quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Waaghals het volgende:
Hitler was ook bang voor de gevolgen van zijn daden en heeft er toen een eind aangemaakt.
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Waaghals het volgende:
Hitler was ook bang voor de gevolgen van zijn daden en heeft er toen een eind aangemaakt.
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Waaghals het volgende:
Zo bont heb ik het niet gemaakt, we praten een beetje over 10-20km te hard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Waaghals het volgende:
Collega van me had pas een nieuwe auto. Is toen ook lekker gaan scheuren meteen de eerste dag.
Natuurlijk gesnapt en nu rijbewijs kwijt
Ik vind "maak jezelf van kant" toch behoorlijk suggestiefquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik mag hopen dat je veel boetes krijgt.
waar staat dat dan ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind "maak jezelf van kant" toch behoorlijk suggestief
[..]
Ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Halfquote:
Hoop dat het er bij 1tje blijft..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Waaghals het volgende:
10 km is 54 euro geloof ik
20 km weet ik niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef Jac0bus het volgende:
Je moet wel weten waar je te hard kan rijden natuurlijk. Ik word ook wel eens geflitst maar dan zorg ik er wel voor dat ik van voren word geflitstIk heb op de motor nog nooit een boete gehad. Auto trouwens ook niet.
In mijn hele schakelbrommer carriere ( en verder leven) 1 boete gescoord. Zal nog wel wat goed te maken hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef Jac0bus het volgende:
Je moet wel weten waar je te hard kan rijden natuurlijk. Ik word ook wel eens geflitst maar dan zorg ik er wel voor dat ik van voren word geflitstIk heb op de motor nog nooit een boete gehad. Auto trouwens ook niet.
Goh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U kent mij waarschijnlijk van de romans..
Ik woon vlak bij een weg met 3 flitspalen in 500m die er al staan sinds ik klein was dus om er langs te rijden op de motor en van voren geflitst worden met je middelvinger op is een heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Half
[..]
Hoop dat het er bij 1tje blijft..
[..]
In mijn hele schakelbrommer carriere ( en verder leven) 1 boete gescoord. Zal nog wel wat goed te maken hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |