Heerlijkquote:
Gok eens?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Greys, gaan jullie nog weg?
Ohquote:
Ingevet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Het is al opgelost, ik heb GOMplayer gedingest en nu kijk ik het daarmee en kraakt er iets!![]()
quote:Hatsekideeeeeee wat een handywoman!
So much for dirty bits![]()
Maar ik hou nog wel van jullie hoor, kabelinvetterts!
Niets?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Het is al opgelost, ik heb GOMplayer gedingest en nu kijk ik het daarmee en kraakt er iets!![]()
Hatsekideeeeeee wat een handywoman!
Boek volgend jaar weer een extra ben en dan ben ik your gal!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Ga je mee naar Corfu? Er is nog een bed over
We schrijven over een jaar of 2 wel eens naar Hart van Nederland om een verrassings-weekje weg te roggelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu trouwens sowieso niet met vakantie, moet er niet aan denken dat Bink omvalt net als ik er een weekje niet ben
En zelfs als Bink pas 6 was, dan nog is vakantie bij ons een beetje een issue, het komt er gewoon nooit van
Kan ik me voorstellen idd, dan zou ik ook zeker niet gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu trouwens sowieso niet met vakantie, moet er niet aan denken dat Bink omvalt net als ik er een weekje niet ben
En zelfs als Bink pas 6 was, dan nog is vakantie bij ons een beetje een issue, het komt er gewoon nooit van
Owja, nietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niets?
Nog nooit van gehoord trouwens, maar als het werkt
Gewoon lekker met zussie gaan, of gewoon boeken en dwingen. Je verdient hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Boek volgend jaar weer een extra ben en dan ben ik your gal!![]()
Wie is iedereen en hoeveel is iedereen?quote:
Hoeveel blikjes heb je al op? iets, ben...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
anders vlcquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Hatsekideeeeeee wat een handywoman!
Volgens mij gaan we volgend jaar niet....zegt meneer I.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah mjah mjah, dat dacht ik ook. Maar Biet wordt wel steeds brutaler, als in: Bietje merkt dat Bink wel snauwt tegen haar maar haar eigenlijk niet aan kan. Dus ik moet soms wel ingrijpen als Biet teveel wil spelen en Bink heeft er gewoon echt geen zin inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen idd, dan zou ik ook zeker niet gaan.
Hoe gaat het eiks met Bink? Heb het idee dat ze helemaal opleeft sinds Tha Biet er is
Bed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoeveel blikjes heb je al op? iets, ben...
Komt dus stiekem wel heel goed uit dat je nu wat minder werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah mjah mjah, dat dacht ik ook. Maar Biet wordt wel steeds brutaler, als in: Bietje merkt dat Bink wel snauwt tegen haar maar haar eigenlijk niet aan kan. Dus ik moet soms wel ingrijpen als Biet teveel wil spelen en Bink heeft er gewoon echt geen zin in
Maar als La Bink slaapt en er ligt een kluif naast haar op de grond durft Bietje die niet te pakkenDus enig overwicht heeft ze nog wel gelukkig.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Bed.
BEDDDDDDDDDD!
Ik weet iet, ik ben een beetje van slag
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt dus stiekem wel heel goed uit dat je nu wat minder werkt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Bed.
BEDDDDDDDDDD!
Ik weet iet, ik ben een beetje van slag
Bink zal ook heus wel etterig geweest zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is wel een dagtaak haast
Wat was Bink dan braaf als pup!
Dit hotelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Aw, Dikke. Was ie geschrokken?
@Takkedinges, waar ga je heen op Madeira? Funchal? YUPEn ben je er al eens eerder geweest? NOPE
Ziet er super uitquote:
Ziet er super uit! Wanneer ga je?quote:
Oh, inside informationquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziet er super uit! Wanneer ga je?
En als je tips wilt over Madeira hoor ik het tegen die tijd wel, ben er al een paar keer geweest en helemaal aan verslingerd!Oh en boek een huurautootje!
Met een autootje naar de forellenkwekerij rijden enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oh, inside information![]()
Ja, huurootootje moeten we nog roggelen, maar dat hadden we al bedacht
Denk ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat de witte waarschijnlijk onderdak heeft, EliesZeker als ie wat mankementen vertoont. En ook nog bij een vriendin, dat is helemaal leuk
Met de rode dame komt het vast goed
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Takaiki het volgende:
Waarom wil je zo graag weten wanneer we weg zijn?![]()
We zijn niet rijk hoor![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Takaiki het volgende:
Waarom wil je zo graag weten wanneer we weg zijn?![]()
We zijn niet rijk hoor![]()
Omdat hij niet normaal van die bank af kan, blijkbaarquote:
Volgens mij niet, hij loopt nogquote:
Geen idee, MM ging snel naar benee en toen lag hij op zijn kleedquote:
Denk hetquote:
Op dat er nog geen gidsen uitzijn voor September volgend jaar en op dat ik het mezelf nooit ga vergeven als ik in Turkije zit en er gebeurd iets met BoeBoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |