lkkr kotse togquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb het er maar niet bij gezet.
Weet je zeker niet dat je in Gelderland bent? Aangezien wij amper koeienboerderijen hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:21 schreef Etsu het volgende:
Jeetje het stinkt hier weer naar koeienstront.
Brabant
Ja. We rijden nu op A15.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je zeker niet dat je in Gelderland bent? Aangezien wij amper koeienboerderijen hebben.
De A15 ligt niet eens in Brabant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:26 schreef Etsu het volgende:
We zijn nu 54 min verder van nijmegen, dus denk dat we in Brabant zijn
Nog steeds goedquote:
Lijkt me sterk dat ik nog in Gelderland benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De A15 ligt niet eens in Brabant.
Ja jij denkt verkeerd.
Zuid-Holland kan ook, maar in Brabant kom je niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ik nog in Gelderland ben
Waarom dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef Etsu het volgende:
Dastannetje, ik moest naar het radboudboh kutdag
Ja maarja toen welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef Dastan het volgende:
Met andere woorden je bent vlak bij Rotterdam.
En niet inGelderland
waarom nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Etsu het volgende:
Dastan ik moet jou wat grappigs vertellen maar dat kan nu niet![]()
13 topics, zelden zo'n goede sc gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef themole het volgende:
Mijn SOG SC wat doe je.Is overgenomen door een stelletje sjaars.
start een nieuwe dan. dit is toch geen sog meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef themole het volgende:
Mijn SOG SC wat doe je.Is overgenomen door een stelletje sjaars.
Doe maar lekker gek!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
Over schoenen gesproken.. Ik heb pas een nieuw paar aangeschaft.
ik twee parenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
Over schoenen gesproken.. Ik heb pas een nieuw paar aangeschaft.
Nee hoor. Waarom niet de kans pakken om The Avett Brothers (die waren het meen ik me te herinneren) in het echt te zien, maar in plaats daarvan een zoveelste paar schoenen te kopen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom? Alsof dat zo boeiend is. Ik weet nu al dat jullie negatief gaan reageren.
Misschien wel zelfkennis dit dat.quote:
schoenen zijn kkgeilquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom niet de kans pakken om The Avett Brothers (die waren het meen ik me te herinneren) in het echt te zien, maar in plaats daarvan een zoveelste paar schoenen te kopen?
Ik heb niet eens veel schoenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom niet de kans pakken om The Avett Brothers (die waren het meen ik me te herinneren) in het echt te zien, maar in plaats daarvan een zoveelste paar schoenen te kopen?
Dat wist je toen nog niet, dus die vlieger gaat niet op. Hoeveel was je aan de schoenen kwijt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niet eens veel schoenen.Ik hoefde de schoenen niet helemaal zelf te betalen, daarom. Plus, ik kan waarschijnlijk niet eens naar het concert toe.
Dat wist ik wel hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat wist je toen nog niet, dus die vlieger gaat niet op. Hoeveel was je aan de schoenen kwijt?
Waarom gaf je dan eerst als reden dat het te veel geld kostte, als je er toch al niet heen kon?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor.Ik weet niet meer hoeveel ik heb betaald, maar de schoenen waren ¤35.
Dat zijn geen muilezels maar huilezelsquote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat zijn geen muilezels maar huilezels
Dat was voordat ik erachter kwam dat ik niet kon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom gaf je dan eerst als reden dat het te veel geld kostte, als je er toch al niet heen kon?
GMOMOGNAHE*OHYO*HAOHOAHOHIPOH#O@quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat zijn geen muilezels maar huilezels
Dat schreef ik dus al:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was voordat ik erachter kwam dat ik niet kon.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat wist je toen nog niet, dus die vlieger gaat niet op. Hoeveel was je aan de schoenen kwijt?
't is watquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
De schoenen heb ik gekocht nadat ik erachter kwam.
Toen had je het geld wel ineens?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
De schoenen heb ik gekocht nadat ik erachter kwam.
ZE KAN ER NIE MEE OMGAANNNquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
Jezus, waarom voel je steeds aangevallen
Nogmaals, ik heb de schoenen voor een deel zelf betaald. O, dat geld had ik trouwens gespaard voor op vakantie. Ik heb de schoenen op vakantie gekocht.quote:
Goede keus!quote:
denk aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Godver de godver waarom heb ik ook alweer een account aangemaakt als het 6 jaar duurt om een mailtje te sturen?
Maak eens een filmpje als je aan het bieden bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hallo dan kan je amper bieden
Moet ik eerst een activatiemail krijgen anders lukt het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maak eens een filmpje als je aan het bieden bent
Staat hij niet bij je ongewenste berichten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet ik eerst een activatiemail krijgen anders lukt het niet
Nee, dat geeft gmail sowieso aan met een (1)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Staat hij niet bij je ongewenste berichten?
Hoi schatjuh patatjuh!quote:
Vakanties denk !quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Jordy, waarom ga je nou niet heeen?:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon doen, anders ga je metquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark reageert niet. Als ie niet opschiet, boek ik gewoon.
Zo'n geil hotel vindt iedereen goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark reageert niet. Als ie niet opschiet, boek ik gewoon.
HOE KAN EEN HOTEL NOU GEIL ZIJN NOU NOU NOUquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo'n geil hotel vindt iedereen goed.
Met leuk vrouwelijk gezelschap is het al gauw geil.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOE KAN EEN HOTEL NOU GEIL ZIJN NOU NOU NOU
hoezo vrouwelijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Met leuk vrouwelijk gezelschap is het al gauw geil.
Ik bekeek het van uit mijn puntquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo vrouwelijk?sommige mensen vinden dat niet geil
IK BEN LEUK VROUWELIJK GEZELSCHAPquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo vrouwelijk?sommige mensen vinden dat niet geil
ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
IK BEN LEUK VROUWELIJK GEZELSCHAP
Het is niet geheel onmogelijk als je gewoon op de snelweg rijdt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
En jij denkt dat dat werkt tijdens autorijden.
Ik denk dat beffen moeilijker gaat. Dan moet ik helemaal onderuit gaan liggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het is niet geheel onmogelijk als je gewoon op de snelweg rijdt.
Ja oke maar andersom moet toch wel lukken. Tenminste als hij een gemiddelde puddingbuks maat heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat beffen moeilijker gaat. Dan moet ik helemaal onderuit gaan liggen.
21 cm schoon aan de haak jwtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja oke maar andersom moet toch wel lukken. Tenminste als hij een gemiddelde puddingbuks maat heeft.
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Is er nog een exa/sog/ses meet geweest?
Radboud Nijmegen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zit wel op intro, maar in de buurt van Devevnter was je?
wat ging je doen?
En toen herkende ik hem eerst nietquote:
oke mooi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En toen herkende ik hem eerst nietMaar toen wel, en toen even gepraat, en toen moest zijn groepje kroegentocht doen, maar we spreken nog een keer na de intro af
Nou, ik heb Kaasrol gezien, hij kwam even langs bij mijn werk (ik wist er nergens vanquote:
de AH de nieuwe meetplekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik heb Kaasrol gezien, hij kwam even langs bij mijn werk (ik wist er nergens van) en toen heb ik nog drie nachten gelogeerd bij Jordy
Haha...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
Sittard valt wel mee opzich, eerste wat opviel was dat er veel meer groen is dan in Rotterdam.
En meet was leukOp FOK! heeft Jordy gauw een grote bek, maar in het echt is het een jongetje met een klein hartje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat trouwens echt bullshit is, want antipasta is alles behalve pasta, dus zo'n beetje alles.
Ik dacht even dat een klein hartje het tegenovergestelde van een groot hart was en daarom moest ik lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Loop 6 weken achter, exuseer me
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar hij gaat niet meer naar LL?, of las ik dat nou verkeerd?
dan zou ik doodgaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
geen enkele dag vrij geweest, toen ik vanochtend wakker werd was alles weer zo saai en stressloos
hoezoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
Vooruit dan maar, alleen omdat de SC volgende week nogal dood zal zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
ik heb een MEISJE aangeboden dat ze hier een nachtje mag hokken na het uitgaan![]()
R.E.S.P.E.C.Tquote:
Morgen heb ik misschien weer een logeequote:
Zo ideaal .quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Etsu het volgende:
het is dat ik mijn tweepersoonsbed dan nog niet heb, maarja, het is niet anders
alweerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Morgen heb ik misschien weer een logee
Ik wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan hebben de meeste SC'ers toch een introductieweek?
heb ik dus nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef Joosterd het volgende:
En dan zeggen dat je matras of luchtbed hebt liggen.
Wel zelfde nog steeds.quote:
Ik ga niet mee op kamp.quote:
Met zoveel vrije tijd kun je genoeg hosselen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet mee op kamp.Vind ik beetje onzin omdat ik maar 3 vakken heb en maar 14 uur p/w school heb
Je hebt me aangestokenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Met zoveel vrije tijd kun je genoeg hosselen.Of praktijk bijles geven.
Nou ja, het zou wel leuk kunnen zijn. Ik kan op de 'verplichte' dag maar voor een deel aanwezig zijn, dus het leek mij wel een goed idee om heen te gaan. Dus nu ga ik kamperen met mensen die ik niet ken..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet mee op kamp.Vind ik beetje onzin omdat ik maar 3 vakken heb en maar 14 uur p/w school heb
En het kost natuurlijk geld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Ezell het volgende:
Dat van onbekende mensen vind ik op zich niet zo heel erg. Ik vind het wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, alleen vind ik het voor mij veel te hoge feestgehalte wat minder.
sowieso dat ik elke dag chickies ga hosselenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef Joosterd het volgende:
Ik zou alleen niet snel alleen ergens uitgaan maar op verjaardagen is het wel leuk.
Ik ga proberen volgend schooljaar zsm een klasgenote hier te laten slapen. Of het wat wordt of niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso dat ik elke dag chickies ga hosselen
Dat geldt al niet meer. Is zo 2008.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga proberen volgend schooljaar zsm een klasgenote hier te laten slapen. Of het wat wordt of niet.
Owjaa en dezen![]()
:
[ afbeelding ]
even doornemen voor het slapen gaan, dankjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga proberen volgend schooljaar zsm een klasgenote hier te laten slapen. Of het wat wordt of niet.
Owjaa en dezen![]()
:
[ afbeelding ]
Ja klopt maar ik zag hem staan tussen alle rotzooi op mijn PCquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat geldt al niet meer. Is zo 2008.
Niet doen. De hossel regels zijn anders geworden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
even doornemen voor het slapen gaan, dankje
ga ik volgend jaar ook doen, elke week eentje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf proberen klasgenoten bij te laten slapen wtf is dat voor onzin
o oke, ik moet wel up to date blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet doen. De hossel regels zijn anders geworden.
Hey HBO is niet uitdagend genoeg. Dit wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf proberen klasgenoten bij te laten slapen wtf is dat voor onzin
Dat is maar 52 per jaar man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga ik volgend jaar ook doen, elke week eentje.
Het is meer kansloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hey HBO is niet uitdagend genoeg. Dit wel.
minder zelfs, ik heb niet elke week schoolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is maar 52 per jaar man._______
Das was ik dit jaar maar kansloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |