abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100953947
3.0 kaarten zijn er nu nog niet, maar zijn wel onderweg.
Kijk, ik wil zelf ook niet elk jaar upgraden e.d., dat is ook niet te doen. Ik ben het ook eens dat je 2-3 jaar met een systeem moet kunnen doen. Mijn huidige is ook ruim 3 jaar oud.
Het is voor mij dan ook de tijd om, en niet alleen voor BF3, een nieuwe in elkaar te schroeven.

Bij mij groeit het geld ook niet op mijn rug of aan een boom in de achtertuin dus ik wil het goed aan pakken. Heb in het verleden wel eens een miskoopje gedaan of te snel beslist dus nu doe ik erg veel research, ik heb de afgelopen 2 dgn bijna niets anders gedaan dan lezen, lezen en lezen.. en youtube reviews bekeken.

En hier ben ik nu dus op uit gekomen. De Z68 Generation 3 borden zijn goed voorbereid op wat er komen gaat. Ivy komt uit in maart/april. De nieuwe kaarten zijn rond die tijd ook uit, al zal er later in 2012 natuurlijk nog wel zwaardere high end kaarten komen.
Al dit nieuwe spul gaat passen op de Z68 Generation 3 borden en prima werken. Een 3.0 videokaart op een Z68 die niet 3.0 ready is gaat niet op volle snelheid werken en dat is natuurlijk zonde.

Er blijft 1 puntje over waar ik ook bij stil gestaan heb.. en dat zijn de nieuwe chipsets die uit gaan komen. De X71 en Z7? .. maar wanneer gaan die komen, hoe duur zijn die en wat voor extra voordelen gaan die bieden ten opzichte van een Z68 Gen.3? Het enige wat ik weet is dat ze Quad Channel geheugen gaan ondersteunen. Wil ik daar op gaan wachten, nee.. kan je wel aan de gang blijven.

Ik heb een beetje moeite om het allemaal goed te omschrijven maar ik hoop dat ik een beetje duidelijk over kom :D
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')