Het was een stick, dus dat was het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het heel erg pure chocolade was is het geen probleem geloof ik
Leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:24 schreef Qwea het volgende:
Ik ga morgen met Greys meedoen. En bijhouden hoeveel ende wat ik eet
Er was ooit zo'n site, toen zat ik in LIF in slank... waar je een account moest aanmaken en dan moest invoeren wat je at en dan ging het de kcal optellen... alleen ik weet niet meer welke dat isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Wil je ook tellen hoeveel kcal dat zijn enzo?
Of wacht, om het nou niet te moeilijk te maken... als jij nou braaf bij houdt wat je eet en drinkt elke dag en dat hier post, dan tel ik wel voor je hoeveel kcal dat zijn enzoDan motiveren we elkaar
www.valtaf.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was ooit zo'n site, toen zat ik in LIF in slank... waar je een account moest aanmaken en dan moest invoeren wat je at en dan ging het de kcal optellen... alleen ik weet niet meer welke dat is
Mijne zag er ooit anders uitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
www.valtaf.nl
Gebruik ik nu ook dus!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me bijna schuldig dat ik chipito's eet.
Bijna.
Wanneer gaan wij saunaën? Moeten we ook snel plannen he?quote:
Ik een maaltijdshake van 210 calorietjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga straks ijs eten en frietjes eten
Je houdt het alleen vol als je niet ALLE slechte dingen uit je voedingspatroon bantquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
Ik ga vanaaf nog quiche eten en dan is alle vettige troep shit op, en is het morgen klaar.
Dat snap ik, maar het schiet ook niet op als ik als lunch en tussendoortje een zak chips loop te vretenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je houdt het alleen vol als je niet ALLE slechte dingen uit je voedingspatroon bant
Wat Gb al zei. Ik heb gister tussendoor een negerzoen opEn ondanks dat maar 1480 kcal gister!
Ik heb een pak Optimel chocolademelk 0% vet gekocht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het schiet ook niet op als ik als lunch en tussendoortje een zak chips loop te vreten. Sowieso moet mijn hele voedingspatroon om. Er zitten amper groentes in
Het zal echt een drama worden de eerste dagen om van die suikers af te kickenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een pak Optimel chocolademelk 0% vet gekocht.
Die heb je ook in kokossmaak. Dus als je dan een zoete bek wilt halen, neem je daar een glas van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |