heb alleen stock gekoeld, want door de grote van zo'n bulkkaarten is het aanbrengen van een aparte airkoeler vrijwel onmogelijk (doordat ze zo dicht op elkaar zitten meestal), en heel moeizaam met vloeistof. kijk vooral naar je kast en je airlfow in dat opzicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Captainp00face het volgende:
Mensen ervaring met het coolen van SLI?
ik ga denk ik ook voor een i5 vanwege het minimale verschil met de 2600k als het om gameperformance gaat. de 6870 kun je beter upgraden dan heb je daar in ieder geval geen last van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:07 schreef steekhond het volgende:
Hoe denken jullie dat mijn systeem BF3 gaat draaien?
i5 2500k
8 GB ddr3
XFX HD 6870
op 1920x1080 e-ips scherm
Als ik Bad company 2 speel, gaat het prima. Meestal hoge framerate (80+), alleen in sommige situaties (in een tank meestal) dat hij zakt naar 50 ofzo. Met AA op 1x loopt hij echt prima en eerlijk waar zie ik amper verschil op deze resolutie met 8x.
De 6870 is een mid-range kaart, gaat hij BF3 trekken met alles op hoog, behalve AA? Is de FrostBite engine 2.0 niet beter geoptimaliseerd voor de PC? Met andere woorden, biedt dit een compensatie voor de zwaardere effecten / graphics?
doe ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:09 schreef kwaliteit. het volgende:
Thanks, wou eerst 200 spendeeren aan mb, maar denk dat ik dat beter in video kaart kan zetten.
Nigger WHUT?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:09 schreef kwaliteit. het volgende:
Thanks, wou eerst 200 spendeeren aan mb
Zo fout is het toch niet om te investeren in een goed moederbord?quote:
15 x usb 3.0 en 4 x PCI-e?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar wat is HET grote verschil tussen een mobo van 109 euro en een van 200?
oh? *gaat kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef Auti het volgende:
Ik neig naar dit bordje
http://www.asus.nl/Mother(...)55/Maximus_IV_GENEZ/
SupremeFX X-Fi 2 onboard.
Prijs +- 150 euro.
Beter dan de V Pro, imho. Het is wel micro ATX, maar daar heb je als het goed is geen last van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |