Klopt 0:28 Dan bij squad members kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:27 schreef Mday het volgende:
ah, dat kan kloppen, ik zag zijn naam voorbijkomen in de BF3 trailer
Hehe BF1942 Kamikaze, Nu in BF3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef Roces18 het volgende:
Overigens kan je op zijn twitter lezen dat je vliegtuig vleugels eraf kan knallen ??
Wel vet, kom je in een spin terecht
mhh. raar. geen idee. vaag. Je kan op games.fok.nl kijken, met live twitterfeed!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Oh, is er trouwens geen "Het grote Gamescom 2011 topic"
Physical Warpackage krijgt iedereen gratis weliswaar iets later.. maar toch. Zolang je Karkand erbij krijgt enzo zit je goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb er echt zin in. Heb de Physical warpackage ge-preordered op game.co.uk. Die bonussen maken me niet veel uit, ik wil gewoon karkand, oman en wake island
Volgens mij waren een paar items écht exclusive zoals Flechette ammo voor de DOA12, maar ik kan me ook vergissen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Physical Warpackage krijgt iedereen gratis weliswaar iets later.. maar toch. Zolang je Karkand erbij krijgt enzo zit je goed
quote:Reserveer Battlefield3
Uniek bij Wehkamp: SPECACT KIT 8 multiplayer-skins voor de elite van de elite. Vergroot je customization-mogelijkheden in Battlefield3. Elke kit krijgt een extra uniform+camouflage.Pas je aan elke omgeving aan.
Het digitale uitbreidingspakket Battlefield 3: 'Back to Karkand' bevat vier legendarische kaarten uit Battlefield 2 die volledig zijn vernieuwd met fysica, destructie en beelden van Frostbite 2. Klassieke wapens en voertuigen uit Battlefield 2, unieke beloningen, nieuwe achievements/trofeeën en nog veel meer maken het pakket compleet.
Reserveer zolang de voorraad strekt.
http://blogs.battlefield.(...)eld-3-players.aspx##quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Physical Warpackage krijgt iedereen gratis weliswaar iets later.. maar toch. Zolang je Karkand erbij krijgt enzo zit je goed
http://www.inquisitr.com/(...)-free-after-release/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij waren een paar items écht exclusive zoals Flechette ammo voor de DOA12, maar ik kan me ook vergissen.
Is dat een goed teken? Al die MW2+ fanboys die nu opeens BF3 fanboys zijn geworden...als community moet je daar niet blij van worden. Hopelijk kopen ze BF3 en stappen ze snel over naar MW3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef Longcat. het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile in MW3
[ afbeelding ]
Tja, ik denk dat ze weinig keus hebben nu MW3 dezelfde engine blijft gebruiken en erg repetitief word lijkt mij. De die-hard fanboys blijven natuurlijk bij MW. Maar ik denk dat de gene die al overstappen van de casual player na verloop van tijd toch weer terug gaat naar MW3.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat een goed teken? Al die MW2+ fanboys die nu opeens BF3 fanboys zijn geworden...als community moet je daar niet blij van worden. Hopelijk kopen ze BF3 en stappen ze snel over naar MW3
In BC2 was teamwork juist nodig om meer punten te halenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ze weinig keus hebben nu MW3 dezelfde engine blijft gebruiken en erg repetitief word lijkt mij. De die-hard fanboys blijven natuurlijk bij MW. Maar ik denk dat de gene die al overstappen van de casual player na verloop van tijd toch weer terug gaat naar MW3.
Gameplay is een stuk trager, voertuigen, en het eigenlijk verplichte teamwork dat er al veel afhaken. En je kan nergens campen want elke keer verplaatst de m-com stations met rush, en nu met een sniper word het ook lastiger aangezien ze maar minimaal zicht hebben.
Of, als er weer een carrier is, gewoon laag vliegen tegen iedereen aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:43 schreef Roces18 het volgende:
Ik als BF2 speler weet dat je totaal geen last hebt van jets als sniper. Als je al gespot word ben je een te klein target en niet talrijk. Elke keer als je bommen gooit moet je weer naar je basis gaan om te herladen dus beter halen ze zoveel mogelijk kills daarmee wat vaak uitmondt in baserapen
Dat doe je een keer en nooit meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of, als er weer een carrier is, gewoon laag vliegen tegen iedereen aan
Ik deed het best wel vaak met een J-10, eerst bombs droppen om f35 en carrier anti-air te vernietigen, en dan gewoon 2x laag vliegenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat doe je een keer en nooit meer.Heb al zo vaak gehad dat er dan een voertuig van de vijand spawnt terwijl jij net over die spawn vliegt -> instant death
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef Longcat. het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile in MW3
[ afbeelding ]
Hahaha daar moest ik even hard om lachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef Longcat. het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile in MW3
[ afbeelding ]
(supressive fire)quote:You get points for keeping people off of streets, not merely for shooting around them. Shaking camera, vision imparing effects, for once... a soldier being supressed by a machine gun in a video game, will feel the real weight of the situation they are in.
Kamikaze voor het leven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Roces18 het volgende:
Hierrrrrrr nog wat extra footage van vliegtuigen en een kort interview vanaf 4:33
Nog wat info:
http://e3.gamespot.com/st(...)multiplayer-hands-on
[..]
(supressive fire)
Dus ja, ik zeg sprayen voor het leven
Er is toch niet 1 kneus die denkt dat deze twee foto's op gelijke tijdstippen zijn genomen hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef Longcat. het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile in MW3
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |