In dit geval wel jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een zucht zegt meer dan 1000 woorden?
Overmorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt morgen je Beebje alweer thuis trouwens?
You dirrrrty bitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Overmorgen
En het wordt tijd! Ik ben niet ongelukkig en ik red me prima, maar het wordt gewoon tijd! Een vriendin van ons haalt ze donderdagmiddag van Schiphol en ik ga thuis vast bloot in bed liggen
De ene mini is nu naar een Russisch meisje en ze gaan vanavond samen stappen (als ze elkaar weten te vinden) en de andere mini mocht met moeders mee de stad in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, en de mini's niet te vergeten, als ze tenminste niet weer opgepakt zijn
Nix dirty; ontvangstkommieteejquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
You dirrrrty bit![]()
Goed teken dat je elkaar mist
Wacht maar ff met dat bloot in bed gaan liggen, straks springt er zo'n Rus in je bedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De ene mini is nu naar een Russisch meisje en ze gaan vanavond samen stappen (als ze elkaar weten te vinden) en de andere mini mocht met moeders mee de stad in.
Ben benieuwd hoeveel ze er mee terug neemt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehehe, ik moest net iets hebben van de zolder, op zich een dappere onderneming dacht ik zo....
Meneer I. : "als je de trap op komt ligt ie links in 1 van die dozen".
Dus ik alle dozen uitgekamt, niets....
Maar ADD'er als ik ben zie aan de andere kant de reiskofferts staan en bedenk me dat ik die dan net zo goed mee naar beneden kan nemen. Het andere was ik alweer vergeten.
Totdat ik er over struikelde.
En toen bedacht ik me ineens dat ik de hele tijd aan de rechterkant van de trap heb lopen zoeken
Ieks, rilquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Wacht maar ff met dat bloot in bed gaan liggen, straks springt er zo'n Rus in je bed
"Zeg schat? Anders blijven jullie nog een weekie, of maandje"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix dirty; ontvangstkommieteej
Ja, inderdaad een goed teken. Zou het niet erg zijn als je tijdens zo'n vakantie ineens denkt dat ze ook best weg kan blijven
Euroknallerrrrrquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ik krijg net een bod van 15 euro op een kookboek waarvan ik dacht dat het max 5 euro op zou leveren
Over Dirrrrty bit??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
Over dirrrrty bit gesproken, is Ll er nog?
Ik heb een technisch vraagje
Over welk soort Dirrrrrrrrrrty Bit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
Nee dát dan weer nietquote:
Ohquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dát dan weer niet
Over waarom mijn download kraaktTerwijl er overal in de commentaren staat dat het zulk geweldig geluid is, WTF
Ja, en dan ben ik altijd bang dat er dan over een week in de krant staat "kostbaar antiek kookboek twv 10.000 euro voor 15 euro op MP"quote:
Nee-eeeeeeeeeeeeeeeeeee, bij dirrrrrrrrty bit moet ik aan Ll denken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over welk soort Dirrrrrrrrrrty Bit?
Hij wist wat de nerd-betekenis wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeeeeeeeeeeeeeeeeee, bij dirrrrrrrrty bit moet ik aan Ll denken.
Zo gek is dat toch nietHij wist toch niet wat het was?
Ik zou het vreselijk vinden als ik dat zelfs maar een héél klein beetje dachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
"Zeg schat? Anders blijven jullie nog een weekie, of maandje"
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
TECHNISCHquote:
Een van de twee wel; die gaat naar een vriendin. Hoogstwaarschijnlijk gaat de witte naar haar. Die heeft een oogafwijking en is aan één oor doof, dus die kan maar beter onder de pannen zijn. De rode (een meid, jawel) zal makkelijker een ander baasje vinden, denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Oognip het volgende:
Wat een grote dames al, EliesHebben ze al een baasje?
Ja hoiquote:
Net zeg je nog dat ze niet doof isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een van de twee wel; die gaat naar een vriendin. Hoogstwaarschijnlijk gaat de witte naar haar. Die heeft een oogafwijking en is aan één oor doof, dus die kan maar beter onder de pannen zijn. De rode (een meid, jawel) zal makkelijker een ander baasje vinden, denk ik
AAN ÉÉN OO-OOORquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
Net zeg je nog dat ze niet doof is
Heb je de rubbers van je internetkabel onlangs nog ingevet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi
Enig idee hoe het kan dat als ik een film downloadkijk waarbij iedereen schrijft A10/V10 dat ie dan bij mij kraakt?beeld is wel goed.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je de rubbers van je internetkabel onlangs nog ingevet?
Boewhahahahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je de rubbers van je internetkabel onlangs nog ingevet?
Heb je iets van vet in huis? Vaseline of zo doet het primaquote:
Wel juist; is kei-leukquote:
Is dat iets Russisch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Download CCCP eens (gewoon alle default settings kiezen bij de config);
http://www.cccp-project.net/
En open het dan eens in MediaPlayer Classic
Precies ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel juist; is kei-leukWeet je wel hoe groot Greys in het echt is? En hoe eng het is om haar in het echt te jennen? Juist! Dus dat moet vanachter het TB, want anders ben ik een beetje bang
Ik heb al minstens twee keer de eer gehad om haar te ontmoeten en ik was heul niet bangquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel juist; is kei-leukWeet je wel hoe groot Greys in het echt is? En hoe eng het is om haar in het echt te jennen? Juist! Dus dat moet vanachter het TB, want anders ben ik een beetje bang
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Enig idee hoe het kan dat als ik een film downloadkijk waarbij iedereen schrijft A10/V10 dat ie dan bij mij kraakt?beeld is wel goed.
Whahahahaaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik altijd bang dat er dan over een week in de krant staat "kostbaar antiek kookboek twv 10.000 euro voor 15 euro op MP"![]()
Ow sekers; ze is haske liev. Maar ik ben klein en erg gehecht aan mijn voortandenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb al minstens twee keer de eer gehad om haar te ontmoeten en ik was heul niet bang![]()
Greys is liev
Waar gaat ie naar toe?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ej Q, we hebben vakaaansieee geboekt
Ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Maar ik hou nog wel van jullie hoor, kabelinvetterts!
Ik ook, die hebben 1000 euro gekostquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow sekers; ze is haske liev. Maar ik ben klein en erg gehecht aan mijn voortanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |