de optie open een tweede te halen later volgend jaar.
nog erg aan het twijfelen of ik die ¤100,- extra (plus duurdere sli aankoop later) wil uitgeven voor misschien 10fps meer.
overige hardware die sowieso aangekocht wordt:
- i7 2600K
- Z68 V PRO
- Corsair XMS 8gb
- Logitech G930
tenzij er hele mooie dingen uitkomen in september.
komt nieuwe socket aan die de 1366 opvolgt de 20xx socket ... de 1155 (van de 2600k) is net een niveau lager dan 1366. (i.p.v. 'performance' is het 'enthusiast' niveau)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Mday het volgende:
[..]
ik ben zwaar aan het twijfelen over een 2600K, performance is goed maar blijkbaar een verouderde socket ofzo die blijkbaar wordt ingehaald door de 1366?
SSD is geheugen, heeft niks met graphics te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Longcat. het volgende:
Maar als ik me computer nou is pimp met een SSD, Denk je dan dat ik normal of hoger kan runnen?
Kut je hebt gelijk ik faalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
SSD is geheugen, heeft niks met graphics te maken.
ach, tegen de tijd dat de bulldozer en 20xx range komt hoef ik toch niet te upgraden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
komt nieuwe socket aan die de 1366 opvolgt de 20xx socket ... de 1155 (van de 2600k) is net een niveau lager dan 1366. (i.p.v. 'performance' is het 'enthusiast' niveau)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |