Als je goed had opgelet had je mijn druipers ook gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel fout beeld van jou in bed met druipers "aan je bed" zoals de nachtzuster/visite aan je bed komt
Ik, brenger van de lampionnetjes ben überlief.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
ElisaB, vind je mij ook wel lief?
Ondanks dat ik je sensor verkeerd hing?
Kennelijk had je ze een nachtje uit logeren gestuurd toen wij er warenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet had je mijn druipers ook gezien.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik, brenger van de lampionnetjes ben überlief.
Egwelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
ElisaB, vind je mij ook wel lief?
Ondanks dat ik je sensor verkeerd hing?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk had je ze een nachtje uit logeren gestuurd toen wij er waren
Niet janken om mijn woordkeuze en zinsbouw.quote:[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
Ze snappen eindelijk de krabpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek he, als ze doof isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
Frits was even bij de meisjes op bezoek. Eerst vond ie ze wel geinig. Tot de witte om z'n nek sprong en niet onder de indruk was van het blazen dat ie deed (zelfs niet een heel klein beetje). Toen ging ie bij de deur zitten doen alsof hij er niet was
[ afbeelding ]
Ik vind van welquote:
Ja, ze gaan er nu echt ook beter uitzienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Boh Elies! Wat zien ze er goed uit!![]()
En stoere Frits.Ook al zo'n mooiert.
Goed bezig vrouwke, goed bezigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehehe, ik moest net iets hebben van de zolder, op zich een dappere onderneming dacht ik zo....
Meneer I. : "als je de trap op komt ligt ie links in 1 van die dozen".
Dus ik alle dozen uitgekamt, niets....
Maar ADD'er als ik ben zie aan de andere kant de reiskofferts staan en bedenk me dat ik die dan net zo goed mee naar beneden kan nemen. Het andere was ik alweer vergeten.
Totdat ik er over struikelde.
En toen bedacht ik me ineens dat ik de hele tijd aan de rechterkant van de trap heb lopen zoeken
Meneer I. zuchtte alleen maar heeeeeel diepquote:
Een zucht zegt meer dan 1000 woorden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. zuchtte alleen maar heeeeeel diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |