Je bent er heilig van overtuigd dat er over 2 maand allemaal nieuwe hardware is he? Ik moet toegeven dat je beter kan wachten idd. Maar ik vind het een beetje irritant worden dat je dat overal moet zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dito. Zul je zien dat straks de prijzen weer gaan stijgen door BF3
Verder maar even op de centen zitten...
ditto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
-GEEN Acer. Sorry, maar daar zou ik echt nooit aan beginnen, al kreeg ik geld toe.
Je hebt ook monitoren met Coax ingangquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik twijfel of ik voor een monitor ga of een televisie,
Het gaat over:
http://www.monitorstore.n(...)bmii-27-monitor.html
of de http://www.kieskeurig.nl/(...)zen/bezorgen/897057/
Wat zou beter beeld geven?
edit: Over deze dacht ik ook na:
http://tweakers.net/pricewatch/253713/dell-ultrasharp-u2711.html
Oh, ik heb geen onderbouwing gedaan: beeldscherm van mijn pa deed het aardig maar begon al snel kuren te vertonen zoals de helft van de kleuren kwijt, rommel met dingen als knoppen.quote:
zelfde verhaal, gewoon poppenspulquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen onderbouwing gedaan: beeldscherm van mijn pa deed het aardig maar begon al snel kuren te vertonen zoals de helft van de kleuren kwijt, rommel met dingen als knoppen.
Tevens een laptop van mijn vriendin die al 2x terug is geweest voor het toetsenbord, en die springt er nog steeds gewoon uit bij regulier gebruik.
jep, goede dingetjes, syncmasters. niet je van het maar it gets the job done nicely.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:49 schreef kwaliteit. het volgende:
Dus ik moet voor die Dell gaan.
Iemand trouwens ervaringen met Samsung Syncmasters?
Waarschijnlijk wel. Maar ga vooral rondshoppen en kijken wat de verschillen zijn. Ik vind Samsung vreselijk dood beeld hebben, maar wel geweldig qua bewegende beelden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:49 schreef kwaliteit. het volgende:
Dus ik zou het beste voor die Dell gaan.
Nee, weet ik, maar kwam over als sarcasme, als in: je gaat geen PC aansluiten op een TV. (en IMO doe je dat idd alleen als je iets verder weg zit dan 50-70CM.)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ja, monitoren hebben andere filters ingebouwd dan tv's, monitoren zijn dan ook voor dichtbij.
Zit ik ook, ong. 1.5 - 2 meter. Daarom ga ik ook voor minimaal 27 inch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar kwam over als sarcasme, als in: je gaat geen PC aansluiten op een TV. (en IMO doe je dat idd alleen als je iets verder weg zit dan 50-70CM.)
Flink bureauquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Zit ik ook, ong. 1.5 - 2 meter. Daarom ga ik ook voor minimaal 27 inch.
Of ik ga met mijn stoel iets naar achter.quote:
Fuck, ik heb daar helemaal niet over nagedacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Met zo'n tell sell tafeltje voor je muis en tobo!
Wauw, gewoon WAUWquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik kan natuurlijk ook zo'n ding op mijn bureau zetten.
Nee, het kan alleen maar dalen totdat het gratis is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:50 schreef rumiii het volgende:
Kan de prijs RAM geheugen zomaar stijgen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het kan alleen maar dalen totdat het gratis is.
Ja, een jaar geleden stegen de prijzen omdat ze eerst te veel produceerden, waardoor de fabrikanten te weinig winst of zelfs verlies maakten, toen zijn ze minder gaan produceren en toen schoot de prijs weer omhoogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:50 schreef rumiii het volgende:
Kan de prijs RAM geheugen zomaar stijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |